Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-04-2022 07:40:00 |
Składania : | 14-04-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 14-04-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu,
ZAPRASZA DO SKŁADANIA
PROPOZYCJI CENOWEJ
na podst. art. 2
ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych które szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.
2) Zamawiający wymaga dostaw sukcesywnych przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3) Zamawiający wymaga dołączenia do propozycji cenowej opisów, np.: folderów/prospektów/informacji producenta zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia.
4) Jako odrębny załącznik nr 2 do Zaproszenia, Zamawiający zamieścił wzór umowy, która określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zaproszenia .
2. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 14.04.2022 r. do godziny 12.00 w formie:
drogą elektroniczną.
3. Przy wyborze propozycji cenowej Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną.
4. Informacje o wyborze najkorzystniejszej propozycji cenowej Zamawiający zamieści na stronie internetowej.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 669984217
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty