Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ - 47 /2021 SERWIS TECHNICZNY APARATÓW MEDYCZNYCH WYPRODUKOWANYCH PRZEZ FIRMĘ DRAEGER

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 20-09-2021 11:49:00
Składania : 22-10-2021 09:00:00
Otwarcia : 22-10-2021 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.      Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnego serwisu technicznego aparatury medycznej zwaną również ,,Sprzętem”.

2.      Zestawienie sprzętu medycznego objętego usługą serwisu technicznego, zawiera załącznik nr 6 do SWZ. Wykaz sprzętu może ulec zmianie w przypadku wycofania sprzętu medycznego z użytku przez Zamawiającego.

3.      Zestawienie sprzętu medycznego objętego usługą serwisu technicznego zawiera dwie grupy urządzeń:

Grupa A – Aparaty do znieczulania; w zakres obsługi serwisowej w tej grupie wchodzą:

i)        Przeglądy wraz z konieczną wymianą zestawów serwisowych,

ii)      Diagnozowanie zgłoszonej awarii,

iii)    Wykonanie napraw,

iv)    Dostarczenie części niezbędnych do wykonania napraw,

v)      Dojazdy Inżyniera serwisowego.


 Grupa B – Pozostałe aparaty,  w zakres obsługi serwisowej w tej grupie wchodzą:

i)        Przeglądy wraz z konieczną wymianą zestawów serwisowych,

ii)      Diagnozowanie zgłoszonej awarii,

iii)    Wykonanie napraw,

iv)    Dojazdy Inżyniera serwisowego.

Zakup części zamiennych niezbędnych do wykonania napraw w tej grupie sprzętu odbywać się będzie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego dodatkowej oferty na zakup części. 


w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 78 2021-09-20 11:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - formularz asortymentowo-cenowy.xlsx xlsx 25.38 2021-09-20 11:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 184 2021-09-20 11:49:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowane 20-09-2021).pdf pdf 109.71 2021-09-20 11:49:00 Postępowanie
SWZ - 47.pdf pdf 4969.26 2021-09-20 11:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Zestawienie sprzętu.docx docx 40.01 2021-09-20 11:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wykaz osób, które będą skierowane do realizacji zamówienia.doc doc 33 2021-09-20 11:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz usług.doc doc 35.5 2021-09-20 11:49:00 Postępowanie
Informacja nr 1.pdf pdf 810.48 2021-10-14 11:25:12 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.doc doc 219.5 2021-10-14 11:25:12 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 6 - Zestawienie sprzętu — modyfikacja.docx docx 42.62 2021-10-14 11:25:12 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.1 - formularz asortymentowo-cenowy - Modyfikacja.xlsx xlsx 25.62 2021-10-14 11:25:12 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Umowa wzór - modyfikaacja.pdf pdf 677.87 2021-10-14 11:25:12 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 151.57 2021-10-22 11:00:17 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 41 2021-10-22 11:00:17 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 477.16 2021-11-09 07:45:35 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 110.02 2021-11-09 07:45:35 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (opublikowane 30-11-2021).pdf pdf 106.7 2021-11-30 09:36:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-30 09:36 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2021-11-09 07:45 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2021-10-22 11:00 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2021-10-22 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „Serwis techniczny aparatów medycznych wyprodukowanych przez firmę Dreager”, przeznaczył kwotę 793 040,00 zł brutto
2021-10-14 11:25 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.pdf

Informacja nr 1.doc

Załącznik nr 6 - Zes [...].docx

Załącznik nr 1.1 - f [...].xlsx

Załącznik nr 2 - Umo [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 906