Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-291-4814/2021 Zakup, dostawa i montaż regałów metalowych przesuwnych i stacjonarnych oraz wyposażenia meblowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 11-02-2022 13:05:00
Składania : 11-03-2022 09:00:00
Otwarcia : 11-03-2022 09:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2022-OJS030-074235-pl-ts.pdf pdf 423.71 2022-02-11 13:05:00 Postępowanie
SWZ DZP-291-4814-2021.pdf pdf 1084.41 2022-02-11 13:05:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ.zip zip 11607.86 2022-02-11 13:05:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania_wykonawcy.docx docx 377.51 2022-03-02 11:01:58 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT_11.03.doc doc 164 2022-03-11 13:17:52 Publiczna wiadomość
WYNIKI_Pakiet1_strona.doc doc 77 2022-04-12 19:06:15 Publiczna wiadomość
WYNIKI_Pakiet_2.doc doc 146 2022-04-28 16:26:33 Publiczna wiadomość
UNIEWAŻNIENIE.doc doc 90.5 2022-04-28 16:33:05 Publiczna wiadomość
INFORMACJA 1,2,16,20.doc doc 93 2022-05-19 12:39:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-19 12:39 Iwona Sułkowska-Sajdak INFORMACJA

INFORMACJA 1,2,16,20 [...].doc

2022-04-28 16:33 Iwona Sułkowska-Sajdak Unieważnienie Pakiet 2 Zadanie 10,13

UNIEWAŻNIENIE.doc

2022-04-28 16:26 Iwona Sułkowska-Sajdak Wyniki_Pakiet_2

WYNIKI_Pakiet_2.doc

2022-04-12 19:06 Iwona Sułkowska-Sajdak Informacja o wyborze oferty - Pakiet 1

WYNIKI_Pakiet1_stron [...].doc

2022-03-11 13:17 Iwona Sułkowska-Sajdak Informacja z otwarcia ofert

INFORMACJA Z OTWARCI [...].doc

2022-03-11 09:00 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) - Zamawiający udostępnia informację, o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Pakiet nr I - Zakup i montaż regałów metalowych na potrzeby Archiwum Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
Zadanie nr 1 – 365 310,00 zł.
Pakiet nr II - Zakup i montaż mebli na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
Zadanie nr 1 – 14 145,00 zł
Zadanie nr 2 – 13 216,47 zł
Zadanie nr 3 – 7 207,80 zł
Zadanie nr 4 – 1 108,53 zł
Zadanie nr 5 – 3 690,00 zł
Zadanie nr 6 – 28 736,49 zł
Zadanie nr 7 – 7 236,50 zł
Zadanie nr 8 – 33 825,00 zł
Zadanie nr 9 – 692,67 zł
Zadanie nr 10 – 602,70 zł
Zadanie nr 11 – 5 000,00 zł
Zadanie nr 12- 5 100,00 zł
Zadanie nr 13- 3 690,00 zł
Zadanie nr 14- 4 674,00 zł
Zadanie nr 15- 5 362,80 zł
Zadanie nr 16- 29 151,00 zł
Zadanie nr 17- 7 420,59 zł
Zadanie nr 18- 6 605,10 zł
Zadanie nr 19- 1 070,10 zł
Zadanie nr 20- 28 800,00 zł
Zadanie nr 21- 837,61 zł
Łączna kwota przeznaczona na sfinansowanie tego zamówienia (w całości, Pakiet I i Pakiet II) to 573 482,36 zł.
2022-03-02 13:49 Iwona Sułkowska-Sajdak Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: Pakiet 1 - 365 310,00 zł brutto, Pakiet 2 -208 172,36 zł brutto
2022-03-02 11:01 Iwona Sułkowska-Sajdak Odpowiedzi na pytania Wykonawcy

Odpowiedzi na pytani [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 870