Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3.A03 USŁUGI KURIERSKIE DLA SPÓŁEK CENTRALNYCH, SKŁADÓW BUDOWLANYCH ORAZ SKLEPÓW GRUPY MUSZKIETERÓW

Termin:
Zamieszczenia : 16-03-2022 10:09:00
Składania : 23-03-2022 16:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

na usługi kurierskie

dla Spółek Centralnych, Składów Budowlanych oraz sklepów Grupy Muszkieterów

 

16.03.2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I.                Wstęp

Grupa Muszkieterów jest siecią handlową zrzeszającą 368 supermarketów, w tym 191 spożywczych Intermarche i 177 supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarche, jak również 65 stacji benzynowych funkcjonujących przy wybranych sklepach.

Grupy Muszkieterów to franczyza, każdy ze sklepów jest niezależną spółką zarządzaną przez jej właściciela. Rolą centrali jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu sklepów.

Centrala Grupy Muszkieterów mieści się w Swadzimiu k. Poznania w której znajduje się siedem spółek centralnych wchodzących w skład Grupy Muszkieterów. Wiodącą spółka Grupy jest ITM Polska, która jest operatorem sieci sklepów Intermarche i Bricomarche w Polsce

https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/

1.              Informacje dotyczące zapytania ofertowego

„ITM Polska” Sp. z o.o.  działająca w imieniu i na rzecz spółek centralnych oraz sklepowych Grupy Muszkieterów zaprasza Oferenta do złożenia oferty na usługi kurierskie dla Spółek Centralnych, Składów Budowlanych oraz sklepów Grupy Muszkieterów w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie.

Dokument jest przeznaczony dla firm zaproszonych do postępowania ofertowego na dostarczenie dokumentacji związanej z zapytaniem dla:

„ITM  Polska”  sp. z o.o.

Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5

62-080 Tarnowo Podgórne

Niniejszy dokument stanowi własność Zamawiającego.

Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.

określonych w niniejszym dokumencie.

2.               Cel dokumentu

Celem zapytania jest wyłonienie wykonawcy świadczącego usługi kurierskie dla Grupy Muszkieterów w tym wszystkich spółek centralnych jak również Składów Budowlanych oraz Spółek sklepowych sieci Intermarche, Bricomarche.

 

3.               Warunki udziału w postępowaniu

1.      Ofertę należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

2.      Obligatoryjne załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy (Załącznik nr 1), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,  polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

 

 

5.     Wymagania dotyczące Oferenta

1.      Wykonawca powinien:

a.    posiadać uprawniania do wykonywania działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

b.   posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia

c.   dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

2.      Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia. 

6.       Zastrzeżenia

1.    Postępowanie prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

2.    Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

3.    Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek centralnych należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert przez Oferenta.

4.    Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez spółkę „ITM Polska”.

5.    Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki „ITM Polska” do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.

6.    „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

7.    Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Dostawcy, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa.

8.    Termin ważności oferty musi wynosić minimum 90 dni.

9.     Warunki płatności:

a.        Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT.

b.        Płatność będzie realizowana przelewem po zrealizowaniu usługi. Cena usługi musi uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia zadeklarowaną w ofercie czynności będących kryterium oceny oferty.

c.     Fakturowanie - rozliczanie faktur po każdej wysyłce ze względu na różne MPK - rozliczanie na wszystkie spółki osobno

8.          Wymagania dotyczące oferty

1.    Oferta powinna być zatytułowana „Usługi kurierskie dla Spółek Centralnych, Składów Budowlanych oraz sklepów Grupy Muszkieterów”.

2.    Oferent przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z  przekazanych materiałów oraz zgodnie obowiązującymi przepisami.

3.    Informacje związane z postepowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola oraz obligatoryjnie wypełniając  „Oferta cenowa” ( Załącznik nr 2 ) w formacie MS Excel.

4.    Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami oraz układzie przedstawionym w Załączniku nr 2. Nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane.

5.      Jako dodatkowy załącznik może zostać dołączona bardziej rozbudowana oferta cenowa.

6.      Oferent zapewni dostęp do platformy zamówieniowej zarówno dla Administratorów, jak również użytkowników.

7.      Oferent udzieli minimum 6 dostępów dla Administratorów

8.      Administratorzy muszą mieć możliwość założenia kont indywidualnych dla każdego pracownika danej spółki, w której pracują (login + hasło)

9.      Finalnie oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji,  w jęz. polskim. Należy podpisaną ofertę w pliku pdf załączyć do postępowania na platformie zakupowej.

 

8.              Wymagania wobec zakresu oferty

Spółka ITM Polska

A.     Wysyłki dokumentów i paczek:

                   I.           Dziennie:  2 - 3 przesyłki kurierskie

                  II.           Miesięcznie: ok 40 - 50 przesyłek, z  czego:

ü  Koperty: 90 % wysyłki krajowe (wysyłki międzynarodowe – 1-2 na kwartał)

ü  Paczki: 10% - krajowe

B.      Wysyłki paletowe: brak

C.    odbiór przesyłek: 1 raz dziennie np. w godzinach między 15:00 -16:00

D.     dostarczenie przesyłki następnego dnia: w kilku opcjach czasowych, tj. np. standard (w godzinach pracy firmy kurierskiej), do 9:00, do 10:00, do 12:00

Spółka MGI Polska – Import

A.     Wysyłki paczek - Głownie paczki po kilkanaście kg każda – aktualnie udostępniamy nr klienta dostawcy (głównie z Chin) i dostawy są do Swadzimia

B.      Wymagane zabezpieczenie celne

C.    Możliwość doręczenia przesyłki w określony dzień roboczy

D.     Opcje wycena dla wersji ekonomicznej i ekspresowej

E.      Możliwość dodatkowego ubezpieczenia

Spółka SCA PR Polska - Export

A.     Głównie wysyłki banderol do krajów europejskich (w większości Francja, Włochy)

B.      Dostawa musi być kontrolowana, przesyłki zabezpieczone i monitorowane na każdym etapie

C.    Ilości wysyłanych banderol od 5 000 do 100 000 jednorazowo. Pakowane w kartony. Średnia waga kartonu ok 5 kg.

D.     Transport drogowy lub lotniczy

Składy Budowlane, ITM BAZA, IMMO Mysłowice, Magazyn Sosnowiec – sporadyczne ilości

 

10. Kryteria oceny ofert

1.      Cena 

2.      Dostępność usług zgodnie z zapotrzebowaniem

3.      Czas realizacji usług

4.      Termin płatności

11. Miejsce składania ofert oraz terminy związane z postępowaniem

1.    Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do dnia 23.03.2022 do godziny 16:00.

2.    Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

3.    W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·        tel. 22 101 02 02

·        e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

4. Zamawiający dopuszcza możliwość spotkań online w terminie składania ofert w celu udzielania wyjaśnień Oferentom.

 

12.  Załączniki

       I.          Załącznik nr 1 – 3.A03 Kwestionariusz Dostawcy

      II.          Załącznik nr 2 – Oferta cenowa

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe_usługi kurierskie_16.03.2022.pdf pdf 154.27 2022-03-16 10:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oferta cenowa.xlsx xlsx 21.89 2022-03-16 10:09:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1- 3.A03 Kwestionariusz Dostawcy.xlsx xlsx 30.22 2022-03-16 10:09:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 OFERTA CENOWA Proszę o uzupełnienie oferty cenowej w załączonym pliku "Oferta cenowa". Proszę go nie modyfikować, a jedynie uzupełnić dane w kolumnach zaznaczonych na żółto. Na platformie proszę wpisać cyfrę kontrolnie 1.

Załącznik nr 2 - Ofe [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9355 PLN, EUR: 4.2810 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 15% Termin nie krótszy niz 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury - rozliczanie faktur po każdej wysyłce ze względu na różne MPK - rozliczanie na wszystkie spółki osobno (0)
3 Potwierdzenie udziału w postępowaniu - Wymagane jest potwierdzenie chęci wzięcia udziału w postępowaniu do dnia 17.03.2022 (0)
4 Dokumenty rejestrowe firmy - Obligatoryjne załączniki: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Kompleksowa obsługa 20% Dostępność usług zgodnie z zapotrzebowaniem (0)
6 Kwestionariusz - Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza: Załącznik nr 1 – 3.A03 Kwestionariusz Dostawcy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1- 3.A0 [...].xlsx

(0)
7 Termin ważności oferty 15% Termin związania ofertą wynosi 90 dni. Proszę o potwierdzenie. (0)
8 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę o załączenie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Informacje o firmie - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Inne dokumenty (załączniki) - Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej. (0)
12 Polisa ubezpieczeniowa - Proszę załączyć polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 287