Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-10-2021 13:58:00 |
Składania : | 15-10-2021 13:58:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. WARUNKI: Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2021 roku, wolny od wad, spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać niezbędne atesty. Termin przydatności do użycia – min. 2 lata, o ile producent nie zastrzega inaczej. Wartość zamówienia musi zawierać w sobie koszt dostawy do Zamawiającego, tj. 01-163 Warszawa Zamawiający nie udziela zaliczek ani przedpłat. Płatność przelewem na podane konto bankowe Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia, zmniejszenia prognozowanych ilości lub zmiany zamawianego asortymentu. Zakup leków i materiałów medycznych może się rozszerzyć o asortyment nie wyszczególniony w niniejszym zapytaniu cenowym i będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikowania cen poszczególnych asortymentów na dzień złożenia zamówienia. W przypadku wystąpienia różnic cenowych na niekorzyść Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjowania wysokości ceny do najkorzystniejszej na rynku. Wymagany termin dostawy do Zamawiającego – nie dłuższy niż 7 dni od daty złożenia zamówienia.
ul. Ostroroga 35.
w ciągu 14 dni na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 261-853-153
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty