Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.230.6.2022 Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń wielofunkcyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu

Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2022 14:05:00
Składania : 07-07-2022 10:00:00
Otwarcia : 07-07-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu  na podstawie regulaminu wewnętrznego organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na u
sługę naprawy pogwarancyjnej urządzeń wielofunkcyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu:


Kyocera Ecosys M2535dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1729

opis uszkodzenia: urządzenie drukuje wyszarzone brudne kartki. Jest po wymianie tonera oraz bębna.


Laser Jet M1120 o numerze inwentarzowym PUP 011-487/0888 

opis uszkodzenia: urządzenie gnie kartki, pozostawia symetryczne zabrudzenia. Czyszczenie, konserwacja, wymiana rolek.


Laser Jet M1120 o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1069 

opis uszkodzenia: urządzenie wyświetla Error B0605. Wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja.


1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie najniższej ceny w ramach  realizacji usługi zobowiązany będzie do:

- dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego PUP w Radomiu, ul. Ks. A. Łukasika 3, 26-612 Radom. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek sprzętu wg Załącznika nr 2,

 - niezwłocznego poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy,

- dokonania naprawy na miejscu tj., w siedzibie Zamawiającego w PUP w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3 w godzinach 8.00-14.00 na podstawie  protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 4,

- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,

- przeprowadzenia  testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 5,

- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,

-  wystawienia faktury VAT za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wg poniższego :

Nabywca:

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

ul. Ks. A. Łukasika 3

26-612 Radom

NIP 948-21-33-743

2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie do dnia: 7 lipca 2022 r. do godz. 10.00

3. W przypadku pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )

4. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1 Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 213.68 2022-06-22 14:05:00 Postępowanie
Załącznik 2 protokół wstępnych oględzin.pdf pdf 181.14 2022-06-22 14:05:00 Postępowanie
Załącznik 3 wykaz sprzętu OR.230.6.2022.pdf pdf 178.41 2022-06-22 14:05:00 Postępowanie
Załącznik 4 protokół przekazania sprzętu.pdf pdf 187.12 2022-06-22 14:05:00 Postępowanie
Załącznik 5 protokół naprawy sprzętu.pdf pdf 175.31 2022-06-22 14:05:00 Postępowanie
Załącznik 3 wykaz sprzętu OR.230.6.2022.pdf pdf 178.41 2022-06-22 14:05:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2022-07-27 13:06 Renata Kłosowska Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, że „Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń wielofunkcyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu” zostanie wykonana zgodnie z ofertą złożoną przez Robert Soldak Magic Service NIP 8991724587, która za realizację przedmiotu zamówienia zaoferowała kwotę brutto 3 567,00 PLN.
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń wielofunkcyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń wielofunkcyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu Załącznik nr 3 przedstawia wykaz sprzętu wraz z przewidywanymi usterkami.

Załącznik 3 wykaz sp [...].pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Naprawa sprzętu komputerowego w siedzibie Zamawiającego - Zobowiązuję się do dokonania naprawy na miejscu w siedzibie Zamawiającego tj. PUP w Radomiu, ul. Ks. A. Łukasika 3 godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 4. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin naprawy - Zobowiązuję się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Części do naprawy - Zobowiązuję się do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Prawidłowość wykonania usługi - Zobowiązuję się do przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania naprawionego sprzętu przez Wykonawcę na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 5, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Gwarancja - Zobowiązuję się do udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna - Zamawiający wymaga potwierdzenia zapoznania się z klauzulą informacyjną . Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się " (0)
8 Faktura VAT - Zobowiązuję się do wystawienia faktury VAT za wykonaną usługę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Wstępne oględziny - Zobowiązuję się do dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół wstępnych oględzin każdego zgłoszonego sprzętu ( wg załącznika nr 2) .Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Brak podwykonawców - Zobowiązuję się do wykonania usługi naprawy i konserwacji sprzętu wskazanego w załączniku nr 3, samodzielnie bez udziału podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Ważność złożonej oferty - Zobowiązuję się do tego, iż złożona oferta ważna będzie przez okres 30 dni od daty jej złożenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 409