Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-12-2021 09:56:00 |
Składania : | 23-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-12-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
na zadanie pn.: "Wywóz odpadów komunalnych segregowanych (szkło, metale i tworzywa sztuczne, papier) oraz niesegregowanych (zmieszane) z Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu"
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Bezpłatne podstawienie 1 szt. kontenera KP-7 o pojemności min. 7m3 i 3 szt. pojemników o pojemności ok. 1,1 m3. w siedzibie głównej Muzeum: Sierpc, ul. Narutowicza 64 oraz 1 szt. pojemnika typu SM-110 o pojemności ok. 0,11 m3. w Sierpcu, Pl. Kardynała Wyszyńskiego 1.
2.
Wywóz nieczystości odbywać się będzie własnym
środkiem transportu Wykonawcy.
3. Wykonanie usług nastąpi w ciągu 24 godzin po złożeniu zapotrzebowania przez pracownika Zamawiającego telefonicznie. Zgłaszający każdorazowo wskaże miejsce odbioru nieczystości.
4. Przewidywana ilość kontenerów typu KP-7 do wywozu w okresie objętym zamówieniem - 18 szt.
5. Przewidywana ilość kontenerów na odpady segregowane o pojemności ok. 1,1 m3 - 36 szt.
6. Przewidywana ilość pojemników typu SM-110 do wywozu w okresie objętym zamówieniem - 10 szt.
7. Każdorazowe wykonanie usług potwierdzone zostanie czytelnym podpisem (lub pieczątką) pracownika Zamawiającego. Kopię potwierdzenia należy dołączyć do faktury za każdy miesiąc wykonywania usługi.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do okresowego mycia i przeprowadzania dezynfekcji kontenera i pojemnika – przynajmniej raz na pół roku.
9. Okres realizacji przedmiotu zapytania:
1). skansen, ul. Narutowicza 64: 01.01.2022r. - 31.12.2022r.
2). ratusz, pl. Kardynała Wyszyńskiego 1: 01.08.2022r. - 31.12.2022r.
10. Warunki płatności: 30 dni od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego na nr rachunku bankowego wskazanego na fakturze. Faktura wystawiana na koniec każdego miesiąca.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub telefonicznie w dni robocze, w godz. 8.00-15.00 pod nr tel 24 275 28 83, wew. 200
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty