Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-06-2022 11:41:00 |
Składania : | 20-06-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-06-2022 09:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Zamówienie realizowane w ramach
projektu „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru
Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska – budynek przy ul. Kołłątaja
9” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego
na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8, Poddziałanie 8.1.2. współfinansowanego
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Projekt realizowany w partnerstwie:
- Lider
– Miasto Słupsk
- Partner: Wspólnota Mieszkaniowa Kołłątaja 9
1.
Zamawiający:
Wspólnota
Mieszkaniowa Kołłątaja 9
76-200
Słupsk
E-mail: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
Telefon
kontaktowy: 598425222
2.
Miejsce publikacji ogłoszenia:
2.1. Strona www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl
2.2. Strona: https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk/proceedings
3.
Tryb udzielenia zamówienia:
Zgodnie z zasadą konkurencyjności
określoną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego
oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”
4.
Opis
przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiotem
zamówienia jest remont elewacji frontowych – Etap I- wraz z izolacją oraz
remontem balkonów i klatki schodowej budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy
ul. Kołłątaja 9 w Słupsku w zakresie:
- remont elewacji frontowych – południowej (od ul. Konopnickiej) oraz
zachodniej
( od ul. Kołłątaja) w tym:
- wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian
fundamentowych;
- remont i renowacja elewacji powyżej terenu;
- remont balkonów;
- remont klatki schodowej;
- wymiana drzwi zewnętrznych od strony podwórza;
- wywóz i utylizacja wszystkich materiałów
pochodzących z rozbiórek, uporządkowanie terenu wokół budynku po zakończeniu
robót budowlanych;
- montaż tablicy informacyjnej wykonanej zgodnie z wytycznymi .
4.2. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do zapytania ofertowego
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-07-07 12:08 | Małgorzata Krzysztofik |
Dzień
dobry
Proszę o zapoznanie się z załącznikiem Małgorzata Krzysztofik Specjalista ds zamówień publicznych |
2022-06-20 10:26 | Małgorzata Krzysztofik |
Dzień
dobry Proszę o zapoznanie się z załącznikiem Małgorzata Krzysztofik Specjalista ds zamówień publicznych |
Komunikaty