Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-05-2022 20:59:00 |
Składania : | 03-06-2022 14:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Zakup sprzętu dla nowego Centrum Dystrybucji Intermarche
Południe część 1
Swadzim 23.05.2022
Grupa
Muszkieterów jest siecią
handlową działająca w modelu franczyzowym zrzeszającą 368
supermarketów, w tym 191 spożywczych Intermarche oraz
177 supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarche, jak również 65 stacji
benzynowych funkcjonujących przy wybranych sklepach.
Rolą
centrali Grupy Muszkieterów jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu sklepów.
Centrala Grupy mieści się w Swadzimiu k. Poznania, w której znajduje się siedem
spółek centralnych wchodzących w skład Grupy Muszkieterów.
Wiodącą
spółka Grupy jest ITM Polska, która jest operatorem sieci sklepów Intermarche i
Bricomarche w Polsce
https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/
2.
Informacje dotyczące zapytania ofertowego
1. „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu (dalej: Zamawiający)
jest spółką zarządzającą rozwojem supermarketów Intermarche i Bricomarche)
reprezentująca w niniejszym postępowaniu spółkę ITM Baza Poznańska Sp. Z o.o. do
złożenia oferty na Zakup sprzętu dla nowego Centrum Dystrybucji Intermarche Południe w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym
dokumencie.
Zamawiający:
„ITM
POLSKA” sp. z o.o.
Swadzim
, ul. Św. Mikołaja 5,
62-080
Tarnowo Podgórne
NIP: 778-00-00-892
2. Niniejszy dokument przeznaczony jest dla firm zaproszonych do postępowania ofertowego i stanowi
własność Zamawiającego. Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak
również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek
formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na
piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie,
zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.
3. Zamawiający bierze udział w postępowaniu ofertowym
jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków zakupowych dla spółek prawa
handlowego prowadzących działalność gospodarczą w postaci supermarketów branży
FMCG pod szyldem Intermarché lub supermarketów branży DYI pod szyldem Bricomarché,
które dokonywać będą zamówień bezpośrednich u Oferenta i bezpośrednio z
Oferentem rozliczać wykonane zamówienie (dalej: spółki sklepowe).
3.
Cel dokumentu
Celem zapytania ofertowego jest wyłonienie dostawcy
lub dostawców na zakup i dostarczenie sprzętu dla nowego Centrum Dystrybucji
Intermarche Południe
5.
Zastrzeżenia
1. Postępowanie
prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności,
jawności i przejrzystości.
2. Do niniejszego
zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zapytanie
nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki
ITM Polska sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek należących do
Grupy Muszkieterów w Polsce w tym ITM Baza Poznańska Sp. Z o.o. , wynikających
z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert.
4. Wydatki
poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie
Oferenta.
5. Odpowiedź
potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska
do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.
6. ITM
Polska zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.
7. ITM
Polska zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług
objętych niniejszym zapytaniem.
8. Akceptacja
odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Spółki ITM Polska w stosunku do potencjalnego Oferenta dopóki nie zostanie
podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki ITM
Polska o zawarciu umowy w trybie ofertowym.
9.
Finalnie
oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania
firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy
dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentacji w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do
postępowania na Platformie
Zakupowej Open Nexus.
10. Termin ważności oferty musi wynosić minimum 90
dni.
11. Warunki płatności :
a.
Termin płatności – nie krótszy niż 30
dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT
b.
Płatność będzie realizowana przelewem przez
spółkę po zrealizowaniu całości zamówienia oraz kompleksowo
wykonanej usłudze oraz po podpisaniu dokumentu odbioru usługi (odebranie
ostatecznego produktu usługi).
6. Warunki udziału w postępowaniu
1.
Ofertę
należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument
zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia
dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w
innym języku niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja
zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie
polskim.
2.
Wykonawca zobowiązany
jest do złożenia oświadczenia o posiadaniu możliwości finansowych i
ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz zasobów (techniczne,
osobowe) niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
3.
Obligatoryjne
załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy ( Załącznik nr 1 ), aktualne
dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP,
REGON, polisa ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej, oświadczenie zgodne z punkt 6.2. zapytania.
7. Wymagania wobec zakresu oferty
1. Oferta powinna
być zatytułowana „Zakup sprzętu
dla nowego Centrum Dystrybucji Intermarche Południe część 1”.
2.
Oferent przygotuje propozycję w oparciu o
wytyczne wynikające z przekazanych
materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także
obowiązującymi przepisami.
3.
Informacje związane z postepowaniem Oferent
przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola
oraz obligatoryjnie wypełniając Załącznik nr 2 - Sprzet_cz1
- ITM_Baza w formacie MS Excel, uzupełniając w pliku odpowiednio
parametry, oraz cenę.
5. Oferent
zobowiązany jest załączyć do oferty opis
warunków serwisowych urządzeń, instrukcje obsługi urządzeń, karty gwarancyjne, warunki
ubezpieczenia urządzeń od uszkodzeń. Dodatkowo opcje przedłużenia gwarancji na
3 i 5 lat
6.
Wykonawca
zapewni serwis i magazyn części zamiennych na terytorium RP.
Sprzęt na wózki magazynowe:
35 x tablet Zebra ET51 10.1 Windows 10 Enterpise
min 4GB RAM, min Intel Atom 1,60 GHz lub nowszy model o podobnej specyfikacji,
z przeznaczeniem:
- 20 sztuk na wózki wysokiego składowania Still
FMX14 ładowane z wózka
- 15 sztuk ma wózki ręczne z zasilaczem DC 230V
35 x rama do tabletu (jeśli wymagana do obudowy
montażowej)
35 x obudowa do montażu na wózkach np. Mount RAM RAM-HOL-ZE11PD2U
(lub odpowiednik o podobnych parametrach) zawierająca:
- 2 USB
- gniazdo zasilania z DC
- wtyczka do wpięcia w akumulator
- bez zamka
35 x uchwyt na skaner DS3608-ER do montażu na wózku
widłowym lub do obudowy Mount RAM
20 x zestawów kulowych przegubów do montażu na
słupie wózka Still FMX14
15 x zestawy kulowych przegubów do montażu na
stanowisko mobilne (płytka montażowa z kulą)
25 x skaner ręczny DS3608-ER z kablem spiralnym na
USB (lub odpowiednik o podobnych parametrach)
2 x stacja dokująca z LAN i minimum 2xUSB i
zasilaczem DC 230V np. Zebra CRD-ET5X-1SCOM1
Drukarki etykiet magazynowych:
5 x Drukarka Zebra GK420d z USB
1 x Drukarka Zebra S4M lub ZT230 z LAN
1. Dostępność
sprzętu na 1 grudnia 2022
2. Cena
3. Warunki
serwisu i opcje dodatkowe
9.
Terminy związane z postępowaniem
Lp. |
Zdarzenie |
Data |
1. |
Ostateczny termin składania ofert (Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane) |
03.06.2022 godz. 14:00 |
2. |
Ostateczny
termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania ofertowego (W razie pytań
proszę o kontakt z Krzysztofem Gumiennym tel. +48 519 547 189) |
30.05.2022 |
3. |
Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące
zapytania ofertowego |
31.05.2022 |
4. |
Termin ostatecznej oceny ofert |
15.07.2022 |
10. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania
ofertowego
1. Oferent jest zobowiązany do przekazania oferty w
wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus
2. W przypadku pytań:
a.
merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy
Zakupowej Open Nexus
"Wyślij wiadomość”
b.
pytania
związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta
Platformy
Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
4. Wiadomości z Platformy Zakupowej mają charakter
informacyjny.
5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o
współpracy z „ITM Polska”
1. Załącznik nr 1 - Kwestionariusz Dostawcy
2. Załącznik nr 2 - Sprzet_cz1 - ITM_Baza
3. Załącznik nr 3 - wzór umowy
Komunikaty