- Strona główna
- Postępowanie ID 529644
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 529644 :
Odbiór odpadów medycznych, laboratoryjnych, weterynaryjnych w 2022 r. -Pakiet 1 -m. Wrocław/Oleśnica; Odbiór odpadów medycznych w 2022 r. - PAKIET 2 m. Brzeg; Pakiet 3- m. Kłodzko
Wystawiający
-
UżytkownikWydział Medyczny
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-10-29 14:04:00
-
Składania2021-11-10 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wrocław, dn. 29.10.2021 r.
Szanowni Państwo,
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102, zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zabezpieczenia całorocznej usługi odbioru odpadów medycznych, laboratoryjnych, weterynaryjnych w 2022 r. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. Postępowanie prowadzone przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. 2. Przedmiotem zamówienia jest całorocznej usługi odbioru odpadów medycznych, laboratoryjnych, weterynaryjnych w 2022 r. z podziałem na : PAKIET 1 m. Wrocław/Oleśnica - odpady medyczne, laboratoryjne, weterynaryjne. PAKIET 2 m. m. Brzeg- odpady medyczne. PAKIET 3 m. Kłodzko- odpady medyczne. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach do pakietów (tzn. miejsca wytwarzania odpadów, szacunkowe ilości odpadów wytwarzane w ciągu roku , wzory umów dla każdego pakietu) 4. Dopuszcza się złożenie oferty na pojedyncze pakiety. 5. Jako ofertę proszę również załączyć wypełniony plik word dla danego pakietu przedstawiający ceny za odbiór 1 kg danego rodzaju kodu odpadu. 6. Jako wartość oferty proszę podać sumaryczną wartość cen jednostkowych brutto danego pakietu.
7. Wymagane również do oferty dołączenie wypełnionego oraz podpisanego oświadczenia- w załączeniu. 8. Zamawiający zastrzega, iż umowa zostanie zawarta do wysokości posiadanych środków na realizację zadania.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Uwaga: powyższe zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego
Dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej są przetwarzane przez 2 WOG, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, w celu umożliwienia kontaktu e-mailowego z administratorem oraz w celu podejmowania kontaktu z adresatami, dokumentowania ustaleń dokonywanych z osobami, z którymi prowadzona jest korespondencja, przyjmowania pism, zgłoszeń i wniosków w formie elektronicznej, ochrony przed roszczeniami oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń. Osobom, których dane osobowe dotyczą, przysługują prawa wynikające z RODO, w szczególności prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych , a także złożenia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji na www.2wog.wp.mil.pl
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 261 656 253
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-12-01
15:07:28
|
Wydział Medyczny |
W
wyniku
omyłki
pisarskiej
Zamawiający
ponownie
zamieszcza
komunikat
w
zakresie
PAKIETÓW
2
i
3
Wykonawca PAKIET 2 m. Brzeg; Pakiet 3- m. Kłodzko : Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EkoVita Jolanta Pietrzak 56-120 Brzeg Dolny, ul. Henryka Sienkiewicza 27 - wartość oferty brutto 50,22 zł - PAKIET 2; brutto 50,22 zł - PAKIET 3 . Wynagrodzenie w ramach umowy (łącznie dla PAKIETU 2 m. Brzeg; PAKIETU 3- m. Kłodzko), obowiązującej od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. wyniesie maksymalnie do 32 400,00 zł brutto. |
2021-12-01
14:37:52
|
Wydział Medyczny |
W
wyniku
zakończonego
zapytania
ofertowego
dot.
Odbioru
odpadów
medycznych,
laboratoryjnych,
weterynaryjnych
w
2022
r.
-Pakiet
1
-m.
Wrocław/Oleśnica;
Odbiór
odpadów
medycznych
w
2022
r.
-
PAKIET
2
m.
Brzeg;
Pakiet
3-
m.
Kłodzko
(ID
529644)
oraz
dokonanej
oceny
nadesłanych
ofert,
na
Wykonawców
poszczególnych
pakietów
wybrano: PAKIET 1 m. Wrocław/Oleśnica: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "BAK-MED" S.C. JACEK BABIŃSKI, JANUSZ KLEPACKI, 54-519 Wrocław, ul. Jerzmanowska 4- wartość oferty brutto 437,40 zł . Wynagrodzenie w ramach umowy (PAKIET 1 m. Wrocław/Oleśnica), obowiązującej od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. wyniesie maksymalnie do 75 000,00 zł brutto. PAKIET 2 m. Brzeg; Pakiet 3- m. Kłodzko : Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EkoVita Jolanta Pietrzak 56-120 Brzeg Dolny, ul. Henryka Sienkiewicza 27 - wartość oferty brutto 46,50 zł - PAKIET 2; brutto 46,50 zł - PAKIET 3 . Wynagrodzenie w ramach umowy (łącznie dla PAKIETU 2 m. Brzeg; PAKIETU 3- m. Kłodzko), obowiązującej od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. wyniesie maksymalnie do 32 400,00 zł brutto. |
2021-11-19
12:23:15
|
Wydział Medyczny | W związku z obecną sytuacją epidemilogiczną oraz brakami kadrowymi, Zamawiający informuję, iż ocena nadesłanych ofert w postępowaniu nastąpi w przyszłym tygodniu (22.11.-26.11.2021r. ) |
2021-11-08
10:40:41
|
Wydział Medyczny | Zamawiający wydłuża termin składania ofert w zapytaniu ofertowym dot. Odbioru odpadów medycznych, laboratoryjnych, weterynaryjnych w 2022 r. -Pakiet 1 -m. Wrocław/Oleśnica; Odbiór odpadów medycznych w 2022 r. - PAKIET 2 m. Brzeg; Pakiet 3- m. Kłodzko, do dnia 10.11.2021 r. do godz.: 12:00. |
2021-11-05
08:33:45
|
Wydział Medyczny |
Zamawiający
informuje,
że
w
zakresie
PAKIETU
1
-
odbiór
odpadów
medycznych
z
terenu
Wrocławia/Oleśnicy,
odbiory
realizowane
są
z
częstotliwością
: - nie częściej niż 1 x na tydzień z lokalizacji: Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej ul. Ślężna 158, Wrocław; 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ 2 Wojskowy Szpital Polowy ul. Graniczna 13, Wrocław ; - pozostałe lokalizacje wg. potrzeb Wytwórców (nie częściej niż 1 x miesiąc) |
2021-11-04
12:39:02
|
Wydział Medyczny |
W
związku
z
wpłynięciem
zapytań
dot.
przedmiotowego
postępowania
Zamawiający
wprowadza
modyfikację
we
wzorach
umów
dot.
pakietów
1,2,3 § 6 ust. 2 wzoru umów jest: 2. Wykonawca zobowiązuje się do wyjaśnienia oraz usunięcia zgłoszonej nieprawidłowości, w terminie 3 dni od zawiadomienia o jego stwierdzeniu. Zamawiający modyfikuje zapis na: 2. Wykonawca zobowiązuje się do wyjaśnienia oraz usunięcia zgłoszonej nieprawidłowości, w terminie 5 roboczych dni od zawiadomienia o jego stwierdzeniu. § 11 ust. 1 wzoru umów jest: 1. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zapłaty kar umownych w następujących przypadkach: 1) za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy albo za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego - w wysokości 15 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 2 (w przypadku odstąpienia od części umowy, karę umowną nalicza się w odniesieniu do wynagrodzenia należnego za tę część umowy) 2) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy – w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto należnego za niewykonane lub nienależycie wykonane zadania, 3) Za nieterminowe wykonanie -przedmiotu umowy (§ 1 ust. 15) - w wysokości 50,00 zł brutto za każdy dzień opóźnienia. 4) gdy pomimo wezwania na piśmie Wykonawca nie przedstawił w ciągu 2 dni roboczych, wymaganej dokumentacji wymienionej § 1 ust. 5,6,7 , kara umowna w wysokości 100,00 zł brutto za każdy dzień opóźnienia. Zamawiający modyfikuje zapis na: 1. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zapłaty kar umownych w następujących przypadkach: 1) za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy albo za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego - w wysokości 5 % niezrealizowanej części umowy brutto, o którym mowa w § 3 ust. 2 (w przypadku odstąpienia od części umowy, karę umowną nalicza się w odniesieniu do wynagrodzenia należnego za tę część umowy) 2) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy – w wysokości 50,00 zł wynagrodzenia brutto należnego za niewykonane lub nienależycie wykonane zadania, 3) Za nieterminowe wykonanie -przedmiotu umowy (§ 1 ust. 15) - w wysokości 30,00 zł brutto za każdy dzień opóźnienia. 4) gdy pomimo wezwania na piśmie Wykonawca nie przedstawił w ciągu 2 dni roboczych, wymaganej dokumentacji wymienionej § 1 ust. 5,6,7 , kara umowna w wysokości 50,00 zł brutto za każdy dzień opóźnienia. § 12 ust. 1 wzoru umów: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia o nie więcej niż 50 % wartości brutto w § 3 ust. 2 w ramach dodatkowych potrzeb, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, na następujących zasadach: a) rozszerzenie będzie dotyczyć wyłącznie usług objętych ofertą Wykonawcy, b) Zamawiający rozszerzy wartość umowy wg. cen jednostkowych wybranego Wykonawcy zawartych w jego ofercie, wliczając iloczyn zamawianych dodatkowych pozycji wg. jednostek miary oraz ceny jednostkowej. Zamawiający modyfikuje zapis na: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia o nie więcej niż 50 % wartości brutto w § 3 ust. 2 po wcześniejszej weryfikacji możliwości i zgodzie Wykonawcy w ramach dodatkowych potrzeb, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, na następujących zasadach: a) rozszerzenie będzie dotyczyć wyłącznie usług objętych ofertą Wykonawcy, b) Zamawiający rozszerzy wartość umowy wg. cen jednostkowych wybranego Wykonawcy zawartych w jego ofercie, wliczając iloczyn zamawianych dodatkowych pozycji wg. jednostek miary oraz ceny jednostkowej. Zamawiający dodaje nowy zapis do wzorów umów: § 13 Każda ze stron jest uprawniona do rozwiązania niniejszej umowy z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia bez konsekwencji naliczenia kar. Momentem rozpoczęcia biegu wypowiedzenia jest pierwszy dzień kalendarzowy miesiąca następnego po miesiącu, w którym zostało złożone wypowiedzenie. |
2021-11-03
14:47:54
|
Wydział Medyczny |
W
związku
z
wpłynięciem
zapytania
dot.
zapytania
ofertowego
Odbiór
odpadów
medycznych,
laboratoryjnych,
weterynaryjnych
w
2022
r.
-Pakiet
1
-m.
Wrocław/Oleśnica;
Odbiór
odpadów
medycznych
w
2022
r.
-
PAKIET
2
m.
Brzeg;
Pakiet
3-
m.
Kłodzko,
Zamawiający
udziela
następujących
odpowiedzi: Ad.1. W jaki sposób odbywa się wjazd na teren Państwa jednostek? Czy wystawiane są przepustki? Jakie dane są Państwu potrzebne? Jaki jest czas wydania przepustki? Po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu (daty odbioru odpadu), biuro przepustek Jednostki Wojskowej zostaje uprzedzone (przez osobę koordynującą z ramienia Zamawiającego) o planowanym w danym dniu odbiorze odpadu w celu umożliwienia wjazdu na teren jednostki. Przekazanie danych może odbyć się w dwojaki sposób a) poprzez przekazanie wcześniejsze informacji drogą e-mail do osoby koordynującej z ramienia Zamawiającego, informacji dotyczącej imienia, nazwiska kierowcy, numer dowodu osobistego, marki oraz numeru rejestracyjnego pojazdu w celu jak najszybszego wypisania po przyjeździe przepustek umożliwiających wjazd. Następnie osoba która ma przekazać odpad odbiera kierowcę i wskazuje miejsce gdzie należy podjechać pojazdem w celu odbioru odpadu lub b) przedmiotowe dane są przekazywane bezpośrednio w biurze przepustek przez kierowcę po przyjeździe na miejsce odbioru w celu wypisania przepustek umożliwiających wjazd. Następnie osoba która ma przekazać odpad odbiera kierowcę i wskazuje miejsce gdzie należy podjechać pojazdem w celu odbioru odpadu. Średni czas odbioru po dopełnieniu wszelkich formalności wynosi 5- maksymalnie10 minut. Ad. 2. Jak długo trwa przekazanie odpadów od momentu wjazdu na teren jednostki? Średni czas odbioru po dopełnieniu wszelkich formalności wynosi 5- maksymalnie10 minut. Ad. 3. Czy sami wystawiacie Państwo karty przekazania odpadów na platformie BDO? Tak, Zamawiający wystawia samodzielnie karty w systemie BDO dla Wytwórców objętych umową . |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
