Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-10-2021 08:47:00 |
Składania : | 29-11-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 29-11-2021 09:30:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej progi unijne, na podstawie art. 132 ustawy Pzp.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych do siedziby Zamawiającego, zwanych dalej „sprzętem medycznym”.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1.1 do 1.7 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu medycznego określonego w Zadaniach nr 1 do 7, jego instalację i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu medycznego w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2022-04-08 10:36 | Monika Wojciechowska | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2022-02-07 10:45 | Jacek Banaszak | Wyniki cząstkowe Pakiet nr 2, 3, 4, 6 i 7 |
2021-12-23 13:37 | Monika Wojciechowska | Częściowe wyniki postępowania w zakresie Zadania nr 1 i 5 |
2021-11-29 13:35 | Monika Wojciechowska | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2021-11-29 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
postanawia
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
łączną
kwotę
brutto
285
674,44
zł
w
rozbiciu
na
7
zadań: Zadanie nr 1 - 111 500,00 zł Zadanie nr 2 - 10 206,00 zł Zadanie nr 3 - 50 000,00 zł Zadanie nr 4 - 50 000,00 zł Zadanie nr 5 - 5 118,12 zł Zadanie nr 6 - 8 950,00 zł Zadanie nr 7 - 49 900,32 zł |
2021-11-22 09:39 | Monika Wojciechowska | Informacja nr 6 |
2021-11-19 11:31 | Monika Wojciechowska | Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu II - ZMIANA TERMINU |
2021-11-19 11:29 | Monika Wojciechowska | Informacja nr 5 - Zmiana terminu II |
2021-11-15 11:51 | Monika Wojciechowska | Informacja nr 4 |
2021-11-12 09:22 | Monika Wojciechowska |
Informacja
nr
3
-
ZMIANA
TERMINU
Sprostowanie ogłosze [...].pdf |
2021-11-03 14:23 | Monika Wojciechowska |
Informacja
nr
2
-
MODYFIKACJA
FO
Informacja nr 2 - MO [...].doc |
2021-10-29 08:28 | Monika Wojciechowska | Informacja nr 1 |
Komunikaty