Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-12-2021 14:50:00 |
Składania : | 07-12-2021 13:00:00 |
Otwarcia : | 07-12-2021 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.261-853-045
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-12-02 12:25 | Radosław JASZCZYK |
Do
zapytania
ofertowego
pojawiły
się
następujące
pytania: 1.Obligatoryjna konserwacja wszystkich urządzeń czyszczenie oraz wymiana filtrów wewnętrznych dwa razy w trakcie trwania umowy. Dodatkowo w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złej jakości wody na wezwanie Zamawiającego w cenie najmu. Pytanie-Czy zamawiający w przypadku stwierdzenia złej jakości wody ,może zażądać od Wykonawcy wielokrotnej wymiany filtrów na każde żądanie w ciągu trwania umowy? 2.Badanie wody po przejściu przez filtr obligatoryjnie dwa razy w ciągu trwania umowy w dwóch wskazanych przez Zamawiającego filtrach. Dodatkowo w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złej jakości wody na wezwanie Zamawiającego w cenie najmu;- Pytanie- Czy Zamawiający w przypadku stwierdzenia złej jakości wody , może zażądać od Wykonawcy kilkukrotnego badania wody w ciągu trwania umowy ? 3. Serwis 24 h/dobę w cenie najmu – czas reakcji na zgłoszoną awarię 1 godzina od zgłoszenia przez Zamawiającego. ? Pytanie-Czy serwis ma się pojawić w ciągu godziny od zgłoszenia 7dni w tygodniu 24godziny na dobę i usunąć awarię, czy w ciągu godziny musi odpowiedzieć drogą e-mail lub telefonicznie i umówić się na usunięcie awarii ? Odpowiedź Zamawiającego: Ad. 1 Zamawiający w przypadku złych wyników badań wody może zażądać od Wykonawcy wielokrotnej wymiany filtrów na każde żądanie, w ciągu trwania umowy. Ad. 2 Zamawiający w przypadku złych wyników badań wody może zażądać od Wykonawcy kilkukrotnego badania wody w ciągu trwania umowy. Ad. 3 Zamawiający wymaga aby serwis pojawił się i usunął awarię w ciągu godziny od zgłoszenia telefonicznego, 7dni w tygodniu 24 godziny na dobę. |
Komunikaty