-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 458596
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
KA-DZP.362.2.28.2021 Sukcesywna dostawa teczek wiązanych bezkwasowych do archiwizacji dokumentów wraz z wykonaniem nadruku dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikAleksandra Hanczyn
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-05-17 10:22:00
-
Składania2021-05-19 15:18:42
-
Otwarcie ofert2021-05-25 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu) w trybie zapytania ofertowego, zgodnym z Regulaminem zamówień publicznych Uczelni.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot postępowania: Sukcesywna dostawa teczek wiązanych bezkwasowych do archiwizacji dokumentów wraz z wykonaniem nadruku dla Uniewersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Zamawiający zaznacza, iż wartość postępowania nr KA-DZP.362.2.28.2021 jest poniżej 130 000 zł, zatem zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
- wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz ofertowy;
- pełnomocnictwo do podpisywania oferty, o ile umocowanie do dokonywania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy;
- ew. informacja o zwolnieniu z VAT.
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy:
- czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego - w przypadku oferty składanej w formie skanu;
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym - w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Kierownik Działu Zamówień Publicznych Wioletta Seredyńska, tel. 71 36 80 493.
Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie jest pracownik Działu Zamówień Publicznych: Aleksandra Hanczyn, tel. 71 36 80 730.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-05-19
15:18:42
|
Aleksandra Hanczyn |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
Zamawiający
zawiadamia,
iż
w
oparciu
o
Rozdział
II
pkt
8
ppkt.
1)
zapytania
ofertowego
unieważnia
postępowanie
na
sukcesywną
dostawę
teczek
wiązanych
bezkwasowych
do
archiwizacji
dokumentów
wraz
z
wykonaniem
nadruku
dla
Uniwersytetu
Ekonomicznego
we
Wrocławiu |
2021-05-19
15:15:12
|
Aleksandra Hanczyn |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?