Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4.A04 Zakup sprzętu dla Centrum Dystrybucji Intermarche Południe

Termin:
Zamieszczenia : 23-05-2022 20:59:00
Składania : 03-06-2022 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zakup sprzętu dla nowego Centrum Dystrybucji Intermarche Południe część 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Swadzim 23.05.2022

1.     Wstęp

Grupa Muszkieterów jest siecią handlową działająca w modelu franczyzowym zrzeszającą 368 supermarketów, w tym 191 spożywczych Intermarche oraz 177 supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarche, jak również 65 stacji benzynowych funkcjonujących przy wybranych sklepach.

Rolą centrali Grupy Muszkieterów jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu sklepów. Centrala Grupy mieści się w Swadzimiu k. Poznania, w której znajduje się siedem spółek centralnych wchodzących w skład Grupy Muszkieterów.

Wiodącą spółka Grupy jest ITM Polska, która jest operatorem sieci sklepów Intermarche i Bricomarche w Polsce

https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/

2.     Informacje dotyczące zapytania ofertowego

1.    „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu (dalej: Zamawiający) jest spółką zarządzającą rozwojem supermarketów Intermarche i Bricomarche) reprezentująca w niniejszym postępowaniu spółkę ITM Baza Poznańska Sp. Z o.o. do złożenia oferty na  Zakup sprzętu dla nowego Centrum Dystrybucji Intermarche Południe w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie.

Zamawiający:

„ITM  POLSKA” sp. z o.o.

Swadzim , ul. Św. Mikołaja 5,

62-080 Tarnowo Podgórne

NIP: 778-00-00-892

2.      Niniejszy dokument przeznaczony jest dla firm zaproszonych do postępowania ofertowego i  stanowi własność Zamawiającego. Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.

3.      Zamawiający bierze udział w postępowaniu ofertowym jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków zakupowych dla spółek prawa handlowego prowadzących działalność gospodarczą w postaci supermarketów branży FMCG pod szyldem Intermarché lub supermarketów branży DYI pod szyldem Bricomarché, które dokonywać będą zamówień bezpośrednich u Oferenta i bezpośrednio z Oferentem rozliczać wykonane zamówienie (dalej: spółki sklepowe).

3.   Cel dokumentu

Celem zapytania ofertowego jest wyłonienie dostawcy lub dostawców na zakup i dostarczenie sprzętu dla nowego Centrum Dystrybucji Intermarche Południe

5.     Zastrzeżenia

1.    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

2.    Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

3.    Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki ITM Polska sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce w tym ITM Baza Poznańska Sp. Z o.o. , wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert.

4.    Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.

5.    Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.

6.    ITM Polska zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

7.    ITM Polska zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem.

8.    Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki ITM Polska w stosunku do potencjalnego Oferenta dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki ITM Polska o zawarciu umowy w trybie ofertowym.

9.    Finalnie oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus.

10.  Termin ważności oferty musi wynosić minimum 90 dni.

11. Warunki płatności :

a.       Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT

b.       Płatność będzie realizowana przelewem przez spółkę po zrealizowaniu całości zamówienia oraz kompleksowo wykonanej usłudze oraz po podpisaniu dokumentu odbioru usługi (odebranie ostatecznego produktu usługi).

6.   Warunki udziału w postępowaniu

1.      Ofertę należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

2.      Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o posiadaniu możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz zasobów (techniczne, osobowe) niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

3.      Obligatoryjne załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy ( Załącznik nr 1 ), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,  polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, oświadczenie zgodne z punkt 6.2. zapytania.

7.     Wymagania wobec zakresu oferty

1.    Oferta powinna być zatytułowana „Zakup sprzętu dla nowego Centrum Dystrybucji Intermarche Południe część 1”.

2.    Oferent przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z  przekazanych materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także obowiązującymi przepisami.

3.    Informacje związane z postepowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola oraz obligatoryjnie wypełniając  Załącznik nr 2 - Sprzet_cz1 - ITM_Baza w formacie MS Excel, uzupełniając w pliku odpowiednio parametry, oraz cenę.

4.    Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane.

5.    Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty opis warunków serwisowych urządzeń, instrukcje obsługi urządzeń, karty gwarancyjne, warunki ubezpieczenia urządzeń od uszkodzeń. Dodatkowo opcje przedłużenia gwarancji na 3 i 5 lat

6.    Wykonawca zapewni serwis i magazyn części zamiennych na terytorium RP.

 

Sprzęt na wózki magazynowe:

 

35 x tablet Zebra ET51 10.1 Windows 10 Enterpise min 4GB RAM, min Intel Atom 1,60 GHz lub nowszy model o podobnej specyfikacji, z przeznaczeniem:

- 20 sztuk na wózki wysokiego składowania Still FMX14 ładowane z wózka

- 15 sztuk ma wózki ręczne z zasilaczem DC 230V

35 x rama do tabletu (jeśli wymagana do obudowy montażowej)

35 x obudowa do montażu na wózkach np. Mount RAM RAM-HOL-ZE11PD2U (lub odpowiednik o podobnych parametrach) zawierająca:

                - 2 USB

                - gniazdo zasilania z DC

                - wtyczka do wpięcia w akumulator

                - bez zamka

35 x uchwyt na skaner DS3608-ER do montażu na wózku widłowym lub do obudowy Mount RAM

20 x zestawów kulowych przegubów do montażu na słupie wózka Still FMX14

15 x zestawy kulowych przegubów do montażu na stanowisko mobilne (płytka montażowa z kulą)

25 x skaner ręczny DS3608-ER z kablem spiralnym na USB (lub odpowiednik o podobnych parametrach)

2 x stacja dokująca z LAN i  minimum 2xUSB i zasilaczem DC 230V np.  Zebra CRD-ET5X-1SCOM1

 

Drukarki etykiet magazynowych:

 

5 x Drukarka Zebra GK420d z USB

1 x Drukarka Zebra S4M lub ZT230 z LAN

 

8.   Kryteria oceny ofert

1. Dostępność sprzętu na 1 grudnia 2022

2. Cena

3. Warunki serwisu i opcje dodatkowe

 

9.     Terminy związane z postępowaniem

Lp.

Zdarzenie

Data

1.

Ostateczny termin składania ofert

(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane)

03.06.2022 godz. 14:00

2.

Ostateczny termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania ofertowego (W razie pytań proszę o kontakt z Krzysztofem Gumiennym tel. +48 519 547 189)

30.05.2022

3.

Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego

31.05.2022

4.

Termin ostatecznej oceny ofert

15.07.2022

10. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania ofertowego

1.    Oferent jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

2.    W przypadku pytań:

a.           merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy

Zakupowej  Open Nexus  "Wyślij wiadomość”

b.           pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy

Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

4. Wiadomości z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.

5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „ITM Polska”

11. Załączniki

1.    Załącznik nr 1 - Kwestionariusz Dostawcy

2.    Załącznik nr 2 - Sprzet_cz1 - ITM_Baza

3.    Załącznik nr 3 - wzór umowy

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RFP_zapytanie ofertowe sprzęt magazynowy.pdf pdf 124.92 2022-05-23 20:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Kwestionariusz Dostawcy 4.A04.xlsx xlsx 34.21 2022-05-23 20:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Sprzet_cz1 - ITM_Baza.xlsx xlsx 19.04 2022-05-23 20:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Kwestionariusz Dostawcy 4.A04.xlsx xlsx 34.21 2022-05-23 20:59:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za sprzęt Proszę o wypełnienie załącznika nr 2- Sprzet_cz1 - ITM_Baza 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9307 PLN, EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 35% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji 40% Dostępność sprzętu na 1 grudnia 2022 (0)
3 Dokumenty rejestrowe firmy - Obligatoryjne załączniki: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Warunki serwisu i opcje dodatkowe 25% Proszę o załączenie warunków serwisowych i dodatkowych opcji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Warunki płatności - Proszę potwierdzić warunki płatności: Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT (0)
6 Kwestionariusz - Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza Dostawcy wraz ze wszystkimi arkuszami (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kwe [...].xlsx

(0)
7 Termin ważności oferty - Termin związania ofertą wynosi 90 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. ITM zastrzega sobie możliwość wnioskowania o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni. Proszę o potwierdzenie. (0)
8 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę o załączenie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Inne dokumenty (załączniki) - Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej. (0)
12 Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - Proszę załączyć polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 354