Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-09-2021 11:49:00 |
Składania : | 22-10-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 22-10-2021 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
1.
Przedmiotem zamówienia jest usługa
pogwarancyjnego serwisu technicznego aparatury medycznej zwaną również ,,Sprzętem”.
2.
Zestawienie sprzętu medycznego objętego usługą serwisu
technicznego, zawiera załącznik nr 6 do
SWZ. Wykaz sprzętu może ulec zmianie w przypadku wycofania sprzętu medycznego z
użytku przez Zamawiającego.
3. Zestawienie sprzętu medycznego objętego usługą serwisu technicznego zawiera dwie grupy urządzeń:
Grupa A – Aparaty do znieczulania; w zakres obsługi serwisowej w tej grupie wchodzą:
i)
Przeglądy
wraz z konieczną wymianą zestawów serwisowych,
ii) Diagnozowanie zgłoszonej awarii,
iii) Wykonanie napraw,
iv) Dostarczenie części niezbędnych
do wykonania napraw,
v) Dojazdy Inżyniera serwisowego.
Grupa B – Pozostałe aparaty, w zakres obsługi serwisowej w tej grupie wchodzą:
i)
Przeglądy
wraz z konieczną wymianą zestawów serwisowych,
ii) Diagnozowanie zgłoszonej awarii,
iii) Wykonanie napraw,
iv) Dojazdy Inżyniera serwisowego.
Zakup części zamiennych
niezbędnych do wykonania napraw w tej grupie sprzętu odbywać się będzie na
podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego dodatkowej oferty na zakup części.
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2021-11-30 09:36 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2021-11-09 07:45 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania |
2021-10-22 11:00 | Jacek Banaszak | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2021-10-22 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKA
ZAMAWIAJĄCY
PRZEZNACZYŁ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „Serwis techniczny aparatów medycznych wyprodukowanych przez firmę Dreager”, przeznaczył kwotę 793 040,00 zł brutto |
2021-10-14 11:25 | Jacek Banaszak |
Informacja
nr
1
dla
Wykonawców
Załącznik nr 6 - Zes [...].docx |
Komunikaty