Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-06-2022 14:26:00 |
Składania : | 07-07-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 07-07-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu na podstawie regulaminu wewnętrznego
organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej 6 sztuk drukarek w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu.
1. Samsung ML-5510ND o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1552
opis uszkodzenia: drukarka pozostawia pasek na każdym wydruku, jest widoczny defekt
na czerwonym wałku nagrzewnicy, wymiana wszystkich rolek, czyszczenie, konserwacja.
2. OKI C711dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1460
opis uszkodzenia: drukarka zacina wydruki podczas druku dwustronnego i nie tylko. Wymiana wszystkich rolek, czyszczenie, konserwacja.
3. HP Laser Jet Pro M401dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1501
opis uszkodzenia: drukarka zacina wydruki podczas druku dwustronnego i nie tylko. Naprawa podajnika szuflady, bardzo długie oczekiwanie po wysłaniu zadania druku. Wymiana wszystkich rolek, czyszczenie, konserwacja.
4. OKI C711dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1455
opis uszkodzenia: drukarka wyświetla kod błędu 231, błąd krytyczny 03. Drukarka jest po wymianie tonerów i bębnów na nowe. Wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja.
5. HP Laser Jet P2055 DN o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1129
opis uszkodzenia: drukarka pozostawia symetryczne zabrudzenia na kartce, wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja.
6. HP Laser Jet P2055 DN o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1040
opis uszkodzenia: drukarka pozostawia symetryczne zabrudzenia na kartce, wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja.
1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie
najniższej ceny w ramach realizacji usługi
zobowiązany będzie do:
- dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego PUP w Radomiu ul. Ks. A. Łukasika 3 26-600 Radom. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek sprzętu wg Załącznika nr 2,
- niezwłocznego poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy,
- dokonania naprawy na miejscu tj., w siedzibie PUP w Radomiu, ul. Ks. A. Łukasika 3. w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika
nr 4,
- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów
fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,
- przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania
usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na
podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika
nr 5,
- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną
usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od
daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,
- wystawienia
faktury VAT za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania
przez Zamawiającego wg poniższego :
Nabywca:
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
ul. Ks. A. Łukasika 3
26-612 Radom
NIP 948-21-33-743
2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie
do dnia: 7 lipca 2022 r. do godz. 11.00
3. W przypadku
pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się
telefonicznie pod nr tel. 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )
4. Zamawiający zastrzega,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Komunikaty