Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-04-2021 12:19:00 |
Składania : | 23-04-2021 14:20:00 |
Otwarcia : | 23-04-2021 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej i terminowej na dostawa i montaż dwóch bram wjazdowych warsztatowych na terenie Stacji Obsługi Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu przy ul. Podolańskiej 52. Termin wykonania robót budowlanych do 30.05.2021.
Zakres wykonania dostawy i montażu bram wjazdowych przemysłowych
segmentowych :
1. Demontaż dwóch sztuk
bram wjazdowych wraz z utylizacją.
2. Przesunięcie 3 lamp oświetleniowych
podwieszanych do sufitu
3. Dostarczenie oraz montaż
dwóch sztuk bram przemysłowych segmentowych typ K2 IS KRISPOL wraz z drzwiami
DS., progiem 90 mm
4. Wzór: przetłoczenia
poziome wąskie
5. Wykonanie standardowe
z ocynkowanych ogniowo segmentów stalowych
6. Wypełnienie pianką
poliuretanową grubości 40 mm
7. Strona zewnętrzna oraz
wewnętrzna w strukturze stucco
8. Kolor szary : RAL 7016.
9. Prowadzenie NP.
(nadproże min. 450 mm)
10. Wymiar: szer/wys: 3300
x 3600 mm
11. Napęd przemysłowy GfA
model 5.24 ze sterowaniem TS-970, zabezpieczeniem fotokomórkami w dolnej
uszczelce, co najmniej 20 cykli/godz.
12. Odbiorniki radiowe do
bram wraz z pilotami: min. 5 sztuk
13. Drzwi serwisowe o
wymiarach szer/wys: 840 x 2000mm, okute w profile aluminiowe, wraz z zamkami,
klamkami oraz samozamykaczami
14. Współczynnik
przenikania ciepła U nie wyższy niż 1,3 W (m2 x K) – zgodnie z WT 2021.
15. Każda brama wyposażona
w trzy okna o wymiarach 633 x 332 mm (L2)
16. Bramy wyposażone w
mikroczujnik zapobiegający ruch bramy w przypadku nie zamkniętych drzwi
17. Doprowadzenie
zasilania: około 25 metrów do każdej bramy.
Wymagania Zamawiającego:
·
Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej
Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony
internetowej www.platformazakupowa.pl..
·
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za
pośrednictwem Platformy Zakupowej.
·
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
·
Termin realizacji zamówienia do 30. 05. 2021 r.
·
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/
przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
·
Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania
usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego
adres
·
Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy – wyprodukowany w roku 2020 lub
2021 fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
·
Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca zobowiązany
jest do przeprowadzania wymaganych nieodpłatnych przeglądów gwarancyjnych
(pierwszy przegląd do roku eksploatacji, drugi przegląd przed upływem 24
miesięcy eksploatacji). Wymagana jest 2-letnia gwarancja na wykonane prace oraz
urządzenia. Koszty gwarancji w tym serwisu gwarancyjnego wraz z
materiałami eksploatacyjnymi, wymianą zużytych elementów, regulacją podzespołów
Wykonawca uwzględni w ofercie. Wymagana jest gotowość do przyjmowania zgłoszeń
awarii/usterek pod wskazanym numerem telefonu oraz adresem mailowym przez 24h/7
dni. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu w terminie do 48h, rozumianym jako
przyjazd na obiekt i diagnozę problemu. Wykonawca gwarantuje wykonanie napraw w
terminie do 21 dni kalendarzowych.
·
Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji producenta urządzeń
(certyfikat autoryzacji producenta).
·
Kary umowne:
- 200 zł za każdy dzień zwłoki w przybyciu na obiekt po otrzymaniu
informacji o awarii,
- 200 zł za każdy dzień nieterminowego usunięcia awarii i naprawy
- 1000 zł jednorazowej kary za brak wykonania terminowego przeglądu
gwarancyjnego oraz
nie realizowania warunków
gwarancji
- za przekroczenie terminu wykonania zamówienia 30.05.2021 roku - 200 zł za
każdy dzień
zwłoki
·
Zamawiający ma możliwość zlecenia przeglądu innej autoryzowanej firmie w
celu utrzymania gwarancji w przypadku nie realizowania warunków gwarancyjnych
umowy.
·
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
·
Kryterium oceny najniższa cena
·
Do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Telefon kontaktowy: 4777 lub 12640
2021-04-23 14:20 | Henryka Łuczka | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostało anulowane, z uwagi na zmianę warunków technichnych |
Komunikaty