-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 575258
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
1/WZS/2022 Nabór logopedy do pełnienia dyżurów w Punkcie Informacyjno - Konsultacyjnym w Miejskim Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych w Płocku przy ul. Misjonarskiej 22 w latach 2022 - 2023 (dni dyżurów: poniedziałki)
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Jabłońska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zdrowia i Spraw Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-02-22 14:34:00
-
Składania2022-02-28 08:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zamawiający - Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł
pn. :
„Nabór logopedy do pełnienia dyżurów w Punkcie Informacyjno -
Konsultacyjnym w Miejskim Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych w
Płocku przy ul. Misjonarskiej 22 w latach 2022 - 2023 (dni dyżurów poniedziałki)"
I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.
II.Termin realizacji zamówienia -
07.03.2022r. - 16.12.2022r., z wyłączeniem miesiąca lipca 2022 roku,
09.01.2023r. - 15.12.2023r., z wyłączeniem miesiąca sierpnia 2023 roku.
w wymiarze 2 godzin tygodniowo.
III.Kryteria oceny ofert:
proponowana stawka za 1 godzinę pracy brutto – 80%
program pracy – 10%
dodatkowe wykształcenie - ukończone szkolenia lub kursy specjalistyczne, posiadane kwalifikacje i kompetencje– 5%
doświadczenie zawodowe – 5%
IV.Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: ukończone studia magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii. W przypadku ukończenia studiów podyplomowych z zakresu logopedii, studia magisterskie w zakresie przygotowania pedagogicznego lub psychologicznego.
Zamawiający
zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w
warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub
ekonomicznych innych podmiotów.
V. W przypadku,
gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do
złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do
Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza.
Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.
IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Ewa Jabłońska - główny specjalista Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych, Joanna Dobrzeniecka - główny specjalista Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych, tel. 24 367 17 04.
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Nabór logopedy do pełnienia dyżurów w Punkcie Informacyjno - Konsultacyjnym w Miejskim Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych w Płocku przy ul. Misjonarskiej 22 w latach 2022 - 2023 (dni dyżurów poniedziałki)"
Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. Poz. 2019 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
______________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?