Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1.E06 KUBKI PAPIEROWE DO NAPOJÓW CIEPŁYCH - INTERMARCHE ORAZ AKCESORIA - WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : dostawy na jeden magazyn Grupy Muszkieterów w Polsce

Łukasz Sobolewski
ITM Polska Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 10-06-2022 16:02:00
Składania : 21-06-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

 



 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

KUBKI PAPIEROWE DO NAPOJÓW CIEPŁYCH -  INTERMARCHE ORAZ AKCESORIA

DLA GRUPY MUSZKIETERÓW

W POLSCE.

Data: 10.06.2022

 

 

 


 

1.     Wstęp

Grupa Muszkieterów jest największym europejskim zrzeszeniem niezależnych przedsiębiorców, które zarządza siecią prawie 4000 punktów handlowych i usługowych, działających we Francji, Belgii, Portugalii i Polsce.

W Polsce Grupa Muszkieterów zrzesza 370 supermarketów spożywczych Intermarché, supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché oraz 68 stacje benzynowe funkcjonujące przy wybranych sklepach Intermarché oraz Bricomarché.

Każdy ze sklepów jest niezależną spółką zarządzaną przez jej właściciela. Rolą centrali (ITM Polska) jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu marketu.

„ITM Polska” Sp. z o.o. (spółka zarządzająca rozwojem supermarketów Intermarché i Bricomarché ) zaprasza do postępowania ofertowego na dostawę kubków papierowych do napojów ciepłych  oraz akcesoriów dla sklepów i stacji paliw Intermarche  dla Grupy Muszkieterów w Swadzimiu (centrala sklepów Intermarché oraz Bricomarché) w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie.

Adres Zamawiającego:

SCA PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018

 

Niniejszy dokument stanowi własność Zamawiającego.

Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.

Postępowanie prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia. Prawo Zamówień Publicznych.

·         Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM Polska” Sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu [Spółka ITM Polska] lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert przez Wykonawca.

·         Wydatki poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez Spółkę ITM Polska.

·         Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.

·         ITM Polska zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

·         Akceptacja odpowiedzi Wykonawcy na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki ITM Polska  w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa.

·         Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

·         Termin ważności oferty sugerowany 30 dni.

Wymagania dotyczące oferty

1.                   Wykonawca winien posiadać uprawniania do wykonywania działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2.                   Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia.

3.                   Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

4.                   Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia.

5.                   Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

6.                   Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami / informacjami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane.

7.                   Finalnie oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji,  w jęz. polskim. Należy podpisaną ofertę w pliku pdf załączyć do postępowania na platformie zakupowej.

8.                   Z postępowania ofertowego wyklucza się oferty częściowe, nieobejmujące całego przedmiotu zamówienia, chyba że Wykonawca zaproponuje rozwiązanie alternatywne

9.                   Preferowane referencje od kluczowych klientów, z którymi Wykonawca współpracował w ciągu ostatnich 12 miesięcy w zakresie odpowiadającym niniejszemu zapytaniu ofertowemu.

10.               Obligatoryjne załączniki do oferty: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON.

11.               Obligatoryjne dołączony wypełniony plik kwestionariusza:  „KWESTIONARIUSZ”

12.               Obligatoryjnie proszę dołączyć specyfikację techniczną zaproponowanych produktów.

13.               Wybrany Wykonawca będzie wykonywał czynności zgodne z warunkami zawartymi w umowie zawartej z ITM Polska lub SCA PR POLSKA.

14.               Sugerowane jest załączenie propozycji umowy współpracy.

15.               Warunki płatności.

a.       Cena musi uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia zadeklarowaną w ofercie czynności będących kryterium oceny oferty.

b.       Koszt winien być skalkulowany w formie koszt netto za produktu za 1000szt. produktu.

c.       Płatność będzie realizowana przez spółkę SCA PRO POLSKA za wykonaną kompleksowo usługę w cyklach miesięcznych,

d.       Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie dostarczonej faktury VAT wraz z załączonym protokołem.

e.       Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.

f.        Oferent przyjmuje do wiadomości, że w docelowym kontrakcie „SCA PR POLSKA”  zastosuje kary umowne:

·         Za opóźnienie,

·         Za niewykonanie usługi,

·         Za brak poufności.

Kryterium oceny oferty

1.       cena,

2.       czas dostawy produktów

3.       parametry techniczne produktów

4.       termin płatności,

5.       czas umowy

6.       warunki gwarancja

7.       zgodność ze specyfikacją,

8.       zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,

9.       referencje

 

 

Terminy związane z postępowaniem

1.    Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do dnia 21.06.2022 do godziny 09:00.

2.    Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

3.    W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" ,

- pytania prosimy zgłaszać w dniach 10.06.2022 - 20.06.2022,

- pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

4. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

 

2.     Wymagania wobec zakresu oferty / produktów

 

Celem zapytania jest ustalenie warunków zakupu listew cenowych dla sieci sklepów Intermarche

 OPIS / Specyfikacja

1) Kubki 100ml (4 wzory do wyceny, do produkcji 1 wzór)

a) Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 100ml; nadruk cafemarche „Kubek 100ml CAFEMARCHE”; ścianka jednowarstwowa; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 11 000szt.; cena za 1000szt.

b) Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 100ml; nadruk cafemarche „Kubek 100ml CAFEMARCHE”; ścianka dwuwarstwowa; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 11 000szt.; cena za 1000szt.

c) Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 100ml; nadruk cafemarche „Kubek 100ml CAFEMARCHE” + oznaczenia na dole kubka tupu ”żółwik” (kolor czerwony, niebieski i czarny); ścianka jednowarstwowa; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 11 000szt.; cena za 1000szt.

d) Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 100ml; nadruk cafemarche „Kubek 100ml CAFEMARCHE” + oznaczenia na dole kubka tupu ”żółwik” (kolor czerwony, niebieski i czarny); ścianka dwuwarstwowa; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 11 000szt.; cena za 1000szt.


2) Kubki 250ml (4 wzory do wyceny, do produkcji 1 wzór)

a) Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 250ml; nadruk cafemarche „Kubek 250ml CAFEMARCHE”; ścianka jednowarstwowa; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 165 000szt.; cena za 1000szt.

b) Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 250ml; nadruk cafemarche „Kubek 250ml CAFEMARCHE”; ścianka dwuwarstwowa; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 165 000szt.; cena za 1000szt.

c) Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 250ml; nadruk cafemarche „Kubek 250ml CAFEMARCHE” + oznaczenia na dole kubka tupu ”żółwik” (kolor czerwony, niebieski i czarny); ścianka jednowarstwowa; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 165 000szt.; cena za 1000szt.

d) Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 250ml; nadruk cafemarche „Kubek 250ml CAFEMARCHE” + oznaczenia na dole kubka tupu ”żółwik” (kolor czerwony, niebieski i czarny); ścianka dwuwarstwowa; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 165 000szt.; cena za 1000szt.


3) Kubki 400ml (4 wzory do wyceny, do produkcji 1 wzór)

a) Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 400ml; nadruk cafemarche „Kubek 400ml CAFEMARCHE”; ścianka jednowarstwowa; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 44 000szt.; cena za 1000szt.

b) Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 400ml; nadruk cafemarche „Kubek 100ml CAFEMARCHE”; ścianka dwuwarstwowa; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 44 000szt.; cena za 1000szt.

c) Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 400ml; nadruk cafemarche „Kubek 400ml CAFEMARCHE” + oznaczenia na dole kubka tupu ”żółwik” (kolor czerwony, niebieski i czarny); ścianka jednowarstwowa; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 44 000szt.; cena za 1000szt.

d) Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 400ml; nadruk cafemarche „Kubek 400ml CAFEMARCHE” + oznaczenia na dole kubka tupu ”żółwik” (kolor czerwony, niebieski i czarny); ścianka dwuwarstwowa; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 44 000szt.; cena za 1000szt.

 

4) Pokrywki

a) pokrywka do kubka 100ml tworzywo.; pakowanie do ustalenia w kartonach, cena za 1000szt.

b) pokrywka do kubka 100ml bio; pakowanie do ustalenia w kartonach, cena za 1000szt.

c) pokrywka do kubka 250ml tworzywo; pakowanie do ustalenia w kartonach, cena za 1000szt.

d) pokrywka do kubka 250ml bio; pakowanie do ustalenia w kartonach, cena za 1000szt.

e) pokrywka do kubka 400ml tworzywo; pakowanie do ustalenia w kartonach, cena za 1000szt.

f) pokrywka do kubka 400ml bio; pakowanie do ustalenia w kartonach, cena za 1000szt.

 

5) Mieszadełka

a) mieszadełko z tworzywa; pakowanie do ustalenia w kartonach, cena za 1000szt.

b) mieszadełko bio z materiału typu drewno; pakowanie do ustalenia w kartonach, cena za 1000szt.

 

6) Nosidła

a) nosidełko na 2 kubki do kawy; papierowe; pakowanie do ustalenia w kartonach, cena za 1000szt.

b) nosidełko na 4 kubki do kawy; papierowe; pakowanie do ustalenia w kartonach, cena za 1000szt.

 


 

 

z miejscem dostawy:

- na magazyn centralny.

 

W tabelach poniżej proszę wypisać cenę za produkt wg. wytycznych.

Proszę w formularzu wykazać czy oferowane produkty posiadają atest wymagany prawem (m.in. na kontakt z żywnością) i jaki.

Koszt dostawy po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu).

Koszty matryc, przygotowania w cenie produktu.

 

 

1.       Produkt posiadający atest na kontakt z żywnością,

2.       Produkt zgodny z normą branżową,

3.       Produkt zgodny z prawem POLSKIM i EU.

4.       Konfekcjonowanie : wg. rozdzielnika wg. kodów, na paletach Euro,

5.       Transport w cenie,

6.       Opis na produkcie: nazwa produktu kod ITEM8, EAN oraz cechy, pakowanie itp.

 

Miejsce dostawy: ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3, 62-080 Swadzim.

Data dostawy :  pierwsza dostawa  najlepiej w czerwcu/lipcu 2022 ( po  złożenia zamówienia) potem sugerowane dostawy w terminie do ustalenia od chwili złożenia zamówienia.

Płatnik:  SCA PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018
Kapitał zakładowy 20 000 000,00 zł

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RFQ 1.E06 KUBKI PAPIEROWE INTERMARCHE.pdf pdf 836.1 2022-06-10 16:02:00 Postępowanie
Kubek 400ml CAFEMARCHE.pdf pdf 478.73 2022-06-10 16:02:00 Postępowanie
Kubek 100ml CAFEMARCHE.pdf pdf 288.04 2022-06-10 16:02:00 Postępowanie
Kubek 250ml CAFEMARCHE.pdf pdf 471.05 2022-06-10 16:02:00 Postępowanie
KWESTIONARIUSZ.xlsx xlsx 35.22 2022-06-10 16:02:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 100ml; nadruk cafemarche „Kubek 100ml CAFEMARCHE”; ścianka jednowarstwowa; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 11 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 11 / 1000 szt. - (0)
2 Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 100ml; nadruk cafemarche „Kubek 100ml CAFEMARCHE”; ścianka dwuwarstwowa; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 11 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 11 / 1000 szt. - (0)
3 Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 100ml; nadruk cafemarche „Kubek 100ml CAFEMARCHE” + oznaczenia na dole kubka tupu ”żółwik” (kolor czerwony, niebieski i czarny); ścianka jednowarstwowa; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 11 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 11 / 1000 szt. - (0)
4 Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 100ml; nadruk cafemarche „Kubek 100ml CAFEMARCHE” + oznaczenia na dole kubka tupu ”żółwik” (kolor czerwony, niebieski i czarny); ścianka dwuwarstwowa; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 11 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 11 / 1000 szt. - (0)
5 Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 250ml; nadruk cafemarche „Kubek 250ml CAFEMARCHE”; ścianka jednowarstwowa; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 165 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 165 / 1000 szt. - (0)
6 Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 250ml; nadruk cafemarche „Kubek 250ml CAFEMARCHE”; ścianka dwuwarstwowa; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 165 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 165 / 1000 szt. - (0)
7 Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 250ml; nadruk cafemarche „Kubek 250ml CAFEMARCHE” + oznaczenia na dole kubka tupu ”żółwik” (kolor czerwony, niebieski i czarny); ścianka jednowarstwowa; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 165 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 165 / 1000 szt. - (0)
8 Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 250ml; nadruk cafemarche „Kubek 250ml CAFEMARCHE” + oznaczenia na dole kubka tupu ”żółwik” (kolor czerwony, niebieski i czarny); ścianka dwuwarstwowa; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 165 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 165 / 1000 szt. - (0)
9 bki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 400ml; nadruk cafemarche „Kubek 400ml CAFEMARCHE”; ścianka jednowarstwowa; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 44 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 44 / 1000 szt. - (0)
10 Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 400ml; nadruk cafemarche „Kubek 100ml CAFEMARCHE”; ścianka dwuwarstwowa; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 44 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 44 / 1000 szt. - (0)
11 Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 400ml; nadruk cafemarche „Kubek 400ml CAFEMARCHE” + oznaczenia na dole kubka tupu ”żółwik” (kolor czerwony, niebieski i czarny); ścianka jednowarstwowa; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 44 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 44 / 1000 szt. - (0)
12 Kubki papierowe do gorących napojów (typu kawa, herbata); pojemność 400ml; nadruk cafemarche „Kubek 400ml CAFEMARCHE” + oznaczenia na dole kubka tupu ”żółwik” (kolor czerwony, niebieski i czarny); ścianka dwuwarstwowa; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 44 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 44 / 1000 szt. - (0)
13 pokrywka do kubka 100ml tworzywo; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 11 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 11 / 1000 szt. - (0)
14 pokrywka do kubka 100ml bio; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 11 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 11 / 1000 szt. - (0)
15 pokrywka do kubka 250ml tworzywo; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 165 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 165 / 1000 szt. - (0)
16 pokrywka do kubka 250ml bio; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 165 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 165 / 1000 szt. - (0)
17 pokrywka do kubka 400ml tworzywo; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 44 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 44 / 1000 szt. - (0)
18 pokrywka do kubka 400ml bio; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, zapotrzebowanie 44 000szt.; dostawy do magazynu centralnego. 44 / 1000 szt. - (0)
19 mieszadełko z tworzywa; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, dostawy do magazynu centralnego. 1 / 1000 szt. - (0)
20 mieszadełko bio z materiału typu drewno; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, dostawy do magazynu centralnego. 1 / 1000 szt. - (0)
21 nosidełko na 2 kubki do kawy; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, dostawy do magazynu centralnego. 1 / 1000 szt. - (0)
22 nosidełko na 4 kubki do kawy; papierowe; cena za 1000szt.; pakowanie do ustalenia w kartonach, dostawy do magazynu centralnego. 1 / 1000 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9307 PLN, EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 10% Płatność przelewem po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów dostawy . Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w przypadku dostaw na magazyn centralny. Proszę potwierdzić lub zaproponować dłuższe terminy. (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu). Miejsce dostawy paletowe na magazyn GRUPY MUSZKIETERÓW: ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3, 62-080 Swadzim. Proszę potwierdzić (0)
4 Referencje - Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.). Proszę jeżeli to możliwe załączyć je tutaj. (0)
5 Kwestionariusz 10% Proszę o wypełnienie kwestionariusza w pliku: "KWESTIONARIUSZ" i go załączyć.

KWESTIONARIUSZ.xlsx

(0)
6 Termin ważności oferty - Proszę potwierdzić 30 dniowy termin ważności oferty lub zaproponować inny. (0)
7 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę je załączyć. (0)
8 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę je załączyć. (0)
9 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (0)
10 Stałość ceny 10% Proszę zadeklarować stałość ceny po podpisaniu umowy współpracy: okres czasu, nakład. Proszę potwierdzić. (0)
11 Wymóg atestu - Proszę potwierdzić, że oferowane produkty maja wymagane prawem atest na kontakt z żywnością. (0)
12 Dostawa pierwszej: ilość dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia. 10% Dostawa pierwszej partii sugerowana czerwiec / lipiec 2022r. (proszę podać czas potrzebny na wyprodukowanie I partii i dostawę), od chwili złożenia zamówienia na magazyn centralny. Ilość dni kalendarzowych. (0)
13 Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. - Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. Proszę potwierdzić. (0)
14 Możliwości dostaw - Proszę potwierdzić możliwość ciągłych dostawa zgodnie z zapotrzebowaniem i zamówieniami bieżącymi oraz czasem realizacji 5- 7 dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia lub zaproponować inny. (0)
15 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
16 Umowa o zachowanie poufności. - Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności. Proszę potwierdzić gotowość podpisania umowy o zachowanie poufności. (0)
17 Próbki - Proszę potwierdzić możliwość dostarczenia bezpłatnych próbek produktów na życzenie na adres siedziby ITM POLSKA lub wskazany sklep na testy. Proszę potwierdzić. (0)
18 Koszty typu klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. - Koszty typu klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. Proszę potwierdzić. (0)
19 Dokumenty technicze - Proszę załączyć dokumenty techniczne produktu itp. (0)
20 Gwarancja 10% Proszę wpisać okres gwarancji w miesiącach na produkty. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 347