Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-04-2022 12:45:00 |
Składania : | 21-04-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPYTANIE OFERTOWE / 1.E34
Temat zapytania: TORBY PAPIEROWE KASOWE Z UCHEM - INTERMARCHE
WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy paletowe na magazyn centralny lub kartonowe na wiele sklepów w całej Polsce.
Kupiec: Łukasz Sobolewski
ZAPYTANIE
OFERTOWE
PAPIEROWE
TORBY INTERMARCHE
DLA GRUPY
MUSZKIETERÓW
W POLSCE.
1.E34
Data:
12.04.2022
Grupa Muszkieterów jest największym europejskim zrzeszeniem niezależnych
przedsiębiorców, które zarządza siecią prawie 4000 punktów handlowych i
usługowych, działających we Francji, Belgii, Portugalii i Polsce.
W Polsce Grupa Muszkieterów zrzesza 370 supermarketów spożywczych
Intermarché, supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché oraz 68 stacje benzynowe funkcjonujące przy wybranych sklepach Intermarché oraz
Bricomarché.
Każdy ze sklepów jest
niezależną spółką zarządzaną przez jej właściciela. Rolą centrali (ITM Polska)
jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu marketu.
„ITM
Polska” Sp. z o.o. (spółka zarządzająca rozwojem supermarketów Intermarché i
Bricomarché ) zaprasza do postępowania ofertowego na dostawę do sklepów Intermarche
lub dostawy na magazyn centralny Grupy
Muszkieterów w Swadzimiu w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym
dokumencie.
Adres Zamawiającego:
W przypadku dostaw na magazyn centralny
SCA
PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018
oraz
dostaw na sklepy Intermarche w całej Polsce:
wszystkie sklepy Intermarche.
Niniejszy
dokument stanowi własność Zamawiającego.
Kopiowanie
i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w
całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody
Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione.
Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii
niniejszego dokumentu.
Postępowanie
prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem
zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
Do
niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia
29 stycznia. Prawo Zamówień Publicznych.
·
Zapytanie nie
jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM Polska”
Sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu [Spółka ITM Polska] lub innych spółek
należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub
działań w procesie składania ofert przez Wykonawca.
·
Wydatki
poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez
Spółkę ITM Polska.
·
Odpowiedź
potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska
do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.
·
ITM Polska zastrzega
sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.
·
Akceptacja
odpowiedzi Wykonawcy na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Spółki ITM Polska w stosunku do
potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa.
·
Wiążącą
wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w
języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w
innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język
polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w
języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.
·
Termin
ważności oferty sugerowany 30 dni.
2.
Posiada
wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia.
3.
Dysponuje
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia.
4.
Wykonawca
oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonywanie przedmiotu zamówienia.
7.
Finalnie
oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania
firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy
dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentacji, w jęz. polskim. Należy
podpisaną ofertę w pliku pdf załączyć do postępowania na platformie zakupowej.
8.
Do
postępowania ofertowego sugerujemy złożyć ofertę całościową, obejmującą cały
przedmiot zamówienia.
9.
Preferowane
referencje od kluczowych klientów, z którymi Wykonawca współpracował w ciągu
ostatnich 12 miesięcy w zakresie odpowiadającym niniejszemu zapytaniu
ofertowemu.
10.
Obligatoryjne
załączniki do oferty: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji
KRS/CEIDG, NIP, REGON.
11.
Obligatoryjne
dołączony wypełniony plik kwestionariusza: „Kwestionariusz 1.E34 papierowe torby IM”.
12.
Proszę dołączyć
specyfikację techniczną zaproponowanych produktów.
13.
Wybrany Wykonawca
będzie wykonywał czynności zgodne z warunkami zawartymi w umowie zawartej z ITM
Polska, SCA PR POLSKA.
14.
Sugerowane
jest załączenie propozycji umowy współpracy.
15.
Warunki
płatności.
a.
Cena musi
uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową, terminową realizacją
przedmiotu zamówienia zadeklarowaną w ofercie czynności będących kryterium
oceny oferty.
b.
Koszt winien
być skalkulowany w formie koszt netto za 1 jednostkę szt. torby wg. produktu
wg. wskazania w zapytaniu w tabeli.
c.
Płatność
będzie realizowana przez spółkę SCA PR POLSKA za wykonaną kompleksowo usługę/dostawę
w przypadku dostaw na magazyn centralny w Swadzimiu lub przez sklepy w
przypadku dostaw na sklepy.
d.
Termin
płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie dostarczonej
faktury VAT wraz z załączonym protokołem.
e.
Wybrany
dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.
f.
Oferent
przyjmuje do wiadomości, że w docelowym kontrakcie SCA PR POLSKA” zastosuje kary umowne:
·
Za
opóźnienie,
·
Za
niewykonanie usługi,
·
Za brak
poufności.
1.
cena,
2.
czas
dostawy produktów
3.
parametry
techniczne produktów
4.
termin
płatności,
5.
czas
umowy
6.
warunki
gwarancja
7.
zgodność
ze specyfikacją,
8.
zgodność
z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,
9.
referencje
10.
stałość
ceny
1.
Rozpatrywane
będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do
dnia 21.04.2021 do godziny 09:00.
2.
Oferty
dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3.
W przypadku
pytań:
- merytorycznych, proszę o
kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" ,
- pytania
prosimy zgłaszać w dniach 12.04.2022 - 19.04.2022,
- pytania związane z obsługą
platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do
17:00.
4. Wiadomości z platformy
zakupowej mają charakter informacyjny.
5. Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.
Celem zapytania jest ustalenie
warunków zakupu toreb papierowych dla
sieci sklepów Intermarche.
OPIS /
Specyfikacja:
Produkty dla INTERMARCHE
1. TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM Z LOGO Intermarche i
grafiką (czerwony, czarny, odcień brązu) 32x16x43cm, pojemność około: 21 litrów
- Nakład roczny około 100 000 - 120 000szt.,
- Papier typu Kraft + możliwość domieszki papieru makulaturowego = 90gr/m2,
- Wielkość : szer.=32 x bok=16 x wysokość=43; pojemność około: 21 litrów; wytrzymałość
15 kg,
- Uchwyt: papierowe skręcane. Kolor rączek: szary jak torba,
- Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk
zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO Intermarche oraz kolorowa
grafika (czerwony, czarny i odcień brązu) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany
kod kreskowy i kod QR kod na spodzie lub boku. Załączam wytyczne projektu: „ papierowa
torba IM wytyczne graficzne”
- Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 200 sztuk; bez
opakowania indywidualnego (pojedynczego),
- Dostawa: kartony,
- Miejsce dostawy:
·
Sklepy Intermarche
Dostawa gratis na sklep przy zamówieniu minimum 2 kartonów po 200szt toreb = 400szt
toreb. Koszt dostawy na sklep: w cenie torby,
·
magazyn
centralny Swadzim. Dostawa w ilościach paletowych. Koszt dostawy na magazyn: w
cenie torby,
- Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty,
w dwóch kalkulacjach związanych z
miejscem i ilością dostawy:
- w bezpośrednio na sklepy – 191
szt., - ilości kartonowe
- na magazyn centralny w
ilościach paletowych na wywołanie (ilości zamówienie do ustalenia).
UWAGA: Sugerujemy złożyć ofertę na cały asortyment, na wszystkie pozycje.
Wymagany atest na opakowania:
przeznaczone do kontaktu z żywnością.
Proszę w formularzu wykazać czy
oferowane produkty takie atesty posiadają.
Koszty klisz, matryc i przygotowania po
stronie Dostawcy.
W przypadku dostaw na magazyn
centralny :
Dostawy na paletach Euro na
wywołanie.
Koszt dostawy po stronie dostawcy
(tj. w cenie produktu).
Dostawy w stałej współpracy na
paletach Euro na wywołanie w terminie do ustalenia.
Dostawa pierwszej do ustalenia.
W przypadku dostaw na sklepy Intermarche
Dostawa na 191 sklepów
Bricomarche jednocześnie w zadeklarowanym
terminie do ustalenia, sugerowanym do 4 dni roboczych
Koszt dostawy po stronie dostawcy
(tj. w cenie produktu).
1.
Produkt zgodny
z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.
2.
Konfekcjonowanie
: wg. rozdzielnika wg. kodów, w kartonach, na paletach Euro,
3.
Transport w
cenie,
4.
Opis na
produkcie: nazwa produktu kod ITEM8, EAN oraz cechy, pakowanie itp.
Miejsce
dostawy:
W
przypadku dostaw ciągłych na wywołanie na magazyn centralny:
ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św.
Mikołaja 3, 62-080 Swadzim.
W
przypadku dostaw na sklepy Intermarche –
lista sklepów na terenie całej POLSKI wg. załącznika:” BazaSklepow Intermarche”
Płatnik:
W przypadku dostaw na magazyn centralny
SCA
PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018
W
przypadku dostaw na sklepy
Sklepy
Bricomarche
Komunikaty