Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSL.7240.8.2021.N Opracowanie koncepcji docelowego modelu optymalnej organizacji przewozów w publicznym transporcie zbiorowym na obszarze funkcjonowania krośnieńskiej komunikacji miejskiej”

Dorota Nitka
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 24-02-2021 12:14:00
Składania : 28-02-2021 10:00:00
Otwarcia : 28-02-2021 10:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


KSL.7240.8.2021.N                                                                           Krosno, dnia 23.02.2021 r.

 

Szacowanie wartości zamówienia

 

W związku z planowanym przez Gminę Miasto Krosno udzieleniem zamówienia  na opracowanie „Koncepcji docelowego modelu optymalnej organizacji przewozów w publicznym transporcie zbiorowym na obszarze funkcjonowania krośnieńskiej komunikacji miejskiej” proszę o wycenę przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższym opisem.

 

71311200-3 Usługi doradcze w zakresie systemów transportowych

71243000-3 Projekty planów (systemy i integracja)

 

Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie „Koncepcji docelowego modelu optymalnej organizacji przewozów w publicznym transporcie zbiorowym na obszarze funkcjonowania krośnieńskiej komunikacji miejskiej” w tym:

I.         Określenie optymalnego modelu organizacji publicznego transportu zbiorowego.

1.      Charakterystyka organizacyjno – przestrzenna istniejących przewozów w transporcie publicznym na obszarze funkcjonowania krośnieńskiej komunikacji miejskiej:

a)      Analiza podaży usług w transporcie publicznym w przewozach regularnych
i przewozach regularnych specjalnych (dotyczy przewozów w ramach komunikacji miejskiej oraz linii, na funkcjonowanie których zezwolenia lub zaświadczenia organizatorzy inni niż Prezydent Miasta Krosna).

b)      Analiza obowiązującej umowy powierzenia świadczenia usług w ramach krośnieńskiej komunikacji miejskiej.

c)      Analiza porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego na powierzenie organizacji publicznego transportu zbiorowego.

d)     Analiza modelu zapewniania dowozu uczniów do szkół na obszarze poszczególnych gmin.

e)      Charakterystyka przedsięwzięć inwestycyjnych trwających i zrealizowanych po 2017 r., które objęte są dofinansowaniem ze środków zewnętrznych (z okresem trwałości do 2025 r.).

f)       Wydatki budżetowe JST na lokalny transport zbiorowy oraz dowożenie uczniów do szkół.

2.      Analiza funkcjonalno – prawna modeli organizacji przewozów na obszarze pokrywającym się z istniejącą siecią krośnieńskiej komunikacji miejskiej:

a)      gminne przewozy pasażerskie,

b)      komunikacja miejska, w tym metropolitalne przewozy pasażerskie,

c)      powiatowe przewozy pasażerskie,

d)     powiatowo – gminne przewozy pasażerskie,

2.1.            Analiza ww. modeli ma obejmować następujące zagadnienia:

a)   wskazanie wiodącego podmiotu pełniącego funkcję organizatora,

b)   powierzenie świadczenia usług przewozowych Miejskiej Komunikacji Samochodowej sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie,

c)    analizę ekonomiczno – finansową kosztów organizacji i dopłaty samorządów do przewozów, uwzględniając możliwe źródła finansowania oraz dane historyczne dotyczące wielkości i struktury sprzedaży biletów komunikacji miejskiej, w tym:

§  możliwość otrzymywania rekompensat za stosowanie ustawowych uprawnień do przejazdów ulgowych,

§  możliwość otrzymania dofinansowania z Funduszu Rozwoju Przewozów Autobusowych o charakterze użyteczności publicznej,

d)   zasadność włączenia przewozów szkolnych do systemu przewozów o charakterze użyteczności publicznej.

3.      Wielokryterialna analiza porównawcza modeli organizacji przewozów z rekomendacjami dotyczącymi optymalnych rozwiązań.

4.      Harmonogram realizacji działań niezbędnych do rozpoczęcia organizacji transportu publicznego w rekomendowanym modelu.

II.      Analiza ekonomiczna – eksploatacyjna ukierunkowana na kształtowanie optymalnego poziomu rekompensaty dla operatora publicznego transportu zbiorowego.

1.      Pogłębiona analiza eksploatacyjna funkcjonującego rozkładu jazdy:

a)         ocena wielkości podaży usług przewozowych w przekroju poszczególnych typów dni,

b)        analiza konkurencyjności komunikacji miejskiej względem innych form przemieszczana się oraz dostępności czasowej komunikacji miejskiej w kontekście odczuwalnej częstotliwości kursowania na kluczowych ciągach transportowych,

c)         ocena intensyfikacji wykorzystania różnych klas wielkościowych taboru,

d)        benchmarking eksploatacyjny z innymi systemami komunikacji miejskiej (np. prędkość eksploatacyjna, prędkość komunikacyjna, relacja prędkości eksploatacyjnej do prędkości komunikacyjnej, wskaźnik uruchomienia taboru, średnie przebiegi roczne taboru, udział liczby wozokilometrów technicznych.

2.      Opracowanie koncepcji modyfikacji rozkładów jazdy krośnieńskiej komunikacji miejskiej z oszacowaniem prognozowanego obniżenia poziomu kosztów eksploatacyjnych operatora komunikacji miejskiej, uwzględniającej:

a)      Szczegółową analizę wielkości popytu na podstawie danych z systemu automatycznego zliczania pasażerów, w następującym zakresie dla każdego z typów badanych dni, tj. dzień roboczy szkolny, sobota i niedziela:

-        wskaźniki charakteryzujące poszczególne linie i całą sieć komunikacji miejskiej:

> suma liczby pasażerów

> średnia liczba pasażerów na kursie,

maksymalna liczba pasażerów przewiezionych 1 kursem,

>  maksymalne napełnienie w pojeździe,

>  średnia długość przejazdu pasażera,

>  średni czas przejazdu pasażera,

>  liczba pasażerów przewożonych na 1 kilometr trasy,

-        zestawienia charakteryzujące poszczególne kursy:

>  suma liczby pasażerów,

>  maksymalne napełnienie w pojeździe,

>  wykorzystanie miejsc w pojeździe (porównanie popyt – podaż),

-        wykorzystanie przystanków (suma liczby pasażerów wsiadających i suma liczby pasażerów wysiadających) na poszczególnych liniach komunikacyjnych z wyodrębnieniem kierunków jazdy,

-        rozkład liczby pasażerów w sieci komunikacyjnej w przedziałach 60-minutowych (wartościowo) oraz w przedziałach 180-minutowych (procentowo) na przestrzeni doby,

-        wielkość wymiany pasażerskiej na wszystkich przystankach komunikacyjnych (liczba pasażerów wsiadających i wysiadających) z wyodrębnieniem listy rankingowej 20 przystanków charakteryzujących się największą wymianą pasażerską.

b)      zapewnienie konkurencyjności komunikacji miejskiej względem innych form przemieszczania się,

c)      systemową koordynację godzin odjazdów na obszarze miejskim,

d)     optymalne konstruowanie przejazdów technicznych między kursami liniowymi,

e)      maksymalizację prędkości eksploatacyjnej,

f)       optymalizację zatrudnienia w grupie kierowców,

g)      podniesienie efektywności przewozów na trasach międzygminnych.

 

Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2021 r.

Kryteria wyboru oferty: Cena: 100 %

 

Uprzejmie proszę o przesłanie szacunkowej wyceny wartości zamówienia przez stronę https://platformazakupowa.pl/pn/krosno do dnia 28 lutego 2021 r. do godz. 10:00.


Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Informacje te są niezbędne wyłącznie do oszacowania wartości zamówienia i nie stanowią podstawy do zawarcia umowy.

 

Postępowanie przetargowe zostanie ogłoszone na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/krosno


W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie koncepcji docelowego modelu optymalnej organizacji przewozów w publicznym transporcie zbiorowym na obszarze funkcjonowania krośnieńskiej komunikacji miejskiej Opis przedmiotu zamówienia j.w. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 31 lipca 2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 427