Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-09-2021 11:01:00 |
Składania : | 06-10-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 06-10-2021 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
1.
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych zwanych dalej „wyrobami
medycznym” do siedziby Zamawiającego.
2.
Szczegółowe
wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik nr 5.1 – 5.7 do SWZ.
3.
Przedmiot zamówienia
obejmuje:
1)
dostawę sprzętu
medycznego określonego w załączniku nr 5.1 – 5.7 do SWZ,
2)
udzielenia instruktażu w zakresie obsługi sprzętu medycznego, o którym mowa w ust. 1, w
jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu
terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-01-07 09:55 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o unieważnieniu zamówieniu |
2021-10-08 10:27 | Jacek Banaszak | Unieważnienie postępowania |
2021-10-06 10:29 | Jacek Banaszak | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2021-10-06 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKA
ZAMAWIAJĄCY
PRZEZNACZYŁ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH”, przeznaczył kwotę 252 668,06 zł brutto w tym: Zadanie nr 1 – Kleszcze bipolarne koagulacyjne – 70 000,00 zł Zadanie nr 2 – Klipsownica – 9 504,00 zł Zadanie nr 3 – Optyka Hopkins wraz z histeroskopem – 30 865,40 zł Zadanie nr 4 – Ureterorenoskop – 24 913,06 zł Zadanie nr 5 – Zestaw do super mini PCNL – 65 000,00 zł Zadanie nr 6 – Laryngofiberoskop – 21 751,20 zł Zadanie nr 7 – Narzędzia Laryngologiczne – 30 634,40 zł |
2021-10-01 09:40 | Jacek Banaszak | Informacja nr 4 dla Wykonawców. |
2021-09-30 15:03 | Jacek Banaszak | Zmian terminu składania ofert |
2021-09-29 12:23 | Jacek Banaszak | Informacja nr 3 dla Wykonawców |
2021-09-28 12:35 | Jacek Banaszak | Informacja nr 2 dla Wykonawców |
2021-09-23 10:37 | Jacek Banaszak | Informacja nr 1 dla Wykonawców |
Komunikaty