-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 538277
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GOŚ.271.7.2021 „Przeprowadzenie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie Gminy Bolków”
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Zieleniewicz
-
Organizacja
-
OddziałReferat GOŚ
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-11-18 12:54:00
-
Składania2021-11-18 13:27:09
-
Otwarcie ofert2021-11-23 09:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
zapraszamy do składania ofert na usługę „Przeprowadzenie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie Gminy Bolków”
1.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie Gminy Bolków obejmującego swym zakresem w szczególności:
a.
inwentaryzację i zebranie danych, w
tym spis z natury, dotyczących źródeł niskiej emisji zlokalizowanych na terenie
Gminy Bolków obejmujący:
-
obiekty mieszkalne: jednorodzinne,
wielorodzinne,
-
obiekty użyteczności publicznej,
-
obiekty przedsiębiorstw, handlu i usług.
- inwentaryzacja
polega na wypełnianiu ankiet papierowych przez ankieterów w terenie (spis
z natury – ankieterzy wracają na nieruchomość gdzie nie było osoby
udzielającej informacji 2 razy w godzinach rannych i popołudniowych),
wypełnieniu ankiet elektronicznych na stronie internetowej udostępnionej
przez Wykonawcę,
- przygotowanie
wstępnej wersji bazy danych w postaci pliku .exel oraz raportu z
inwentaryzacji (.word, .pdf);
- uwzględnienie
uwag i wniosków Gminy Bolków oraz innych podmiotów;
- prezentacja
wyników prac na posiedzeniu Sesji/Komisji Rady Miejskiej.
2. Podmioty
objęte inwentaryzacją, to przede wszystkim:
- małe kotłownie przydomowe,
- paleniska domowe (piece ceramiczne, piecokuchnie, piece
wolnostojące, kominki),
- niewielkie kotłownie do 1 MW dostarczające ciepło do lokali
usługowych lub warsztatów,
- kotłownie w obiektach użyteczności publicznej,
- kotłownie w obiektach handlu i usług.
3. Podczas
inwentaryzacji, dla każdego zinwentaryzowanego obiektu należy pozyskać
następujące dane, w odniesieniu do każdego zinwentaryzowanego obiektu:
1. Dane adresowe:
- miejscowość
- ulica
- numer budynku
- numer lokalu
2. Dane o
budynku/lokalu
- typ budynku (rodzaj zabudowy)
- rok budowy
- powierzchnia ogrzewana budynku/lokalu wyrażona m2
- kubatura ogrzewana budynku/lokalu wyrażona m2
3. Rodzaj zainstalowanego
źródła na paliwo stałe:
- Piec
kaflowy o mocy ……kW, ilość ….. szt.
- Kocioł
węglowy o mocy ……kW, ilość ….. szt.
- Kocioł
węglowy z podajnikiem o mocy ……kW, ilość ….. szt.
- Kocioł
na drewno o mocy ……kW, ilość ….. szt.
- Inne
(jakie) …………………o mocy ……kW, ilość ….. szt.
4. Dane dotyczące klasa kotła/pieca
5. Sposób
przygotowywania ciepłej wody:
- przez
kocioł
- miejscowo
…………………………….….. (jak?)
6. Informacje
o zużyciu w budynku/mieszkaniu ilości paliwa w latach 2018, 2019 i 2020
7. Informacje
o planowanych inwestycjach w budynku:
a.
Wymiana kotła - w ………..roku na ………………………….…………………..(moc, klasa)?
b.
Montaż instalacji OZE - w …….. roku………………………….…………………..(jakie)?
c.
Inne ………………………………………………..(jakie?)
Dół formularza
4.
Termin wykonania zamówienia:
Wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia w terminie do 17 grudnia 2021
roku.
Metody prowadzenia inwentaryzacji źródeł emisji:
1) metoda wywiadu
bezpośredniego
Metoda wywiadu bezpośredniego – polega na wypełnianiu
ankiety w formie papierowej lub elektronicznej przez reprezentanta gminy
podczas oględzin. W ramach tej metody informacje muszą zostać pozyskane od
użytkowników lokali lub budynków (np. najemców, właścicieli, zarządców) i
spisane na podstawie bezpośredniego kontaktu, z wyłączeniem zbierania
i przetwarzania danych osobowych.
Ankieterzy, w celu pozyskania danych, mają za zadanie
przeprowadzenie rozmowy
z respondentem, wspólnej analizy poszczególnych punktów kwestionariusza, a
także wypełnienie ankiety.
2) metoda on-line
Metoda on-line polegać będzie na udostępnieniu na
stronie internetowej Gminy Bolków ankiety do samodzielnego wypełnienia przez
mieszkańców Gminy.
Wskazane jest, aby prowadzenie inwentaryzacji metodą
wywiadu bezpośredniego połączone było z równoczesnym zapewnieniem doradztwa w
zakresie obowiązującej uchwały antysmogowej, wymiany źródeł ciepła na
ekologiczne, poprawy efektywności energetycznej w budynkach i obniżenia kosztów
związanych z utrzymaniem mieszkań (np. oszczędność energii) oraz wykonaniem
termomodernizacji obiektów w celu zmniejszenia strat ciepła
i obniżenia zużycia energii cieplnej.
W punktach adresowych, w których dla całego budynku
wielorodzinnego występuje jedno źródło ciepła, wypełniana jest jedna ankieta
dla całego obiektu. Natomiast w zabudowie wielorodzinnej, gdzie jest wiele
indywidualnych instalacji grzewczych ankiety prowadzone
są w poszczególnych lokalach.
Realizacja prac prowadzona będzie
zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w
szczególności Uchwała Nr XXI/505/20 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia
16 lipca 2020 r. w sprawie przyjęcia programu ochrony powietrza dla stref w
województwie dolnośląskim, w których w 2018 r. zostały przekroczone poziomy
dopuszczalne i docelowe substancji w powietrzu wraz z planem działań
krótkoterminowych (kod działania DsInZe – „Szczegółowa inwentaryzacja źródeł w
poszczególnych gminach, w których powinna nastąpić wymiana kotłów na paliwo
stałe, a w których nie została ona do tej pory sporządzona– odpowiedzialne
wszystkie samorządy gminne województwa dolnośląskiego”.
Opracowania stanowiące
przedmiot zamówienia mają zostać wykonane w postaci ankiet (ankieta
papierowa lub elektroniczna). Wraz z nimi Wykonawca dostarczy część elektroniczną bazę danych
z inwentaryzacji, zapisaną w wersji edytowalnej (.exel), na trwałym nośniku
informacji (np. płyta CD lub DVD).
Wraz z ankietami, o których mowa powyżej Wykonawca przekaże Zamawiającemu Raport z inwentaryzacji będące podstawą do opracowania przedmiotu zamówienia w formie papierowej i elektronicznej (format .pdf .word).
Termin składania ofert do dnia 23 listopada 2021 roku do godz. 09:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 23 listopada 2021 roku o godz. 09:05.
Ofertę należy przedstawić na załączonym formularzu ofertowym.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 757413215 wew. 104 w godzinach 8:00 - 15:00
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-11-18
13:27:09
|
Magdalena Zieleniewicz | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Omyłkowo zamieszczono szacowanie ofert |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?