Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-12-2021 13:41:00 |
Składania : | 28-12-2021 09:58:44 |
Otwarcia : | 27-12-2021 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia
działając na podstawie Zarządzenia Nr 23/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 04.02.2021r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Nowa Słupia zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł/ netto w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Słupia zapraszam do złożenia oferty na:
„Dostawę wyrobów metalowych,
hydraulicznych, elektrycznych,
budowlanych i narzędzi
gospodarczych”.
2. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych w ilościach i asortymentach wskazanych w załączniku nr 2 – specyfikacji asortymentowej. Szacunkowe ilości i rodzaj asortymentów podane w specyfikacji asortymentowej – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Zamawiający podczas trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowe materiały nie ujęte w specyfikacji asortymentowej. Zamawiający ma obowiązek dołączyć do towaru objętego gwarancją dokumenty, karty gwarancyjne, a także atesty, świadectwa jakości – gdy dostarczony towar je posiada przy zakupie. Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawy będą następować transportem Zamawiającego. Rzeczywiste ilości będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający w ciągu trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowe materiały, nie wymienione w specyfikacji asortymentowej w zależności od potrzeb. Podane ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Przy zakupie materiałów nie objętych specyfikacją asortymentową Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w wysokości nie mniejszej niż 5% ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru wg aktualnego cennika Wykonawcy.
- Wymagany okres
gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta.
- Wymagany termin związania ofertą 30 dni
- Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.
3. Warunki udziału:
Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące
dokumenty:
- formularz ofertowy załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- specyfikacja asortymentową załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego,
- zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
-Wykonawca zapewnia możliwość dokonywania zakupów materiałów w odległości do 15 km od siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia
4. Przy wyborze oferty
zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:
Cena – 100%
5. Dodatkowe informacje:
5.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena łączna brutto za dostawy przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.
5.2 Wyjaśnienia treści
ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady
konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i
błędów rachunkowych.
5.3 Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez
Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
6. Ofertę należy złożyć: za pośrednictwem niniejszej Platformy Zakupowej OPENNEXUS do dnia 27.12.2021r. do godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi 27.12.2021r. o godz. 10.10.
Uwaga:
Osoby do kontaktu Jacek Brożyna 41 363 03 73, Ewa Halik 41 31 77 622
2021-12-28 09:58 | Ewa Halik | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Ze względu na brak złożonych ofert w wyznaczonym w postępowaniu terminie, postępowanie zostaje anulowane. |
2021-12-20 13:55 | Ewa Halik | Zmiana załącznika Klauzula informacyjna RODO. |
Komunikaty