Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1.E09 TORBY IZOTERMICZNE LDPE - INTERMARCHE- WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy paletowe na jeden magazyn

Łukasz Sobolewski
ITM Polska Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 21-02-2022 15:34:00
Składania : 25-02-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

TORBY IZOTERMICZNE NA MROŻONKI LDPE

DLA GRUPY MUSZKIETERÓW

(INTERMARCHE) W POLSCE.

Data: 21.02.2022

 

 

 


 

1.    Wstęp

Grupa Muszkieterów jest największym europejskim zrzeszeniem niezależnych przedsiębiorców, które zarządza siecią prawie 4000 punktów handlowych i usługowych, działających we Francji, Belgii, Portugalii i Polsce.

W Polsce Grupa Muszkieterów zrzesza 370 supermarketów spożywczych Intermarché, supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché oraz 68 stacje benzynowe funkcjonujące przy wybranych sklepach Intermarché oraz Bricomarché.

Każdy ze sklepów jest niezależną spółką zarządzaną przez jej właściciela. Rolą centrali (ITM Polska) jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu marketu.

„ITM Polska” Sp. z o.o. (spółka zarządzająca rozwojem supermarketów Intermarché i Bricomarché ) zaprasza do postępowania ofertowego na dostawę toreb izotermicznych LDPE dla Grupy Muszkieterów w Swadzimiu (centrala sklepów Intermarché oraz Bricomarché) w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie. 

Adres Zamawiającego:

SCA PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018

 

Niniejszy dokument stanowi własność Zamawiającego.

Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.

Postępowanie prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia. Prawo Zamówień Publicznych.

·        Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM Polska” Sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu [Spółka ITM Polska] lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert przez Wykonawca.

·        Wydatki poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez Spółkę ITM Polska.

·        Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.

·        ITM Polska zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

·        Akceptacja odpowiedzi Wykonawcy na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki ITM Polska  w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa.

·        Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

·        Termin ważności oferty sugerowany 30 dni.

Wymagania dotyczące oferty

1.                Wykonawca winien posiadać uprawniania do wykonywania działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2.                Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia.

3.                Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

4.                Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia.

5.                Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

6.                Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami / informacjami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane.

7.                Finalnie oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji,  w jęz. polskim. Należy podpisaną ofertę w pliku pdf załączyć do postępowania na platformie zakupowej.

8.                Z postępowania ofertowego wyklucza się oferty częściowe, nieobejmujące całego przedmiotu zamówienia, chyba że Wykonawca zaproponuje rozwiązanie alternatywne

9.                Preferowane referencje od kluczowych klientów, z którymi Wykonawca współpracował w ciągu ostatnich 12 miesięcy w zakresie odpowiadającym niniejszemu zapytaniu ofertowemu.

10.             Obligatoryjne załączniki do oferty: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON.

11.             Obligatoryjne dołączony wypełniony plik kwestionariusza:  „Załącznik nr 3 - KWESTIONARIUSZ DOSTAWCY”

12.             Obligatoryjnie proszę dołączyć specyfikację techniczną zaproponowanych produktów.

13.             Wybrany Wykonawca będzie wykonywał czynności zgodne z warunkami zawartymi w umowie zawartej z ITM Polska lub SCA PR POLSKA.

14.             Sugerowane jest załączenie propozycji umowy współpracy.

15.             Warunki płatności.

a.      Cena musi uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia zadeklarowaną w ofercie czynności będących kryterium oceny oferty.

b.      Koszt winien być skalkulowany w formie koszt netto za 1000szt. produktu

c.      Płatność będzie realizowana przez spółkę SCA PRO POLSKA za wykonaną kompleksowo usługę w cyklach miesięcznych,

d.      Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie dostarczonej faktury VAT wraz z załączonym protokołem.

e.      Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.

f.       Oferent przyjmuje do wiadomości, że w docelowym kontrakcie „SCA PR POLSKA”  zastosuje kary umowne:

·        Za opóźnienie,

·        Za niewykonanie usługi,

·        Za brak poufności.

Kryterium oceny oferty

1.      cena,

2.      czas dostawy produktów

3.      parametry techniczne produktów

4.      termin płatności,

5.      czas umowy

6.      warunki gwarancja

7.      zgodność ze specyfikacją,

8.      zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,

9.      referencje

 

 

Terminy związane z postępowaniem

1.    Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do dnia    25.02.2022 do godziny 09:00.

2.    Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

3.    W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" ,

- pytania prosimy zgłaszać w dniach 21.02.2022 - 24.02.2022 godz 15:00,

- pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

4. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

 

2.    Wymagania wobec zakresu oferty / produktów

Celem postępowania jest ustalenie warunków zakupu toreb :

OPIS / Specyfikacja:

1) TORBA IZOTERMICZNA NA MROŻONKI LDPE  dla sieci sklepów Intermarche.

Torba izotermiczna z LOGO INTERMACHE – wraz z kodem kreskowym

Warstwa folii wewnętrzna 120 mikronów, spieniona metalizowana – LDPE srebrna

Warstwa folii zewnętrznej 40 mikronów LDPE transparentna

Uchwyt podwójny plastikowy 350mm w kolorze biały zatrzaskowy

Druk: 2-stronny, 2-kolorowy taki sam po obydwu stronach. Jeden rodzaj grafiki czerwono – czarny.

Wymóg atestu : przeznaczone do  kontaktu z żywnością.

Format: 45/46 (szerokość) x 47 (wysokość),

Pakowane po 100szt. w kartonie

Koszty klisz i matryc i przygotowani po stronie Dostawcy.

Nakład roczny około: 45 000 - 50 000szt.

Dostawy na paletach Euro na wywołanie. Koszt dostawy po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu).

Przykładowe grafiki załączniki:

Torba izotermiczna – 1

Torba izotermiczna - 2

 

 

 

 


 

1.      Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.

2.      Konfekcjonowanie : wg. rozdzielnika wg. kodów, w kartonach, na paletach Euro,

3.      Transport w cenie,

4.      Opis na produkcie: nazwa produktu kod ITEM8, EAN oraz cechy, pakowanie itp.

 

Miejsce dostawy: ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3, 62-080 Swadzim.

Data dostawy :  pierwsza dostawa  najlepiej w marcu 2022 ( po  złożenia zamówienia i akceptacji projektu), potem  dostawy do 7 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia.

Płatnik:  SCA PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018
Kapitał zakładowy 20 000 000,00 zł

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RFQ 1.E09 TORBY IZOTERMICZNE.pdf pdf 630.72 2022-02-21 15:34:00 Postępowanie
Torba izotermiczna - 2.jpg jpg 323.08 2022-02-21 15:34:00 Postępowanie
Torba izotermiczna - 1.JPG JPG 1668.14 2022-02-21 15:34:00 Postępowanie
Torba izotermiczna - 1.JPG JPG 1668.14 2022-02-21 15:34:00 Przedmiot zamówienia
Torba izotermiczna - 2.jpg jpg 323.08 2022-02-21 15:34:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - KWESTIONARIUSZ DOSTAWCY.xlsx xlsx 31.76 2022-02-21 15:34:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 TORBA IZOTERMICZNA NA MROŻONKI Z LOGO INTERMARCHE Cena za 1000szt. Toreb. Format: 45/46 (szerokość) x 47 (wysokość), pakowane po 100szt. w kartonie. Na każdej torbie umieszczony kod kreskowy (dostarczony w projekcie). Warstwa folii wewnętrzna 120 mikronów, spieniona metalizowana – LDPE srebrna. Warstwa folii zewnętrznej 40 mikronów LDPE transparentna. Uchwyt podwójny plastikowy 350mm w kolorze biały zatrzaskowy. Wymóg atestu : przeznaczone do kontaktu z żywnością. Koszty klisz i matryc i przygotowani po stronie Dostawcy. Nakład roczny około: 45 000 - 50 000szt. Dostawy na paletach Euro na wywołanie. Koszt dostawy po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu).

Torba izotermiczna - [...].JPG

Torba izotermiczna - [...].jpg

1 / 1000 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9355 PLN, EUR: 4.2810 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 10% przelew 30 dni, proszę potwierdzić lub zaproponować dłuższy (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Referencje - Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.). Proszę jeżeli to możliwe załączyć je tutaj. (0)
5 Kwestionariusz 10% Proszę o wypełnienie kwestionariusza w pliku: "Załącznik nr 3 - KWESTIONARIUSZ DOSTAWCY" i go załączyć.

Załącznik nr 3 - KWE [...].xlsx

(0)
6 Termin ważności oferty - Proszę potwierdzić 30 dniowy termin ważności oferty lub zaproponować inny. Proszę potwierdzić. (0)
7 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę je załączyć. (0)
8 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę je załączyć. (0)
9 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (0)
10 Stałość ceny po podpisaniu umowy 10% Proszę określić stałość ceny podpisaniu umowy współpracy. (0)
11 Wymóg atestu - Proszę wskazać, czy oferowane torby mają atest przeznaczone do kontaktu z żywnością. (0)
12 Dostawa pierwszej: ilość dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia. 10% Proszę podać ilość dni kalendarzowych potrzebnych na dostawę pierwszej partii oraz potwierdzić możliwość kolejnych dostawy do 7 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. (0)
13 Koszty klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. - Koszty klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. Proszę potwierdzić. (0)
14 Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. - Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. Proszę potwierdzić. (0)
15 Możliwości dostaw - Nakład roczny 45 000 - 50 000szt. Proszę potwierdzić. (0)
16 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
17 Umowa o zachowanie poufności. - Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności. Proszę potwierdzić. (0)
18 Próbki toreb - Proszę potwierdzić możliwość dostarczenia bezpłatnych próbek toreb na życzenie na adres siedziby ITM POLSKA: - dotychczas realizowane torby (najlepiej zbliżone parametrami do zapytania, oznakowane nazwą dostawcy, rodzajem surowca, grubością itp), oraz - próbek po podpisaniu umowy przy pierwszej dostawie towaru. Proszę potwierdzić. (0)
19 Dokumenty technicze - Proszę załączyć dokumenty techniczne produktu / folii itp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 154