Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.230.5.2022 Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń wielofunkcyjnych w Filiach PUP w Radomiu: Gózd, Skaryszew, Jedlnia Letnisko.

Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2022 13:45:00
Składania : 07-07-2022 10:00:00
Otwarcia : 07-07-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu  na podstawie regulaminu wewnętrznego organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej urządzeń wielofunkcyjnych
w Filiach PUP w Radomiu - Gózd, Skaryszew, Jedlnia Letnisko.

1. Samsung SL-M4580FX/SEE o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1709  

opis uszkodzenia: urządzenie zacina kartki w podajniku skanera. Czyszczenie, konserwacja, wymiana rolek podajnika szuflady oraz rolek skanera. – Filia w Goździe

2. Samsung SL-M4580FX/SEE o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1707 

opis uszkodzenia: urządzenie brudzi kartki, jest po wymianie tonera oraz bębna na nowy. Czyszczenie, konserwacja, wymiana rolek podajnika szuflady oraz rolek skanera. – Filia 

w Skaryszewie

3. Samsung SL-M4580FX/SEE o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1705 

opis uszkodzenia: urządzenie podczas wydruku robi miarowy ślad po prawej stronie wydruku oraz brudzi wydruki w różnych miejscach. Czyszczenie, konserwacja, wymiana rolek podajnika szuflady oraz rolek skanera. – Filia Jedlnia Letnisko


1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie najniższej ceny w ramach  realizacji usługi zobowiązany będzie do:

- dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w Filiach  Zamawiającego Goździe (ul. Radomska 34), Skaryszewie (ul. Kunegundy 2), Jedlni Letnisko (ul. Radomska 43). Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek sprzętu wg Załącznika nr 2,

 - niezwłocznego poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy,

- dokonania naprawy na miejscu tj., w siedzibach poszczególnych Filii w godzinach 8.00-14.00 na podstawie  protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 4,

- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,

- przeprowadzenia  testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 5,

- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,

-  wystawienia faktury VAT za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wg poniższego :

Nabywca:

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

ul. Ks. A. Łukasika 3

26-612 Radom

NIP 948-21-33-743

2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie do dnia: 7 lipca 2022 r. do godz. 10.00

3. W przypadku pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )

4. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1 Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 214.43 2022-06-22 13:45:00 Postępowanie
Załącznik 2 protokół wstępnych oględzin.pdf pdf 182.18 2022-06-22 13:45:00 Postępowanie
Załącznik 3 wykaz sprzętu OR.230.5.2022.pdf pdf 178.16 2022-06-22 13:45:00 Postępowanie
Załącznik 4 protokół przekazania sprzętu.pdf pdf 187.04 2022-06-22 13:45:00 Postępowanie
Załącznik 5 protokół naprawy sprzętu.pdf pdf 174.88 2022-06-22 13:45:00 Postępowanie
Załącznik 3 wykaz sprzętu OR.230.5.2022.pdf pdf 178.16 2022-06-22 13:45:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2022-07-15 13:51 Renata Kłosowska Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, iż najkorzystniejszą ofertą na „Usługę naprawy pogwarancyjnej urządzeń wielofunkcyjnych w Filiach PUP w Radomiu: Gózd, Skaryszew, Jedlnia Letnisko” została uznana oferta złożona przez Krzysztof Bartoszek BIURO-TECH FHU NIP 7120051009, która za realizację przedmiotu zamówienia zaoferowała kwotę brutto 2 915,10 PLN.
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza.
Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń wielofunkcyjnych w Filiach PUP w Radomiu: Gózd, Skaryszew, Jedlnia Letnisko. Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń wielofunkcyjnych w Filiach PUP w Radomiu: Gózd, Skaryszew, Jedlnia Letnisko. Załącznik nr 3 przedstawia wykaz sprzętu wraz z przewidywanymi usterkami.

Załącznik 3 wykaz sp [...].pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Naprawa sprzętu komputerowego w siedzibie Zamawiającego - Zobowiązuję się do dokonania naprawy na miejscu w siedzibach Filii PUP w Radomiu - Goździe, Skaryszewie, Jedlni Letnisko w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 4. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin naprawy - Zobowiązuję się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Części do naprawy - Zobowiązuję się do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Prawidłowość wykonania usługi - Zobowiązuję się do przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania naprawionego sprzętu przez Wykonawcę na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 5, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Gwarancja - Zobowiązuję się do udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna - Zamawiający wymaga potwierdzenia zapoznania się z klauzulą informacyjną . Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się " (0)
8 Faktura VAT - Zobowiązuję się do wystawienia faktury VAT za wykonaną usługę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Dostawa naprawionego sprzętu - Zobowiązuję się do dostarczenia naprawionego sprzętu do siedziby Zamawiającego tj. Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. A. Łukasika 3, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Wstępne oględziny - Zobowiązuję się do dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół wstępnych oględzin każdego zgłoszonego sprzętu ( wg załącznika nr 2) .Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Brak podwykonawców - Zobowiązuję się do wykonania usługi naprawy i konserwacji sprzętu wskazanego w załączniku nr 3, samodzielnie bez udziału podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
12 Ważność złożonej oferty - Zobowiązuję się do tego, iż złożona oferta ważna będzie przez okres 30 dni od daty jej złożenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 521