Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.601.2021 Zakup, dostawa i wymiana źródeł oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu ul. Matejki 59.

Termin:
Zamieszczenia : 29-09-2021 14:42:00
Składania : 08-10-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na zakupie, dostawie i wymianie źródeł oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia zawarte zostały w załączonym wykazie punktów oświetlenia i STWiOR Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 415 8770

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 3a Wykaz punktów oświetlenia.xlsx xlsx 16.41 2021-09-29 14:42:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 STWiOR.doc doc 74 2021-09-29 14:42:00 Przedmiot zamówienia
Matejki 59 Formularz ofertowy.xlsx xlsx 11.05 2021-09-29 14:42:00 Przedmiot zamówienia
Kinkiet tzw. włoski.jpg jpg 19.09 2021-09-29 14:42:00 Przedmiot zamówienia
Kinkiet.jpg jpg 4665.57 2021-09-29 14:42:00 Przedmiot zamówienia
PPU Oświetlenie Matejki 59 23.9.2021 - zaakceptowane KG.docx docx 50.39 2021-09-29 14:42:00 Kryterium

Komunikaty

2021-10-04 12:57 Agnieszka Pawlicka W odpowiedzi na zapytanie:
"Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania alternatywnych źródeł światła typu LED wraz z dedykowanymi do tego zasilaczami ?"

Informujemy, że Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania źródeł światła typu LED wraz z dedykowanymi do niego zasilaczami.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup, dostawa i wymiana źródeł oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego Opis przedmiotu zamówienia i sposób wykonania Umowy wskazany został w Załączniku nr 3 do Umowy. Wykaz punktów oświetlenia wskazany został w Załączniku nr 3a do Umowy.

Załacznik nr 3a Wyka [...].xlsx

Załącznik nr 3 STWiO [...].doc

Matejki 59 Formularz [...].xlsx

Kinkiet tzw. włoski. [...].jpg

Kinkiet.jpg

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Inne kryterium (nieobowiązkowe) - - (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - 30 dni od dnia podpisania Umowy Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Projektowane Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Projektowanych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

PPU Oświetlenie Mat [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 389