Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-12-2021 16:20:00 |
Składania : | 22-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPYTANIE OFERTOWE / 1.E33
Temat zapytania: TORBY PAPIEROWE KASOWE Z UCHEM - BRICOMARCHE
WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy paletowe na magazyn centralny lub kartonowe na wiele sklepów w całej Polsce.
Kupiec: Łukasz Sobolewski
ZAPYTANIE
OFERTOWE
PAPIEROWE TORBY
BRICOMARCHE
DLA GRUPY
MUSZKIETERÓW
W POLSCE.
Data:
17.12.2021
Grupa Muszkieterów jest największym europejskim zrzeszeniem niezależnych
przedsiębiorców, które zarządza siecią prawie 4000 punktów handlowych i
usługowych, działających we Francji, Belgii, Portugalii i Polsce.
W Polsce Grupa Muszkieterów zrzesza 370 supermarketów spożywczych
Intermarché, supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché oraz 68 stacje benzynowe funkcjonujące przy wybranych sklepach Intermarché oraz
Bricomarché.
Każdy ze sklepów jest
niezależną spółką zarządzaną przez jej właściciela. Rolą centrali (ITM Polska)
jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu marketu.
„ITM
Polska” Sp. z o.o. (spółka zarządzająca rozwojem supermarketów Intermarché i
Bricomarché ) zaprasza do postępowania ofertowego na dostawę do sklepów
Bricomarche lub dostawy na magazyn centralny Grupy Muszkieterów w Swadzimiu w zakresie i na
warunkach określonych w niniejszym dokumencie.
Adres Zamawiającego:
W przypadku dostaw na magazyn centralny
SCA
PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018
oraz dostaw
na sklepy Bricomarche w całej Polsce:
MGI Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000045995, REGON 639725501, NIP 7822148821
Oraz wszystkie sklepy Bricomarche
Niniejszy
dokument stanowi własność Zamawiającego.
Kopiowanie
i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w
całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody
Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione.
Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii
niniejszego dokumentu.
Postępowanie
prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem
zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
Do
niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia
29 stycznia. Prawo Zamówień Publicznych.
·
Zapytanie nie
jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM Polska”
Sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu [Spółka ITM Polska] lub innych spółek
należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub
działań w procesie składania ofert przez Wykonawca.
·
Wydatki
poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez
Spółkę ITM Polska.
·
Odpowiedź
potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska
do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.
·
ITM Polska zastrzega
sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.
·
Akceptacja
odpowiedzi Wykonawcy na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Spółki ITM Polska w stosunku do
potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa.
·
Wiążącą
wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w
języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w
innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język
polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w
języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.
·
Termin
ważności oferty sugerowany 30 dni.
2.
Posiada
wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia.
3.
Dysponuje odpowiednim
potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
4.
Wykonawca
oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonywanie przedmiotu zamówienia.
7.
Finalnie
oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania
firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy
dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentacji, w jęz. polskim. Należy
podpisaną ofertę w pliku pdf załączyć do postępowania na platformie zakupowej.
8.
Do
postępowania ofertowego sugerujemy złożyć ofertę całościową, obejmującą cały
przedmiot zamówienia.
9.
Preferowane
referencje od kluczowych klientów, z którymi Wykonawca współpracował w ciągu
ostatnich 12 miesięcy w zakresie odpowiadającym niniejszemu zapytaniu
ofertowemu.
10.
Obligatoryjne
załączniki do oferty: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis
dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON.
11.
Obligatoryjne
dołączony wypełniony plik kwestionariusza: „Kwestionariusz 1.E33 papierowe torby BM”.
12.
Proszę dołączyć
specyfikację techniczną zaproponowanych produktów.
13.
Wybrany Wykonawca
będzie wykonywał czynności zgodne z warunkami zawartymi w umowie zawartej z ITM
Polska, MGI POLSKA lub SCA PR POLSKA.
14.
Sugerowane
jest załączenie propozycji umowy współpracy.
15.
Warunki płatności.
a.
Cena musi
uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową, terminową realizacją
przedmiotu zamówienia zadeklarowaną w ofercie czynności będących kryterium
oceny oferty.
b.
Koszt winien
być skalkulowany w formie koszt netto za 1 jednostkę szt. torby wg. produktu
wg. wskazania w zapytaniu w tabeli.
c.
Płatność
będzie realizowana przez spółkę SCA PR POLSKA za wykonaną kompleksowo usługę/dostawę
w przypadku dostaw na magazyn centralny w Swadzimiu lub przez sklepy w
przypadku dostaw na sklepy.
d.
Termin
płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie dostarczonej
faktury VAT wraz z załączonym protokołem.
e.
Wybrany
dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.
f.
Oferent
przyjmuje do wiadomości, że w docelowym kontrakcie „MGI POLSKA lub SCA PR
POLSKA” zastosuje kary umowne:
·
Za
opóźnienie,
·
Za
niewykonanie usługi,
·
Za brak
poufności.
1.
cena,
2.
czas
dostawy produktów
3.
parametry
techniczne produktów
4.
termin
płatności,
5.
czas
umowy
6.
warunki
gwarancja
7.
zgodność
ze specyfikacją,
8.
zgodność
z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,
9.
referencje
1.
Rozpatrywane
będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do
dnia 22.12.2021 do godziny 10:00.
2.
Oferty
dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3.
W przypadku
pytań:
- merytorycznych, proszę o
kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" ,
- pytania
prosimy zgłaszać w dniach 17.12.2021 - 21.12.2021,
- pytania związane z obsługą
platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do
17:00.
4. Wiadomości z platformy
zakupowej mają charakter informacyjny.
5. Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.
Celem zapytania jest ustalenie
warunków oznakowanie komunikacyjnego dla sieci sklepów Intermarche.
OPIS /
Specyfikacja:
Produkty dla Bricomarche
1. TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM DUŻA Z LOGO
3 kolorowym Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorową grafiką
(czarny) 40x18x38cm, pojemność około: 27 litrów
- Nakład roczny około 50 000 - 100 000szt.,
- Papier typu Kraft + możliwość domieszki papieru makulaturowego = 100gr/m2,
- Wielkość : szer.=40 x bok=18 x wysokość=38; pojemność około: 27 litrów;
wytrzymałość przynajmniej 10kg,
- Uchwyt: papierowe skręcane lub płaskie. Kolor rączek: szary jak torba,
- Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk
zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO 3 kolorowe Bricomarche
(czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorowa grafika (czarny) . Na spodzie
wydrukowany wygenerowany kod kreskowy,
- Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 150 sztuk; bez
opakowania indywidualnego (pojedynczego),
- Dostawa: kartony,
- Miejsce dostawy:
·
Sklepy
Bricomarche. Dostawa gratis na sklep przy zamówieniu minimum 2 kartonów po
150szt toreb = 300szt toreb. Koszt dostawy na sklep: w cenie torby,
·
magazyn
centralny Swadzim. Dostawa w ilościach paletowych. Koszt dostawy na magazyn: w
cenie torby,
- Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty,
2. TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM ŚREDNIA Z
LOGO 3 kolorowym Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorową
grafiką (czarny) 35x14x34cm, pojemność około: 16 litrów
- Nakład roczny około 50 000 - 100 000szt.,
- Papier typu Kraft + możliwość domieszki papieru makulaturowego = 90gr/m2,
- Wielkość : szer.=35 x bok=14 x wysokość=34; pojemność około: 16 litrów;
wytrzymałość przynajmniej 10kg,
- Uchwyt: papierowe skręcane lub płaskie. Kolor rączek: szary jak torba,
- Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk
zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO 3 kolorowe Bricomarche
(czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorowa grafika (czarny) . Na spodzie
wydrukowany wygenerowany kod kreskowy,
- Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 200 sztuk; bez
opakowania indywidualnego (pojedynczego),
- Dostawa: kartony,
- Miejsce dostawy:
·
sklepy
Bricomarche. Dostawa gratis na sklep przy zamówieniu minimum 2 kartonów po
200szt toreb = 400szt toreb. Koszt dostawy na sklep: w cenie torby,
·
magazyn
centralny Swadzim. Dostawa w ilościach paletowych. Koszt dostawy na magazyn: w
cenie torby,
- Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty,
w dwóch kalkulacjach związanych z
miejscem i ilością dostawy:
- w bezpośrednio na sklepy – 178 szt.,
- na magazyn centralny w
ilościach pakietowych na wywołanie (ilości zamówienie jednego oznakowania do
ustalenia).
UWAGA: Sugerujemy złożyć ofertę na cały asortyment, na wszystkie pozycje.
Wymagany atest na opakowania:
przeznaczone do kontaktu z żywnością.
Proszę w formularzu wykazać czy
oferowane produkty takie atesty posiadają.
Koszty klisz, matryc i przygotowania po
stronie Dostawcy.
W przypadku dostaw na magazyn
centralny :
Dostawy na paletach Euro na
wywołanie.
Koszt dostawy po stronie dostawcy
(tj. w cenie produktu).
Dostawy w stałej współpracy na paletach
Euro na wywołanie w terminie do ustalenia.
Dostawa pierwszej do ustalenia.
W przypadku dostaw na sklepy Bricomarche
Dostawa na 178 sklepów
Bricomarche jednocześnie w zadeklarowanym
terminie do ustalenia, sugerowanym do 4 dni roboczych
Koszt dostawy po stronie dostawcy
(tj. w cenie produktu).
1.
Produkt
zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.
2.
Konfekcjonowanie
: wg. rozdzielnika wg. kodów, w kartonach, na paletach Euro,
3.
Transport w
cenie,
4.
Opis na
produkcie: nazwa produktu kod ITEM8, EAN oraz cechy, pakowanie itp.
Miejsce
dostawy:
W
przypadku dostaw ciągłych na wywołanie na magazyn centralny:
ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św.
Mikołaja 3, 62-080 Swadzim.
W
przypadku dostaw na sklepy Bricomarche –
lista sklepów na terenie całej POLSKI wg. załącznika:” BazaSklepow Bricomarche”
Płatnik:
W przypadku dostaw na magazyn centralny
SCA
PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018
W
przypadku dostaw na sklepy
Sklepy
Bricomarche
Komunikaty