Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1.E10 TORBY PP - INTERMARCHE - WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy kartonowe na sklepy lub paletowo na magazyn centralny

Łukasz Sobolewski
ITM Polska Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 24-02-2022 14:28:00
Składania : 03-03-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


ZAPYTANIE OFERTOWE / 1.E10

Temat zapytania: TORBY PP INTERMARCHE

WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy paletowe na magazyn centralny lub kartonowe na wiele sklepów w całej Polsce.

Kupiec: Łukasz Sobolewski


 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

TORBY PP INTERMARCHE

DLA GRUPY MUSZKIETERÓW

W POLSCE.

1.E10

Data: 24.02.2022

 

 

 


 

1.     Wstęp

Grupa Muszkieterów jest największym europejskim zrzeszeniem niezależnych przedsiębiorców, które zarządza siecią prawie 4000 punktów handlowych i usługowych, działających we Francji, Belgii, Portugalii i Polsce.

W Polsce Grupa Muszkieterów zrzesza 370 supermarketów spożywczych Intermarché, supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché oraz 68 stacje benzynowe funkcjonujące przy wybranych sklepach Intermarché oraz Bricomarché.

Każdy ze sklepów jest niezależną spółką zarządzaną przez jej właściciela. Rolą centrali (ITM Polska) jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu marketu.

„ITM Polska” Sp. z o.o. (spółka zarządzająca rozwojem supermarketów Intermarché i Bricomarché ) zaprasza do postępowania ofertowego na dostawę toreb PP (z logiem Intermarche) do sklepów Intermarche lub dostawy na magazyn centralny  Grupy Muszkieterów w Swadzimiu w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie. 

Adres Zamawiającego:

 

W przypadku dostaw na magazyn centralny

SCA PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018

 

 

oraz dostaw na sklepy Intermarche  w całej Polsce:


SKLEPY INTERMARCHE 191 - wg. załącznika: "BazaSklepow Intermarche".

 

Niniejszy dokument stanowi własność Zamawiającego.

Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.

Postępowanie prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia. Prawo Zamówień Publicznych.

·         Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM Polska” Sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu [Spółka ITM Polska] lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert przez Wykonawca.

·         Wydatki poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez Spółkę ITM Polska.

·         Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.

·         ITM Polska zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

·         Akceptacja odpowiedzi Wykonawcy na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki ITM Polska  w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa.

·         Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

·         Termin ważności oferty sugerowany 30 dni.

Wymagania dotyczące oferty

1.                   Wykonawca winien posiadać uprawniania do wykonywania działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2.                   Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia.

3.                   Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

4.                   Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia.

5.                   Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

6.                   Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami / informacjami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane.

7.                   Finalnie oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji,  w jęz. polskim. Należy podpisaną ofertę w pliku pdf załączyć do postępowania na platformie zakupowej.

8.                   Do postępowania ofertowego sugerujemy złożyć ofertę całościową, obejmującą cały przedmiot zamówienia.

9.                   Preferowane referencje od kluczowych klientów, z którymi Wykonawca współpracował w ciągu ostatnich 12 miesięcy w zakresie odpowiadającym niniejszemu zapytaniu ofertowemu.

10.               Obligatoryjne załączniki do oferty: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON.

11.               Obligatoryjne dołączony wypełniony plik kwestionariusza:  „Kwestionariusz 1.E10 torba PP IM”.

12.               Proszę dołączyć specyfikację techniczną zaproponowanych produktów.

13.               Wybrany Wykonawca będzie wykonywał czynności zgodne z warunkami zawartymi w umowie zawartej z ITM Polska lub SCA PR POLSKA.

14.               Sugerowane jest załączenie propozycji umowy współpracy.

15.               Warunki płatności.

a.       Cena musi uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia zadeklarowaną w ofercie czynności będących kryterium oceny oferty.

b.       Koszt winien być skalkulowany w formie koszt netto za 1 jednostkę szt. torby wg. produktu wg. wskazania w zapytaniu w tabeli.

c.       Płatność będzie realizowana przez spółkę SCA PR POLSKA za wykonaną kompleksowo usługę/dostawę w przypadku dostaw na magazyn centralny w Swadzimiu lub przez sklepy w przypadku dostaw na sklepy.

d.       Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie dostarczonej faktury VAT wraz z załączonym protokołem.

e.       Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.

f.        Oferent przyjmuje do wiadomości, że w docelowym kontrakcie „SCA PR POLSKA”  zastosuje kary umowne:

·         Za opóźnienie,

·         Za niewykonanie usługi,

·         Za brak poufności.

Kryterium oceny oferty

1.       cena,

2.       czas dostawy produktów

3.       parametry techniczne produktów

4.       termin płatności,

5.       czas umowy

6.       warunki gwarancja

7.       zgodność ze specyfikacją,

8.       zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,

9.       referencje

 

 

Terminy związane z postępowaniem

1.    Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do dnia 03.03.2021 do godziny 09:00.

2.    Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

3.    W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" ,

- pytania prosimy zgłaszać w dniach 24.03.2022 - 01.03.2022,

- pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

4. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

 

2.     Wymagania wobec zakresu oferty / produktów

Celem zapytania jest ustalenie warunków zakupu toreb PP z logiem Intermarche  dla sieci sklepów Intermarche.

 

OPIS / Specyfikacja:

Produkty dla Intermarche

1. TORBA PP Z LOGO INTERMARCHE (wg załączonego projektu) 38+2*11*40cm, pojemność 33 litry



·         nakład roczny około 150 000szt. – 160 000szt.

·         tkanina z polipropylenu (PP) biała, 115 gr/m2, pokryta folią OPP, matowa

·         wielkość : szerokość=38 x bok=22 x wysokość=40 [cm]; pojemność : 33 litry;

·         wielkość rączek (uchwytów) z taśmy PP  przeszytej krzyżowo lub podwinięte 38x320 mm

·         kolor rączek : wg projektu czerwone

·         kolor nadruku : według referencji systemu kolorów PANTONE;

·         grafika wg projektu graficznego; nadruki w języku polskim;

·         wewnątrz torby 4 uchwyty na butelki

·         spód podwójny z wkładką kartonową;

·         konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 100 sztuk, 125 sztuk lub 150 sztuk bez opakowania indywidualnego (pojedynczego);

·         torba objęta 3 letnią gwarancją producenta;

·         certyfikaty wymagane w Polsce.

·         dostawa: kartony,

·         miejsce dostawy:

·         Sklepy  Bricomarche. Dostawa gratis na sklep przy zamówieniu minimum 2 kartonów. Koszt dostawy na sklep: w cenie torby,

·         magazyn centralny Swadzim. Dostawa w ilościach paletowych. Koszt dostawy na magazyn: w cenie torby,

 

 

 

w dwóch kalkulacjach związanych z miejscem i ilością dostawy:

- w bezpośrednio na sklepy – 191 szt., - ilości kartonowe

- na magazyn centralny w ilościach paletowych na wywołanie (ilości zamówienie jednego modelu do ustalenia).

 

UWAGA: Sugerujemy złożyć ofertę  na cały asortyment, na wszystkie pozycje.



Wymagany certyfikaty na torby wymagane w Polsce.

Proszę w formularzu wykazać czy oferowane produkty takie certyfikaty posiadają.

Koszty klisz, matryc i przygotowania po stronie Dostawcy.   

 

W przypadku dostaw na magazyn centralny :

Dostawy na paletach Euro na wywołanie.

Koszt dostawy po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu).

Dostawy w stałej współpracy na paletach Euro na wywołanie w terminie do ustalenia.

Dostawa pierwszej do ustalenia.

W przypadku dostaw na sklepy Bricomarche

Dostawa na 191 sklepów Intermarche jednocześnie w zadeklarowanym  terminie do ustalenia, sugerowanym do 4 dni roboczych

 Koszt dostawy po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu).

 

 

 

 

 

 

1.       Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.

2.       Konfekcjonowanie : wg. rozdzielnika wg. kodów, w kartonach, na paletach Euro,

3.       Transport w cenie,

4.       Opis na produkcie: nazwa produktu kod ITEM8, EAN oraz cechy, pakowanie itp.

 

Miejsce dostawy:

W przypadku dostaw ciągłych na wywołanie na magazyn centralny:

 ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3, 62-080 Swadzim.

W przypadku dostaw  na sklepy Intermarche – lista sklepów na terenie całej POLSKI wg. załącznika:” BazaSklepow Intermarche”

 

Płatnik:

W przypadku dostaw na magazyn centralny

SCA PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018

 

W przypadku dostaw na sklepy

Sklepy Intermarche

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
BazaSklepow Intermarche.xlsx xlsx 26.78 2022-02-24 14:28:00 Postępowanie
RFQ 1.E10 TORBY PP IM.pdf pdf 793.15 2022-02-24 14:28:00 Postępowanie
torba PP IM - 1.jpg jpg 2346.98 2022-02-24 14:28:00 Postępowanie
torba PP IM - 1.jpg jpg 2346.98 2022-02-24 14:28:00 Przedmiot zamówienia
torba PP IM - 1.jpg jpg 2346.98 2022-02-24 14:28:00 Przedmiot zamówienia
Kwestionariusz 1.E10 torba PP IM.xlsx xlsx 34.24 2022-02-24 14:28:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 SKLEPY : TORBA PP Z LOGO INTERMARCHE (wg załączonego projektu) 38+2*11*40cm, pojemność 33 litry CENA 1szt. • nakład roczny około 150 000szt. – 160 000szt. • tkanina z polipropylenu (PP) biała, 115 gr/m2, pokryta folią OPP, matowa • wielkość : szerokość=38 x bok=22 x wysokość=40 [cm]; pojemność : 33 litry; • wielkość rączek (uchwytów) z taśmy PP przeszytej krzyżowo lub podwinięte 38x320 mm • kolor rączek : wg projektu czerwone • kolor nadruku : według referencji systemu kolorów PANTONE; • grafika wg projektu graficznego; nadruki w języku polskim; • wewnątrz torby 4 uchwyty na butelki • spód podwójny z wkładką kartonową; • konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 100 sztuk, 125 sztuk lub 150 sztuk bez opakowania indywidualnego (pojedynczego); • torba objęta 3 letnią gwarancją producenta; • certyfikaty wymagane w Polsce. • dostawa: kartony, • miejsce dostawy : - Sklepy Intermarche. Dostawa gratis na sklep przy zamówieniu minimum 2 kartonów. Koszt dostawy na sklep: w cenie torby, • płatnik: sklepy Intermarche

torba PP IM - 1.jpg

1 szt. - (0)
2 MAGAZYN : TORBA PP Z LOGO INTERMARCHE (wg załączonego projektu) 38+2*11*40cm, pojemność 33 litry CENA 1szt. • nakład roczny około 150 000szt. – 160 000szt. • tkanina z polipropylenu (PP) biała, 115 gr/m2, pokryta folią OPP, matowa • wielkość : szerokość=38 x bok=22 x wysokość=40 [cm]; pojemność : 33 litry; • wielkość rączek (uchwytów) z taśmy PP przeszytej krzyżowo lub podwinięte 38x320 mm • kolor rączek : wg projektu czerwone • kolor nadruku : według referencji systemu kolorów PANTONE; • grafika wg projektu graficznego; nadruki w języku polskim; • wewnątrz torby 4 uchwyty na butelki • spód podwójny z wkładką kartonową; • konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 100 sztuk, 125 sztuk lub 150 sztuk bez opakowania indywidualnego (pojedynczego); • torba objęta 3 letnią gwarancją producenta; • certyfikaty wymagane w Polsce. • dostawa: kartony, • miejsce dostawy: - magazyn centralny Swadzim. Dostawa w ilościach paletowych. Koszt dostawy na magazyn: w cenie torby, • płatnik: SCA PR

torba PP IM - 1.jpg

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9355 PLN, EUR: 4.2810 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Referencje - Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.). Proszę jeżeli to możliwe załączyć je tutaj. (0)
2 Warunki płatności 10% Przelew 30 dni, proszę potwierdzić lub zaproponować dłuższy (0)
3 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
4 Kwestionariusz 10% Proszę o wypełnienie kwestionariusza w pliku: "Kwestionariusz 1.E10 torba PP IM" i go załączyć.

Kwestionariusz 1.E10 [...].xlsx

(0)
5 Termin ważności oferty - Sugerowany termin ważności oferty 30 dni do potwierdzenia. Proszę potwierdzić. (0)
6 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę je załączyć. (0)
7 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę je załączyć. (0)
8 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (0)
9 Sugerowana stałość ceny - Proszę zadeklarować stałość ceny podpisaniu umowy współpracy i na zamówiony nakład lub na jaki okres czasu i na jaki nakład. Proszę o propozycję. (0)
10 Certyfikaty - Proszę potwierdzić, że oferowane torby będą miały wymagane certyfikaty w Polsce. (0)
11 Dostawa pierwszej partii: ilość dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia. 10% Proszę podać ilość dni kalendarzowych potrzebnych na dostawę pierwszej partii toreb na wywołanie sklepu lub magazynu od dnia podpisania umowy. (0)
12 Koszty klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. - Koszty klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. Proszę potwierdzić. (0)
13 Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. - Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. Proszę potwierdzić. (0)
14 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
15 Umowa o zachowanie poufności. - Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności. Proszę potwierdzić. (0)
16 Próbki - Proszę potwierdzić możliwość dostarczenia bezpłatnych próbek opakowań na życzenie na adres siedziby ITM POLSKA: - torby (najlepiej zbliżone parametrami do zapytania, oznakowane nazwą dostawcy, rodzajem surowca, wymiarami, gramaturą itp), oraz - próbek po podpisaniu umowy przy pierwszej dostawie towaru. Proszę potwierdzić. (0)
17 Dostawa gratis sklepy - Proszę potwierdzić, że dostawa jest gratis na sklep przy zamówieniu minimum 2 kartonów toreb. (0)
18 Koszt transportu na terenie Polski 1szt. kartonu toreb - Proszę podać koszt transportu na terenie Polski 1szt. kartonu toreb której wartość nie kwalifikuje się do bezpłatnej dostawy w cenie zamówionych produktów. (0)
19 Dostawa gratis magazyn 10% Proszę zadeklarować od jakiej ilości palet dostawa jest gratis na magazyn centralny. (0)
20 Dostawa na sklepy - Potwierdzić termin regularnych dostaw (po zbudowaniu stoku) na sklepy do 4 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. (0)
21 Gwarancja - Proszę potwierdzić, torba objęta 3 letnią gwarancją producenta lub zaproponować inny okres. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 338