Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Oferta cenowa na wykonywanie drobnych prac naprawczo- remontowych wyspecyfikowanych w tabeli wraz z dojazdem w okresie od 01.04.2022 r do 31.12.2022 r. w Urzędzie Dozoru Technicznego Oddział w Poznaniu Biuro w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kotsisa 3.

Dorota Wielgoszynska
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Biuro UDT w Gorzowie Wielkopolskim, Oddział w Poznaniu
Termin:
Zamieszczenia : 17-02-2022 12:28:00
Składania : 25-02-2022 11:03:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

                Urząd Dozoru Technicznego Oddział  w Poznaniu Biuro w Gorzowie Wielkopolskim zwraca się z prośbą o przedstawienie przez Państwa oferty cenowej na wykonywanie drobnych prac naprawczo- remontowych wyspecyfikowanych w tabeli  wraz z dojazdem w okresie od 01.04.2022 r do  31.12.2022 r. w Urzędzie Dozoru Technicznego Oddział w Poznaniu Biuro w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kotsisa 3,    zgodnie z pozycjami wymienionymi w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1    do nn. zapytania.

Istotne warunki realizacji zamówienia:

• Usługa realizowane będzie w formie zlecenia,

• Termin składania oferty mija 25.02.2022 r.,  ,

• Usługa potwierdzana będzie protokołem odbioru, stanowiącym podstawę do wystawienia faktury,

• Termin i forma płatności: przelew na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty wpływu do UDT, faktury wraz z podpisanym przez Strony protokołem odbioru,

• Termin ważności oferty: min. 60 dni od upływu terminu składania ofert;

Zamawiający wymaga wypełnienia załączonego - Formularza oferty - załącznika nr 1 (w pliku Word), który musi zawierać: - datę oferty, adresata oferty, ceny w PLN netto i brutto,  podpis z pieczęcią osoby sporządzającej ofertę,  termin ważności oferty


UWAGA: wszelkie koszty związane z realizacją usługi powinny być wliczone w całkowitą wartość usługi.

Termin nadsyłania ofert - do dnia 25 luty 2022 r.

W przypadku pytań proszę o kontakt za pośrednictwem maila: dorota.wielgoszynska@udt.gov.pl

lub pod nr tel. 883 375 878 lub 95 73 37 852

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego będzie wysłanie oferty.


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)

Program zgodności:

1.   Zamawiający informuje, a Dostawca/Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:

Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:

1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci

2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.

3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .

4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.

2.   Zamawiający wymaga, a Dostawca/Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.883 375 878  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1 do zamówienia_.docx docx 26.95 2022-02-17 12:28:00 Postępowanie
Ogolne_Waunki_Zlecen_wersja_1.0_akceptacja_na_dzien_04.02_podpis_MJK.pdf pdf 211.57 2022-02-17 12:28:00 Postępowanie
Załącznik 1 do zamówienia_.docx docx 26.95 2022-02-17 12:28:00 Przedmiot zamówienia
Ogolne_Waunki_Zlecen_wersja_1.0_akceptacja_na_dzien_04.02_podpis_MJK.pdf pdf 211.57 2022-02-17 12:28:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa Oferta cenowa na wykonywanie drobnych prac naprawczo- remontowych wyspecyfikowanych w tabeli wraz z dojazdem w okresie od 01.04.2022 r do 31.12.2022 r. w Urzędzie Dozoru Technicznego Oddział w Poznaniu Biuro w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kotsisa 3.

Załącznik 1 do zamów [...].docx

Ogolne_Waunki_Zlecen [...].pdf

1 szt. Urząd Dozoru Technicznego - Gorzów Wielkopolski
Kotsisa 3
66-400, Gorzów Wielkopolski
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0474 PLN, EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od daty podpisania zlecenia do 31.12.2022 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 396