Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.153.2021 Świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości powierzchni wspólnych i toalet publicznych w NZOZ-ach – pl. Kolegiacki 12a i ul. Kórnicka 24 oraz pomieszczeń toalet dla Najemców pod Rondem Kaponiera w Poznaniu.

Termin:
Zamieszczenia : 23-02-2021 10:00:00
Składania : 25-02-2021 09:00:00
Otwarcia : 25-02-2021 09:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:

Świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości powierzchni wspólnych i toalet publicznych w NZOZ-ach – pl. Kolegiacki 12a i ul. Kórnicka 24 oraz pomieszczeń toalet dla Najemców pod Rondem Kaponiera w Poznaniu.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj

- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj

- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 415 88 91

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1 - wykaz nieruchomości.pdf pdf 179.37 2021-02-23 10:00:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 wykaz wykonanych usług.odt odt 11.69 2021-02-23 10:00:00 Kryterium
Załącznik nr 2_IPU.pdf pdf 168.53 2021-02-23 10:00:00 Kryterium

Komunikaty

2021-03-02 11:54 Kinga Mazur W niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Spółdzielnię "Dozór" z siedzibą w Gnieźnie przy ul. Żwirki i Wigury 19a, 62-200 Gniezno i Sławomira Karczewskiego prowadzącego działalność pod firmą Biuro Ochrony A-Z Sławomir Karczewski z siedzibą w Suchym Lesie, przy ul. Bogusławskiego 28, 62-002 Suchy Las, działającymi wspólnie, za łączną kwotę brutto 68 285,91 zł.
2021-02-24 12:18 Kinga Mazur Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. informuje, że w związku z toczącym się postępowaniem na Świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości powierzchni wspólnych i toalet publicznych w NZOZ-ach – pl. Kolegiacki 12a i ul. Kórnicka 24 oraz pomieszczeń toalet dla Najemców pod Rondem Kaponiera w Poznaniu, wpłynęły od Wykonawców 2 zapytania do postępowania o następującej treści:
Pytanie 1. Czy zakup art. higienicznych jest po stronie wykonawcy? Jeśli tak, znamy jakąś szacunkową ilość osób: pracowników oraz interesantów ?
Odpowiedź 1: Informujemy, że zgodnie z §3 ust. 2, 2. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zapewni wszelkie materiały, wodę, sprzęt, środki myjące, konserwujące i dezynfekujące itp. niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy, (wyjątek stanowi koszt zakupu żarówek), a także: trutkę na szczury, w celu zapewnienia odpowiedniego stanu sanitarnego posesji, w ilości minimum 1 kg rocznie na 1 budynek, w zależności od powierzchni określonej w załączniku nr 2 do Umowy. Zamawiający nie posiada wiedzy na temat ilości osób które są użytkownikami nieruchomości objętych postępowaniem.
Pytanie 2. Poproszę jeszcze o informacje ile m2 jest okien.
Odpowiedź 2: Informujemy, że Zamawiający nie posiada wiedzy na temat powierzchni okien znajdujących się na terenie nieruchomości objętych postępowaniem.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług sprzątania całkowite wynagrodzenie za wykonanie usługi stanowi iloczyn liczby miesięcy wykonywania usługi oraz wartości miesięcznego wynagrodzenia (stawka za 1mkw. powierzchni sprzątania x powierzchnia sprzątania tj. 2266 mkw.) szczegółowy zakres usługi opisany został w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 2

Załącznik 1 - wykaz [...].pdf

7 miesiąc - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - od 1 marca 2021 r. do 30 września 2021 r. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2_IPU.p [...].pdf

(0)
7 Wykaz usług - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał przynajmniej 3 usługi polegające na sprzątaniu powierzchni wewnętrznych obiektów o powierzchni nie mniejszej niż 2.000 m2, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od podanej wyżej - w tym okresie, przez co najmniej 6 kolejnych miesięcy. Proszę wypełnić i dodać załącznik. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 wykaz [...].odt

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 628