Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-09-2021 10:05:00 |
Składania : | 13-10-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 13-10-2021 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa, instruktarz i uruchomienie materacy
przeciwodleżynowych, wózków transportowych, wanny do hydromasażu, stołu
operacyjnego oraz stołu rehabilitacyjnego zwanych dalej „sprzętem medycznym” do
siedziby Zamawiającego.
Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1 – 5.10 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)
dostawę sprzętu
medycznego określonego w załączniku nr 5.1 – 5.10 do SWZ,
2)
udzielenia instruktażu w zakresie obsługi sprzętu medycznego, o którym mowa w ust. 1, w
jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu
terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-12-07 09:47 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2021-10-29 09:05 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania |
2021-10-13 10:47 | Jacek Banaszak | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2021-10-13 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKA
ZAMAWIAJĄCY
PRZEZNACZYŁ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „DOSTAWA MATERACY PRZECIWODLEŻYNOWYCH WÓZKÓW TRANSPORTOWYCH, WANNY DO HYDROMASAŻU, STOŁU OPERACYJNEGO ORAZ STOŁU REHABILITACYJNEGO”, przeznaczył kwotę 404 157,28 zł brutto Zadanie nr 1 – 23 995,44 zł Zadanie nr 2 – 96 824,00 zł Zadanie nr 3 – 7 998,48 zł Zadanie nr 4 – 50 000,00 zł Zadanie nr 5 – 12 000,00 zł Zadanie nr 6 – 10 395,96 zł Zadanie nr 7 – 147 185,40 zł Zadanie nr 8 – 6 959,00 zł Zadanie nr 9 –13 000,00 zł Zadanie nr 10 – 35 802,00 zł |
2021-10-08 10:45 | Jacek Banaszak | Informacja nr 12 dla Wykonawców |
2021-10-07 09:16 | Jacek Banaszak | Informacja nr 11 dla Wykonawców |
2021-10-06 14:07 | Jacek Banaszak |
Informacja
nr
10
dla
Wykonawców. Zmiana terminu składania ofert. Ogłoszenie o zmianie [...].pdf |
2021-10-06 09:58 | Jacek Banaszak | Informacja nr 9 dla Wykonawców |
2021-10-06 09:57 | Jacek Banaszak | Informacja nr 8 dla Wykonawców |
2021-10-06 08:02 | Jacek Banaszak | Informacja nr 7 dla Wykonawców |
2021-10-04 10:34 | Jacek Banaszak | Informacja nr 6 dla Wykonawców |
2021-10-01 09:42 | Jacek Banaszak | Informacja nr 5 dla Wykonawców |
2021-09-29 12:24 | Jacek Banaszak | Informacja nr 4 dla Wykonawców |
2021-09-28 12:30 | Jacek Banaszak | Informacja nr 3 dla Wykonawców |
2021-09-27 14:25 | Jacek Banaszak | Informacja nr 2 dla Wykonawców |
2021-09-23 10:35 | Jacek Banaszak | Informacja nr 1 dla Wykonawców |
Komunikaty