Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-01-2022 12:53:00 |
Składania : | 28-01-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 28-01-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Wymagania Zamawiającego: 1. Termin realizacji zamówienia : od dnia wyboru oferty do 28.02.2022 r. 2. Miejsce dostawy: MOSiR w Elblągu, ul. Karowa 1, 82-300 Elbląg (budynek krytego lodowiska, pok. Nr 4) 3. Ręczniki muszą spełniać normę PN-EN 14697:2007 oraz posiadać Certyfikat Oeko-Tex Standard 100. 4. Wykonawca do oferty dołączy kartę katalogową bądź specyfikację oferowanych ręczników. 5. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca. 6. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy . W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia. 7. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność każdorazowo potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwoty wskazanej w fakturze zostanie doliczony należny podatek VAT. 8. Warunki płatności: 1) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury. 2) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. 3) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-01-31 10:27 | Olga Sampławska |
Informacja
o
rozstrzygnięciu
postępowania Zamawiający zawiadamia, że postępowanie nr DA.2621.2.14.2022.OS na dostawę ręczników na potrzeby MOSiR w Elblągu zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: PHU Magot mgr inż. Jan Bożek z siedzibą przy ul. Leśnej 71, 42-360 Poraj, cena oferty: 1615,61 zł brutto |
Komunikaty