Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-11-2021 12:07:00 |
Składania : | 19-11-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 19-11-2021 12:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk laptopów poleasingowych o minimalnych poniższych parametrach:
System operacyjny Polski Windows 10 Pro 64-bitowy bez nośnika
z certyfikatem dla komputerów zmodernizowanych
Procesor Procesor Intel Core min i7
Liczba rdzeni procesora 4
Liczba wątków procesora 4
Pamięć 8GB DDR4, 32GB max
Dysk 240GB SSD
Napędy optyczne Nagrywarka DVD-RW
Karta dźwiękowa High Definition Audio zint.
Komunikacja Intel i219-LM Gigabit Ethernet Lan 10/100/1000MB zint.
Zewnętrzne porty min. 3xUSB 1xRJ45, Audio, HDMI/DP
Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy.
Zamawiający wymaga załączenia do oferty opisu oferowanego sprzętu
Zamawiający informuje, wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert :
1. Cena - waga 100 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C):
najniższa cena ofertowa
C=---------------------------------------------------- x 100 pkt
cena ofertowa w ofercie ocenianej
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie po upływie termin składania wniosku, o którym mowa w pkt 1 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane wcześniej w złożonych ofertach. W przypadku, gdy złożone zostaną oferty dodatkowe o takiej samej cenie, Zamawiający w celu wyboru oferty może prowadzić negocjacje dotyczące ceny.
1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z postanowieniami niniejszego Zapytania ofertowego,
2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
6) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
2. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
1) nie złożono co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) jeżeli zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o., ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, tel.(075) 744-9036, fax. (075) 744-3103, e-mail: pcz@pcz.org.pl;
2 inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. jest Pani Beata Przyszlak, kontakt: ido@pcz.org.pl, telefon: (075) 744-9030;
3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa 6 sztuk komputerów poleasingowych", nr IT1 , prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 757449038
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-22 13:59 | Marcin Nowak | Zamawiający zamieszcza informacje o wyborze oferty |
Komunikaty