Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP-DI-53/21 (szacowanie wartości zamówienia) Odnowienie umowy świadczenia asysty technicznej na oprogramowanie Commvault na okres 36 lub 48 miesięcy (wraz z dostawą nowych licencji).

Rafał Zawadzki
Urząd Dozoru Technicznego Department: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DI
Deadlines:
Published : 09-02-2022 18:11:00
Placing offers : 18-02-2022 15:00:00
Offers opening : 18-02-2022 15:05:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

Informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia, przesłane informacje cenowe mają na celu jedynie oszacowanie wartości docelowego postępowania publicznego realizowanego w odrębnym zapytaniu.

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 22 57 22 259 lub pod adresem e-mail rafal.zawadzki@udt.gov.pl

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)

Program zgodności:

1.   Zamawiający informuje, a Dostawca/Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:

Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:

1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci

2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.

3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .

4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.

2.   Zamawiający wymaga, a Dostawca/Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter wyłącznie informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Formularz_wyceny_36 miesięcy.xlsx xlsx 12.39 2022-02-09 18:11:00 Proceeding
Formularz_wyceny_48 miesięcy.xlsx xlsx 12.41 2022-02-09 18:11:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Budżet postępowania ZP-DI-53/21 Wartość całkowita szacunków budżetowych wg załącznika na okres 36 miesięcy 1 pc. - (0)
2 Budżet postępowania ZP-DI-53/21 Wartość całkowita szacunków budżetowych wg załącznika na okres 48 miesięcy 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , USD: 3.9363 PLN, EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników prosze o uzupełnienie w odrębnym załaczniku propozycji udziału w postępowaniu, jak doświadczenie lub kwalifikacje. (0)
3 Płatności - Oczekiwany okres rozliczeniowy to płatność ratalna w terminie 21 dni od dostarczenia FV. Bardzo proszę tę informację uwzględnić w szacowaniu oferty lub zaproponować optymalny sposób rozliczenia (roczny, kwartalny, opłata ryczałtowa). (0)
4 Referencje/kryteria udziału - Proszę o przesłanie dodatkowych wymagań. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 503