Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1.E34 TORBY PAPIEROWE KASOWE Z UCHEM - INTERMARCHE WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy kartonowe na sklepy lub paletowo na magazyn centralny

Łukasz Sobolewski
ITM Polska Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 12-04-2022 12:45:00
Składania : 21-04-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


ZAPYTANIE OFERTOWE / 1.E34

Temat zapytania: TORBY PAPIEROWE KASOWE Z UCHEM - INTERMARCHE

WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy paletowe na magazyn centralny lub kartonowe na wiele sklepów w całej Polsce.

Kupiec: Łukasz Sobolewski


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

PAPIEROWE TORBY INTERMARCHE

DLA GRUPY MUSZKIETERÓW

W POLSCE.

1.E34

Data: 12.04.2022

 

 

 


 

1.    Wstęp

Grupa Muszkieterów jest największym europejskim zrzeszeniem niezależnych przedsiębiorców, które zarządza siecią prawie 4000 punktów handlowych i usługowych, działających we Francji, Belgii, Portugalii i Polsce.

W Polsce Grupa Muszkieterów zrzesza 370 supermarketów spożywczych Intermarché, supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché oraz 68 stacje benzynowe funkcjonujące przy wybranych sklepach Intermarché oraz Bricomarché.

Każdy ze sklepów jest niezależną spółką zarządzaną przez jej właściciela. Rolą centrali (ITM Polska) jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu marketu.

„ITM Polska” Sp. z o.o. (spółka zarządzająca rozwojem supermarketów Intermarché i Bricomarché ) zaprasza do postępowania ofertowego na dostawę do sklepów Intermarche lub dostawy na magazyn centralny  Grupy Muszkieterów w Swadzimiu w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie.

Adres Zamawiającego:

 

W przypadku dostaw na magazyn centralny

SCA PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018

 

 

oraz dostaw na sklepy Intermarche w całej Polsce:


wszystkie sklepy Intermarche.

 

Niniejszy dokument stanowi własność Zamawiającego.

Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.

Postępowanie prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia. Prawo Zamówień Publicznych.

·        Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM Polska” Sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu [Spółka ITM Polska] lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert przez Wykonawca.

·        Wydatki poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez Spółkę ITM Polska.

·        Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.

·        ITM Polska zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

·        Akceptacja odpowiedzi Wykonawcy na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki ITM Polska  w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa.

·        Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

·        Termin ważności oferty sugerowany 30 dni.

Wymagania dotyczące oferty

1.                Wykonawca winien posiadać uprawniania do wykonywania działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2.                Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia.

3.                Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

4.                Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia.

5.                Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

6.                Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami / informacjami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane.

7.                Finalnie oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji,  w jęz. polskim. Należy podpisaną ofertę w pliku pdf załączyć do postępowania na platformie zakupowej.

8.                Do postępowania ofertowego sugerujemy złożyć ofertę całościową, obejmującą cały przedmiot zamówienia.

9.                Preferowane referencje od kluczowych klientów, z którymi Wykonawca współpracował w ciągu ostatnich 12 miesięcy w zakresie odpowiadającym niniejszemu zapytaniu ofertowemu.

10.             Obligatoryjne załączniki do oferty: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON.

11.             Obligatoryjne dołączony wypełniony plik kwestionariusza:  „Kwestionariusz 1.E34 papierowe torby IM”.

12.             Proszę dołączyć specyfikację techniczną zaproponowanych produktów.

13.             Wybrany Wykonawca będzie wykonywał czynności zgodne z warunkami zawartymi w umowie zawartej z ITM Polska, SCA PR POLSKA.

14.             Sugerowane jest załączenie propozycji umowy współpracy.

15.             Warunki płatności.

a.      Cena musi uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia zadeklarowaną w ofercie czynności będących kryterium oceny oferty.

b.      Koszt winien być skalkulowany w formie koszt netto za 1 jednostkę szt. torby wg. produktu wg. wskazania w zapytaniu w tabeli.

c.      Płatność będzie realizowana przez spółkę SCA PR POLSKA za wykonaną kompleksowo usługę/dostawę w przypadku dostaw na magazyn centralny w Swadzimiu lub przez sklepy w przypadku dostaw na sklepy.

d.      Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie dostarczonej faktury VAT wraz z załączonym protokołem.

e.      Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.

f.       Oferent przyjmuje do wiadomości, że w docelowym kontrakcie SCA PR POLSKA”  zastosuje kary umowne:

·        Za opóźnienie,

·        Za niewykonanie usługi,

·        Za brak poufności.

Kryterium oceny oferty

1.      cena,

2.      czas dostawy produktów

3.      parametry techniczne produktów

4.      termin płatności,

5.      czas umowy

6.      warunki gwarancja

7.      zgodność ze specyfikacją,

8.      zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,

9.      referencje

10.   stałość ceny

 

 

Terminy związane z postępowaniem

1.    Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do dnia 21.04.2021 do godziny 09:00.

2.    Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

3.    W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" ,

- pytania prosimy zgłaszać w dniach 12.04.2022 - 19.04.2022,

- pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

4. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

 

2.    Wymagania wobec zakresu oferty / produktów

Celem zapytania jest ustalenie warunków zakupu toreb papierowych  dla sieci sklepów Intermarche.

 

OPIS / Specyfikacja:

Produkty dla INTERMARCHE

1. TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM  Z LOGO Intermarche i grafiką (czerwony, czarny, odcień brązu) 32x16x43cm, pojemność około: 21 litrów



- Nakład roczny około 100 000 - 120 000szt.,
- Papier typu Kraft + możliwość domieszki papieru makulaturowego = 90gr/m2,
- Wielkość : szer.=32 x bok=16 x wysokość=43; pojemność około: 21 litrów; wytrzymałość 15 kg,
- Uchwyt: papierowe skręcane. Kolor rączek: szary jak torba,
- Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO Intermarche   oraz kolorowa grafika (czerwony, czarny i odcień brązu) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy i kod QR kod na spodzie lub boku. Załączam wytyczne projektu: „ papierowa torba IM wytyczne graficzne”
- Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 200 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego),
- Dostawa: kartony,
- Miejsce dostawy:

·        Sklepy  Intermarche Dostawa gratis na sklep przy zamówieniu minimum 2 kartonów po 200szt toreb = 400szt toreb. Koszt dostawy na sklep: w cenie torby,

·        magazyn centralny Swadzim. Dostawa w ilościach paletowych. Koszt dostawy na magazyn: w cenie torby,
- Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty,

 

 

 

w dwóch kalkulacjach związanych z miejscem i ilością dostawy:

- w bezpośrednio na sklepy – 191 szt., - ilości kartonowe

- na magazyn centralny w ilościach paletowych na wywołanie (ilości zamówienie do ustalenia).

 

UWAGA: Sugerujemy złożyć ofertę  na cały asortyment, na wszystkie pozycje.

 

Wymagany atest na opakowania: przeznaczone do  kontaktu z żywnością.

Proszę w formularzu wykazać czy oferowane produkty takie atesty posiadają.

Koszty klisz, matryc i przygotowania po stronie Dostawcy.   

 

W przypadku dostaw na magazyn centralny :

Dostawy na paletach Euro na wywołanie.

Koszt dostawy po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu).

Dostawy w stałej współpracy na paletach Euro na wywołanie w terminie do ustalenia.

Dostawa pierwszej do ustalenia.

W przypadku dostaw na sklepy Intermarche

Dostawa na 191 sklepów Bricomarche jednocześnie w zadeklarowanym  terminie do ustalenia, sugerowanym do 4 dni roboczych

Koszt dostawy po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu).

 

 

1.      Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.

2.      Konfekcjonowanie : wg. rozdzielnika wg. kodów, w kartonach, na paletach Euro,

3.      Transport w cenie,

4.      Opis na produkcie: nazwa produktu kod ITEM8, EAN oraz cechy, pakowanie itp.

 

Miejsce dostawy:

W przypadku dostaw ciągłych na wywołanie na magazyn centralny:

 ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3, 62-080 Swadzim.

W przypadku dostaw  na sklepy Intermarche – lista sklepów na terenie całej POLSKI wg. załącznika:” BazaSklepow Intermarche”

 

Płatnik:

W przypadku dostaw na magazyn centralny

SCA PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018

 

W przypadku dostaw na sklepy

Sklepy Bricomarche

 

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
papierowa torba IM wytyczne graficzne.pdf pdf 317.65 2022-04-12 12:45:00 Postępowanie
RFQ 1.E34 PAPIEROWE TORBY IM.pdf pdf 794.24 2022-04-12 12:45:00 Postępowanie
BazaSklepow Intermarche.xlsx xlsx 19.85 2022-04-12 12:45:00 Postępowanie
Kwestionariusz 1.E34 papierowe torby IM.xlsx xlsx 31.74 2022-04-12 12:45:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 SKLEPY : TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM Z LOGO kolorowym Intermarche i grafiką (czerwony, czarny, odcień brązu) 32x16x43cm, pojemność około: 21 litrów CENA 1szt. - Nakład roczny około 100 000 - 120 000szt., - Papier typu Kraft + możliwość domieszki papieru makulaturowego = 90gr/m2, - Wielkość : szer.=32 x bok=16 x wysokość=43; pojemność około: 21 litrów; wytrzymałość 15 kg, - Uchwyt: papierowe skręcane. Kolor rączek: szary jak torba, - Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO Intermarche oraz kolorowa grafika (czerwony, czarny i odcień brązu) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy i kod QR kod na spodzie lub boku. Załączam wytyczne projektu: „ papierowa torba IM wytyczne graficzne” (koszt matrycy w cenie produktu), - Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 200 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego), - Dostawa: kartony, - Miejsce dostawy: • Sklepy Intermarche Dostawa gratis na sklep przy zamówieniu minimum 2 kartonów po 200szt toreb = 400szt toreb. Koszt dostawy na sklep: w cenie torby, - Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty, 1 szt. - (0)
2 MAGAZYN : TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM Z LOGO kolorowym Intermarche i grafiką (czerwony, czarny, odcień brązu) 32x16x43cm, pojemność około: 21 litrów CENA 1szt. - Nakład roczny około 100 000 - 120 000szt., - Papier typu Kraft + możliwość domieszki papieru makulaturowego = 90gr/m2, - Wielkość : szer.=32 x bok=16 x wysokość=43; pojemność około: 21 litrów; wytrzymałość 15 kg, - Uchwyt: papierowe skręcane. Kolor rączek: szary jak torba, - Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO Intermarche oraz kolorowa grafika (czerwony, czarny i odcień brązu) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy i kod QR kod na spodzie lub boku. Załączam wytyczne projektu: „ papierowa torba IM wytyczne graficzne” (koszt matrycy w cenie produktu), - Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 200 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego), - Dostawa: kartony, - Miejsce dostawy: • • magazyn centralny Swadzim. Dostawa w ilościach paletowych. Koszt dostawy na magazyn: w cenie torby, - Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty, 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9355 PLN, EUR: 4.2810 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Referencje - Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.). Proszę jeżeli to możliwe załączyć je tutaj. (0)
2 Warunki płatności 10% Przelew 30 dni, proszę potwierdzić lub zaproponować dłuższy (0)
3 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
4 Kwestionariusz 10% Proszę o wypełnienie kwestionariusza w pliku: "Kwestionariusz 1.E34 papierowe torby IM" i go załączyć.

Kwestionariusz 1.E34 [...].xlsx

(0)
5 Termin ważności oferty - Sugerowany termin ważności oferty 30 dni do potwierdzenia. Proszę potwierdzić. (0)
6 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę je załączyć. (0)
7 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę je załączyć. (0)
8 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (0)
9 Sugerowana stałość ceny - Proszę zadeklarować stałość ceny podpisaniu umowy współpracy i na zamówiony nakład lub na jaki okres czasu i na jaki nakład. Proszę potwierdzić lub zaproponować dłuższy termin. (0)
10 Wymóg atestu : - Proszę potwierdzić, że oferowane torby mają atest przeznaczone do kontaktu z żywnością. (0)
11 Dostawa pierwszej partii: ilość dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia. 10% Proszę podać ilość dni kalendarzowych potrzebnych na dostawę pierwszej partii toreb na wywołanie sklepu lub magazynu od dnia podpisania umowy. (0)
12 Koszty klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. - Koszty klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. Proszę potwierdzić. (0)
13 Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. - Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. Proszę potwierdzić. (0)
14 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
15 Umowa o zachowanie poufności. - Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności. Proszę potwierdzić. (0)
16 Próbki - Proszę potwierdzić możliwość dostarczenia bezpłatnych próbek opakowań na życzenie na adres siedziby ITM POLSKA: - torby (najlepiej zbliżone parametrami do zapytania, oznakowane nazwą dostawcy, rodzajem surowca, wymiarami, gramaturą itp), oraz - próbek po podpisaniu umowy przy pierwszej dostawie towaru. Proszę potwierdzić. (0)
17 Dostawa gratis sklepy - Proszę potwierdzić, że dostawa jest gratis na sklep przy zamówieniu minimum 2 kartonów toreb. (0)
18 Koszt transportu na terenie Polski 1szt. kartonu toreb - Proszę podać koszt transportu na terenie Polski 1szt. kartonu toreb której wartość nie kwalifikuje się do bezpłatnej dostawy w cenie zamówionych produktów. (0)
19 Dostawa gratis magazyn 10% Proszę zadeklarować od jakiej ilości palet dostawa jest gratis na magazyn centralny. (0)
20 Dostawa na sklepy - Potwierdzić termin regularny dostaw (po zbudowaniu stoku) na sklepy do 4 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 280