Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-03-2022 10:09:00 |
Składania : | 23-03-2022 16:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
na usługi kurierskie
dla Spółek Centralnych,
Składów Budowlanych oraz sklepów Grupy Muszkieterów
16.03.2022
Grupa
Muszkieterów jest siecią
handlową zrzeszającą 368 supermarketów, w tym 191 spożywczych
Intermarche i 177 supermarketów typu „dom i ogród”
Bricomarche, jak również 65 stacji benzynowych funkcjonujących przy wybranych
sklepach.
Grupy
Muszkieterów to franczyza, każdy ze sklepów jest niezależną spółką zarządzaną
przez jej właściciela. Rolą centrali jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu
sklepów.
Centrala
Grupy Muszkieterów mieści się w Swadzimiu k. Poznania w której znajduje się
siedem spółek centralnych wchodzących w skład Grupy Muszkieterów. Wiodącą
spółka Grupy jest ITM Polska, która jest operatorem sieci sklepów Intermarche i
Bricomarche w Polsce
https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/
1.
Informacje dotyczące zapytania ofertowego
„ITM Polska”
Sp. z o.o. działająca w imieniu i na rzecz spółek centralnych oraz sklepowych
Grupy Muszkieterów zaprasza Oferenta do złożenia oferty na usługi kurierskie
dla Spółek Centralnych, Składów Budowlanych oraz sklepów Grupy Muszkieterów w zakresie i
na warunkach określonych w niniejszym dokumencie.
Dokument jest przeznaczony dla firm zaproszonych do
postępowania ofertowego na dostarczenie dokumentacji związanej z zapytaniem
dla:
„ITM
Polska” sp. z o.o.
Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5
62-080 Tarnowo Podgórne
Niniejszy dokument stanowi własność Zamawiającego.
Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak
również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek
formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na
piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie,
zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.
określonych w
niniejszym dokumencie.
2.
Cel dokumentu
Celem
zapytania jest wyłonienie wykonawcy świadczącego
usługi kurierskie dla Grupy Muszkieterów w tym wszystkich spółek centralnych
jak również Składów Budowlanych oraz Spółek sklepowych sieci
Intermarche, Bricomarche.
3.
Warunki udziału w postępowaniu
1. Ofertę należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania
ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w języku
polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym
języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski,
rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku
polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.
2. Obligatoryjne
załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy (Załącznik nr 1), aktualne
dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP,
REGON, polisa ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej.
5.
Wymagania dotyczące Oferenta
1. Wykonawca
powinien:
a. posiadać uprawniania do wykonywania
działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania.
b. posiadać
wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia
c. dysponować
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia.
2. Wykonawca
oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonywanie przedmiotu zamówienia.
6.
Zastrzeżenia
1.
Postępowanie
prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem
zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
2.
Do
niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
3.
Zapytanie nie jest podstawą do
dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM Polska” sp. z o.o.
z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek centralnych należących do Grupy
Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie
składania ofert przez Oferenta.
4.
Wydatki poniesione przez Oferenta w
związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw.
koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez spółkę „ITM Polska”.
5.
Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na
zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki „ITM Polska” do akceptacji tej
odpowiedzi w całości lub jej części.
6.
„ITM Polska” zastrzega sobie prawo do
wycofania zapytania w dowolnym czasie.
7.
Akceptacja odpowiedzi Oferenta na
zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w
stosunku do potencjalnego Dostawcy, dopóki nie zostanie podpisana umowa
handlowa.
8.
Termin ważności oferty musi wynosić
minimum 90 dni.
9. Warunki płatności:
a.
Termin płatności – nie krótszy niż 30
dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT.
b.
Płatność będzie realizowana przelewem po
zrealizowaniu usługi. Cena usługi musi uwzględniać wszystkie
czynności związane z prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia
zadeklarowaną w ofercie czynności będących kryterium oceny oferty.
c.
Fakturowanie - rozliczanie faktur po
każdej wysyłce ze względu na różne MPK - rozliczanie na wszystkie spółki osobno
8.
Wymagania dotyczące oferty
1. Oferta powinna być zatytułowana „Usługi
kurierskie dla Spółek Centralnych, Składów Budowlanych oraz sklepów Grupy
Muszkieterów”.
2. Oferent przygotuje propozycję w oparciu o
wytyczne wynikające z przekazanych
materiałów oraz zgodnie obowiązującymi przepisami.
3.
Informacje
związane z postepowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open
Nexus, uzupełniając wskazane pola oraz obligatoryjnie wypełniając „Oferta cenowa” (
Załącznik nr 2 ) w formacie MS Excel.
4.
Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami oraz
układzie przedstawionym w Załączniku nr 2. Nie dopuszcza się odesłań do innych
części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne
zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane.
5.
Jako dodatkowy załącznik może zostać dołączona bardziej
rozbudowana oferta cenowa.
6.
Oferent zapewni dostęp do
platformy zamówieniowej zarówno dla Administratorów, jak również użytkowników.
7. Oferent
udzieli minimum 6 dostępów dla Administratorów
8. Administratorzy
muszą mieć możliwość założenia kont indywidualnych dla każdego pracownika danej
spółki, w której pracują (login + hasło)
9.
Finalnie oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione
do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika,
należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentacji, w jęz. polskim. Należy
podpisaną ofertę w pliku pdf załączyć do postępowania na platformie zakupowej.
8.
Wymagania wobec zakresu oferty
Spółka ITM Polska
A. Wysyłki
dokumentów i paczek:
I.
Dziennie: 2 - 3 przesyłki kurierskie
II.
Miesięcznie: ok 40 - 50 przesyłek,
z czego:
ü Koperty:
90 % wysyłki krajowe (wysyłki międzynarodowe – 1-2 na kwartał)
ü Paczki:
10% - krajowe
B.
Wysyłki paletowe: brak
C. odbiór
przesyłek: 1 raz dziennie np. w godzinach między 15:00 -16:00
D. dostarczenie
przesyłki następnego dnia: w kilku opcjach czasowych, tj. np. standard (w
godzinach pracy firmy kurierskiej), do 9:00, do 10:00, do 12:00
Spółka MGI Polska – Import
A.
Wysyłki paczek - Głownie paczki po
kilkanaście kg każda – aktualnie udostępniamy nr klienta dostawcy (głównie z
Chin) i dostawy są do Swadzimia
B.
Wymagane zabezpieczenie celne
C.
Możliwość doręczenia przesyłki w
określony dzień roboczy
D.
Opcje wycena dla wersji ekonomicznej i
ekspresowej
E.
Możliwość dodatkowego ubezpieczenia
Spółka SCA PR Polska - Export
A.
Głównie wysyłki banderol do krajów
europejskich (w większości Francja, Włochy)
B.
Dostawa musi być kontrolowana,
przesyłki zabezpieczone i monitorowane na każdym etapie
C.
Ilości wysyłanych banderol od
5 000 do 100 000 jednorazowo. Pakowane w kartony. Średnia waga
kartonu ok 5 kg.
D.
Transport drogowy lub lotniczy
Składy Budowlane, ITM BAZA, IMMO Mysłowice, Magazyn Sosnowiec – sporadyczne ilości
10.
Kryteria oceny ofert
1.
Cena
2.
Dostępność usług zgodnie z
zapotrzebowaniem
3.
Czas realizacji usług
4.
Termin płatności
11.
Miejsce składania ofert oraz terminy związane z postępowaniem
1.
Rozpatrywane będą jedynie oferty
złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do dnia 23.03.2022
do godziny 16:00.
2. Oferty
dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3. W
przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk
w rogu formularza "Wyślij
wiadomość"
- pytania związane z obsługą platformy, proszę
kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02
02
·
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
4. Zamawiający dopuszcza możliwość spotkań online
w terminie składania ofert w celu udzielania wyjaśnień Oferentom.
I.
Załącznik nr 1 – 3.A03 Kwestionariusz
Dostawcy
II.
Załącznik nr 2 – Oferta
cenowa
Komunikaty