Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-02-2022 14:33:00 |
Składania : | 21-02-2022 15:00:00 |
Otwarcia : | 21-02-2022 15:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na świadczenie usługi dzierżawy parkingu na potrzeby Biura UDT w Bielsku-Białej.
Parking powinien:
- znajdować się w mieście Bielsko-Biała, w odległości nie
większej niż 300m od siedziby Biura Urzędu Dozoru Technicznego w Bielsku-Białej
(lokalizacja Biura UDT: 43-300 Bielsko-Biała ul. Legionów 81),
- umożliwiać niezależne zaparkowanie 35 samochodów
osobowych,
- uwzględniając względy ekonomiczne, mieć całkowitą
powierzchnię przeznaczoną na potrzeby UDT nie mniejszą niż 600m 2, nie większą niż 700m 2,
- umożliwiać parkowanie samochodów osobowych (o
dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5t).
Czynsz za dzierżawę parkingu powinien obejmować wszystkie koszty związane z usługą w tym opłaty dodatkowe (jeśli występują) wynikające z przepisów prawa oraz pozostałe koszty, zapewniające bezpieczną eksploatację dzierżawionego terenu (w tym usuwanie śniegu i gołoledzi, utrzymanie czystości, porządku, dobrego stanu technicznego itp., a także kontrolę dostępu na teren parkingu poprzez: bramę wjazdową / bramkę/szlaban/rogatkę/zaporę wjazdową obsługiwaną całodobowo przez ochronę fizyczną lub/oraz pilota).
Powierzchnia parkingu powinna być utwardzona.
Prosimy o dołączenie wypełnionego i podpisanego załącznika "Formularz ofertowy".
Warunki realizacji umowy zawarte są w załączniku do postępowania.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)
Program zgodności:
1. Zamawiający informuje, a Dostawca/Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:
Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:
1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/, https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci
2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.
3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .
4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.
2. Zamawiający wymaga, a Dostawca/Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 668 892 004 Magdalena Mika, 662 179 088 Monika Wieczorek, 694 454 166 Aleksandra Wroniszewska.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty