Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-03-2022 11:06:00 |
Składania : | 10-03-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPYTANIE OFERTOWE 3.A06
Temat zapytania: KARTY LOJALNOŚCIOWE DLA INTERMARCHE oraz BRICOMARCHE - GRUPA MUSZKIETERÓW
WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : dostawy kart lojalnościowych na zamówienie dla sklepów INTERMARCHE oraz BRICOMARCHE w POLSCE.
08.03.2022
Kupiec: Łukasz Sobolewski
I. Wstęp
Grupa Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy 370 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w pod poznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie około 13 000 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.
II. Warunki ofertowania
1. Zapytanie ofertowe nie jest podstawą do żadnych roszczeń w stosunku do Spółki ITM POLSKA lub spółek jej podlegających wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie ofertowania przez Oferenta,
2. Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie są zwracane przez Spółkę ITM POLSKA,
3. ITM POLSKA zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania ofertowego w dowolnym czasie.
4. ITM POLSKA zastrzega sobie prawo wycofania z oferty lub zmniejszenia ilości w przypadku przekroczenia szacowanych środków przeznaczonych na projekt.
5. Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie stanowi żadnego zobowiązania ITM POLSKA w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki niezostanie podpisana umowa o współpracy.
6. Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić wg załączonych wzorów w języku polskim.
Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
III. Specyfikacja
Celem zapytania jest ustalenie warunków współpracy w zakresie dostawy:
kart lojalnościowych z nadrukiem Intermarche oraz m.in. kodem kreskowym, które są odczytywane w sklepach Intermarche
kart lojalnościowych z nadrukiem Bricomarche oraz m.in. kodem kreskowym + kodem QR, które są odczytywane w sklepach Bricomarche.
OPIS / Specyfikacja:
Intermarche
1 ) dla 190 sklepów: I partia (kwiecień 2022) 250 000szt. jednorazowo + II partia 100 000szt. (do ustalania 2022) + domówienia indywidulane sklepów po 300, 500 lub 1000 szt, przez okres 1 rok czasu
2) jeden rodzaj karty do wyceny
karty plastikowe ISO norma 7810, materiał PCV, Format 86 x 54 x 0,76mm,
a) karty z zmiennym kodem kreskowym na jednej stornie karty
3) konieczność odczytywania zmiennych kodów kreskowych na kartach przez czytniki kodów,
4) nadruk na karcie do ustalenia druk offset 4 / 4 : awers 4 cmyk, rewers 4 cmyk,
5) wykończenie laminacja obustronna + opcja do osobnej wyceny lakier UV
6) ulotka informacyjna przyczepiona do karty do ustalenia i osobnej wyceny : format A5, papier kreda matt 170g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika, zapakowanie, przygotowanie wysyłki
Dostawa: we wskazane 190 adresów sklepów Intermarche w Polsce
Data dostawy na sklepy: kwiecień 2022 I partia, II partia do ustalenia
Koszt dostawy: do ustalania
Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.
Konfekcjonowanie : konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika i zapakowanie do kartonów
Płatnik:
I i II partia kart - SCA PR
SCA PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018
Kapitał zakładowy 91 000 000,00 zł
indywidulane zamówienia sklepów po 300, 500 lub 1000szt. kart - sklepy Intermarche
Bricomarche.
1 ) indywidulane sklepów po 300, 500 lub 1000 szt, przez okres 1 rok czasu (roczny wolumen około 250 000 kart)
2) jeden rodzaj karty do wyceny
a) karty z zmiennym kodem kreskowym na jednej stornie karty + zmiennym kodem QR na drugiej stronie karty,
UWAGA: w ramach kodu qr ma być zaszyty numer id klienta - ten sam który będzie na kodzie kreskowym.
Kod kreskowy sekwencja 19 cyf. W formacie code 128
Struktura kodu:
Przykładowo, nadruk na karcie kodu kreskowego to kod 1234123412341234333, wówczas nadruk na karcie kodu w qr to kod 1234123412341234333.
3) konieczność odczytywania zmiennych kodów kreskowych i zmiennych kodów QR na kartach przez czytniki kodów,
4) nadruk na karcie do ustalenia druk offset 4 / 4 : awers 4 cmyk, rewers 4 cmyk,
5) wykończenie laminacja obustronna,
6) ulotka informacyjna przyczepiona do karty do ustalenia i osobnej wyceny : format A5, papier kreda matt 170g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika, zapakowanie, przygotowanie wysyłki
Dostawa: we wskazane 180 adresów sklepów Bricomarche w Polsce na podstawie indywidualnych zamówień sklepów
Data dostawy na sklepy: na podstawie indywidualnych zamówień sklepów
Koszt dostawy: do ustalania
Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.
Konfekcjonowanie : konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika i zapakowanie
Płatnik:
indywidulane zamówienia sklepów po 300, 500 lub 1000szt. kart - sklepy Bricomarche
IV. Informacje dodatkowe / kryteria
Stałość ceny do ustalania
Kryteria oceny ofert:
1. Cena,
2. Termin,
3. Zgodność ze specyfikacją,
4. Zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,
V. Wymagania formalne
1. Załączniki mogą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy (należy wtedy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby wskazane w KRS) oraz musi uwzględniać wszystkie warunki wskazane w paragrafie IV, a zakres świadczonych usług musi być tożsamy z elementami zawartymi w paragrafie III.
2. Oferta dodatkowo powinna zawierać informacje:
a. Nazwa firmy,
b. Adres siedziby,
c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty,
d. Wycenę w walucie PLN,
3. Warunki płatności:
a. Płatność przelewem na podstawie dokumentów finansowych,
b. Termin płatności – do ustalenia,
4. Warunki zamówienia: zamówienie składane pocztą elektroniczną,
5. Zalecane załączniki do oferty:
a. Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.)
b. Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US,
d. Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,
e. Sprawozdanie finansowe za ostatni rok,
f. Ewentualnie: pełnomocnictwo,
Wszelkie dokumenty, które winny być dołączone do Oferty w postaci skanu, mogą być podpisane przez osobę widniejącą w dokumentacji KRS lub posiadającą aktualne pełnomocnictwo do reprezentowania spółki. Wszelkie pełnomocnictwa proszę wówczas wysłać wraz z ofertą.
VI. Klauzula poufności
Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.
VII. Termin
1. Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy złożone do dnia 10.03.2022 do godz. 12:00
2. Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3. W przypadku pytań do przedmiotu zapytania należy je przesyłać za pomocą platformy zakupowej,
4. Proces przetargowy planujemy zakończyć do 14.03.2022r,
5. Termin ważności oferty musi wynosić minimum do 31 03 2022r.
VIII. Załączniki
1) Proszę o wypełnienie kwestionariusza w załączonym pliku: "Kwestionariusz 3.A06 karty lojalność",
Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
Kupiec
tel. +48 61 66 51 235 tel. kom. +48 519 407 625
ITM Polska sp. z o.o. Dział Administracji i Zakupów Niekomercyjnych
ITM Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000052836, REGON 632239507, NIP 7780000892 Kapitał zakładowy 160 000 000,00 zł
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-03-09 14:47 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odp. na pytani: Pytanie odnosnie pkt.16: -,, Proszę o potwierdzenie możliwości otrzymywania wykazy nowych kart (plik elektroniczny) wraz z numerami identyfikacyjnymi kart,,-- -- taki wykaz w pliku exel a numerami kodów kreskowych i kodów QR oczywiscie prześlemy, ale czy jest istotne jest jakie karty z jakimi numerami mają dotrzeć do odpowiednich sklepów, czy może to nie ma znaczenia? ODP. nie ma to znaczenia, Pytanie Wszystkie ulotki i karty dla Bricomarche łącznie z zamówieniami indywidualnymi są takie same? ODP. Tak, zakładamy takie same ulotki dedykowane dla szyldu Bricomarche, tj. faza I, faza II i zamówienia indywidualne Pytanie Wszystkie ulotki i karty dla Informarche łącznie z zamówieniami indywidualnymi są takie same? ODP. Tak, zakładamy takie same ulotki dedykowane dla szyldu Intermarche, tj. faza I, faza II i zamówienia indywidualne Pytanie W opisie ulotki jest opis wykrojnik, sztancowanie. Jaki to ma być wykrojnik , ma być jakiś element wycięty w ulotce? Proszę o odpowiedź ODP. Przewidujemy ulotki do której przyczepiona ma być karta. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2022-03-09 09:52 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odp. na pytania: Pytanie karty Intermarche: jezeli chodzi o zamówienia indywidualne po 300, 500 i 1000 szt jaka będzie łączna ilośc kart z zamówień indywidualnych w ciągu roku, podczas obowiązywania umowy? ODP. Ilość adekwatnie do zamówień sklepów Intermarche. W przypadku Bricomarche analiza pokazuje zamówienia około 250 tys. kart w ciągu roku. Pytanie Który element projektu karty ma być pokryty lakierem UV? ODP Ulotka Bricomarche i Intermarche zgodnie z zapytaniem ma w standardzie lakiery dyspersyjny. Lakier na karcie Intermarche do osobnej wyceny. Karty Bricomarche nie maja lakieru i nie wyceniamy takiej opcji. Pytania karty Bricomarche: jezeli chodzi o zamówienia indywidualne po 300, 500 i 1000 szt jaka będzie łączna ilośc kart z zamówień indywidualnych w ciągu roku, podczas obowiązywania umowy? ODP Szacujemy ilośc około 250 000szt. kart na podstawie dotychczasowych zamówień Pytanie W ciągu roku, podczas obowiązywania umowy projekty kart oraz ulotek nie ulegną zmianie? ODP. Projekty kart są długoterminowe. Pytanie Czy w umowie zobowiążecie się Państwo do odbioru zadeklarowanych powyższych ilości z zamówień indywidualnych? ODP. W sytuacji podpisania umowy na konkretne ilości i jej rozwiązania zawsze odbieramy zamówiony towar zgodnie z umową. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
Komunikaty