Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-06-2022 14:05:00 |
Składania : | 07-07-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-07-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu na podstawie regulaminu wewnętrznego
organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej urządzeń wielofunkcyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu:
Kyocera Ecosys M2535dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1729
opis uszkodzenia: urządzenie drukuje wyszarzone brudne kartki. Jest po wymianie tonera oraz bębna.
Laser Jet M1120 o numerze inwentarzowym PUP 011-487/0888
opis uszkodzenia: urządzenie gnie kartki, pozostawia symetryczne zabrudzenia. Czyszczenie, konserwacja, wymiana rolek.
Laser Jet M1120 o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1069
opis uszkodzenia: urządzenie wyświetla Error B0605. Wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja.
1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie
najniższej ceny w ramach realizacji usługi
zobowiązany będzie do:
- dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego PUP w Radomiu, ul. Ks. A. Łukasika 3, 26-612 Radom. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek sprzętu wg Załącznika nr 2,
- niezwłocznego poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy,
- dokonania naprawy na miejscu tj., w siedzibie Zamawiającego w PUP w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3 w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika
nr 4,
- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów
fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,
- przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania
usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na
podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika
nr 5,
- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną
usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od
daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,
- wystawienia
faktury VAT za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania
przez Zamawiającego wg poniższego :
Nabywca:
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
ul. Ks. A. Łukasika 3
26-612 Radom
NIP 948-21-33-743
2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie
do dnia: 7 lipca 2022 r. do godz. 10.00
3. W przypadku
pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się
telefonicznie pod nr tel. 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )
4. Zamawiający zastrzega,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
2022-07-27 13:06 | Renata Kłosowska |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
że
„Usługa
naprawy
pogwarancyjnej
urządzeń
wielofunkcyjnych
w
Powiatowym
Urzędzie
Pracy
w
Radomiu”
zostanie
wykonana
zgodnie
z
ofertą
złożoną
przez
Robert
Soldak
Magic
Service
NIP
8991724587,
która
za
realizację
przedmiotu
zamówienia
zaoferowała
kwotę
brutto
3
567,00
PLN.
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu. |
Komunikaty