Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-12-2020 11:24:00 |
Składania : | 11-12-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Opole, 3 grudnia 2020 r.
WTT.236.117.2020
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa: Komenda Wojewódzka PSP w Opolu
Adres: ul. Budowlanych 1, 45-005 Opole
Telefon sekretariatu: tel: 47 861 70 01, fax: 47 861 70 80
Prowadzący sprawę: Krzysztof Jurczyński, tel. 47 861 70 46
Paweł Łuczak, tel. 47 861 70 54
realizując zamówienie do którego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)
nie stosuje się tej ustawy
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Bezgotówkowa cykliczna sprzedaż paliw do pojazdów samochodowych Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy z użyciem elektronicznych kart paliwowych.”
1. Opis przedmiotu zamówienia i warunków:
a) Prognozowane ilości zapotrzebowania na paliwa w okresie obowiązywania umowy:
1. Olej napędowy: 18 000 litrów
2. Benzyna bezołowiowa 95: 15 000 litrów
b) Czas trwania umowy 3 lata: od 01.01.2021 r. do 31.12.2023 r.
c) Zakup paliw będzie realizowany bezgotówkowo przy użyciu kart paliwowych wydanych przez Wykonawcę.
d) Wykonawca zapewnia możliwość tankowania paliwa na stacji paliw Wykonawcy przez cała dobę i przez wszystkie dni w roku.
e) Paliwa muszą spełniać wymagania polskich norm w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych.
f) Cena jaką Zamawiający zapłaci każdorazowo za pobrane paliwo wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny 1 litra paliwa obowiązującej na danej stacji w chwili tankowania, pomniejszonej o zaoferowany upust.
g) Karty paliwowe będą wystawione na samochód oraz kierowcę/okaziciela. Limity zakupów w okresie rozliczeniowym na daną konkretną kartę zostaną określone na etapie wypełniania wniosków o wydanie kart paliwowych.
h) W przypadku utraty, zniszczenia, kradzieży karty paliwowej, Zamawiający zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Wykonawcy w celu jej zablokowania. Zgłoszenia przyjmowane będą przez Wykonawcę całodobowo.
i) Bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart paliwowych będzie zabezpieczony poufnym numer identyfikacyjny PIN związanym z kartą paliwową.
j) Wykonawca zapewnia potwierdzenie transakcji przy użyciu kart paliwowych w formie wydruku (dowód sprzedaży) bezpośrednio u operatorów prowadzących stacje paliw.
k) Rozliczanie paliwa, zakupionego na podstawie kart bezgotówkowego tankowania, odbywać się będzie za dwa okresy rozliczeniowe tj.: od 1-go do 15-go dnia miesiąca oraz od 16-go do ostatniego dnia miesiąca. Zamawiający dokonywać będzie płatności za pobrane paliwo na konto Wykonawcy przelewem w ciągu 30 dni od daty sprzedaży na podstawie prawidłowo wystawionych i dostarczonych faktur VAT.
l) Wykonawca musi posiadać sieć stacji paliw: min. 10 stacji paliw na terenie każdego z województw oraz min. 2 stacje w Opolu oddalone od siedziby Zamawiającego do 5 km.
2. Opis sposobu przygotowania oferty:
a) Oferta musi być złożona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1,
b) Oferta musi być złożona przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy,
3. Kryteria wyboru:
a) Cena za realizację zadania (z upustem) – 60 %
W kryterium „cena” można uzyskać maksymalnie 60 pkt.
Cena – według wzoru:
Liczba punktów = ( Cmin / Cof ) x 60
gdzie: Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert badanych
Cof – cena brutto podana w ofercie badanej
b) Upust od aktualnej ceny – 40%
W kryterium „upust” można uzyskać maksymalnie 40 pkt.
Upust – według wzoru:
Liczba punktów = ( Uof / Umax ) x 40
gdzie: Umax – maksymalny upust spośród wszystkich ofert badanych
Uof – upust podany w ofercie badanej
4. Ofertę należy złożyć w terminie do 11.12.2020 r. do godziny 12:00 na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/psp_opole.
5. Wszelkie pytania i wnioski należy składać za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
6. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia postępowania bez rozstrzygnięcia.
Załączniki:
1. Formularz oferty
Komunikaty