Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-11-2021 12:37:00 |
Składania : | 06-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 06-12-2021 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-12-15 11:10 | Grzegorz Tompalski |
P
O
W
I
A
D
O
M
I
E
N
I
E o wyborze najkorzystniejszej oferty Do formalności, jakie powinny zostać dopełnione przez Wykonawcę, którego ofertę wybrano, w celu zawarcia umowy (w formie pisemnej, pod rygorem nieważności) należą: 1) wskazanie osób umocowanych do zawarcia umowy oraz złożenie oryginałów pełnomocnictw lub poświadczonych notarialnie za zgodność z oryginałem kopii pełnomocnictw, lub sporządzonych przez notariusza odpisów, lub wyciągów z pełnomocnictw, lub kopii pełnomocnictw poświadczonych za zgodność z oryginałem przez mocodawcę – o ile do zawarcia umowy przez wskazaną osobę wymagane będzie pełnomocnictwo; 2) wyliczenie kwoty oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przy czym jeżeli Wykonawca wnosi zabezpieczenie w innej formie niż pieniądz, będzie zobowiązany wcześniej uzgodnić treść dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy z Zamawiającym, celem zapewnienia zgodności tego dokumentu z wymogami określonymi w ustawie Pzp. Zamawiający zastrzega możliwość uznania przedłożonej formy zabezpieczenia za nieodpowiadającą jego wymogom, a jeżeli Wykonawca nie uzupełni dokumentu zabezpieczenia zgodnie z wymogami Zamawiającego, Zamawiający będzie mógł uznać, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy; 3) przedstawienie Zamawiającemu dokumentów poświadczających posiadanie przez wskazane osoby wymaganych kwalifikacji i uprawnień - dotyczy osoby pełniącej funkcję kierownika budowy; 4) dostarczenie Zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy regulującej współpracę podmiotów składających wspólną ofertę – dotyczy Wykonawców, którzy wspólnie uzyskali zamówienie; 5) w przypadku wygrania przetargu Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę – tzw. konsorcjum (list intencyjny), zawierający, co najmniej: zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres realizacji robót budowlanych; 6) przedłożenie Zamawiającemu projektu umowy, jaką Wykonawca zamierza zawrzeć z podwykonawcą celem jej akceptacji – jeżeli Wykonawca wskazał w ofercie, że część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy; Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
2021-12-06 11:49 | Grzegorz Tompalski |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT-
sprostowanie
omyłki
pisarskiej Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetarg nieograniczony na: Utrzymanie szlaku zrywkowego na terenie Leśnictwa Śliwnica oddz. 219a. Zamawiający na podstawie na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”, przekazuje informacje z otwarcia ofert. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania kwotę brutto 125 952,00 zł: W wyznaczonym terminie oferty złożyli następujący Wykonawcy: Nr oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena oferty [zł] 1 Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego i Specjalistycznego „BUDINSTEL” ul. Głęboka 11b, 37-200 Przeworsk, 133 824,00 zł 2 Zakład Usług Transportowo-Drogowych I Budowlanych Eugeniusz Kos, ul. Mjr Kusiaka 8, 37-740 Bircza Błędnie wpisano wartość netto 121 600,00 zł 2 Zakład Usług Transportowo-Drogowych I Budowlanych Eugeniusz Kos, ul. Mjr Kusiaka 8, 37-740 Bircza Prawidłowa Cena brutto 149 568,00 |
2021-12-06 11:45 | Grzegorz Tompalski | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2021-12-06 10:58 | Grzegorz Tompalski |
Zamawiający
na
podstawie
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”, przekazuje informacje z otwarcia ofert. - w załączniku |
2021-12-06 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zgodnie
z
art.
222
ust.
4
informuje,
że
zamierza
przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 125 952,00 zł |
Komunikaty