-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 631647
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Szp/FZ-240/2022 Usługa rejestracji pacjentów na badania profilaktyczne
Wystawiający
-
UżytkownikJacek Banaszak
-
Organizacja
-
OddziałDział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-06-28 11:13:00
-
Składania2022-07-04 12:01:19
-
Otwarcie ofert2022-07-08 12:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
Przedmiotem zamówienia jest usługa telefonicznej
rejestracji pacjentów na badania profilaktyczne:
a) w kierunku raka piersi (mammografia) – Zadanie nr 1
b) w kierunku czerniaka (dermatologiczne) – Zadanie nr 2.
Szczegółowe informacje dotyczące
obowiązków Wykonawcy zawierają wzory umów stanowiące załącznik nr 2 i 2a do Zapytania ofertowego
Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie za umówionego przez Wykonawcę pacjenta, który wykona badanie w siedzibie WSS. Rozliczenie pomiędzy stronami następować będzie w okresach miesięcznych. Okres rozliczeniowy ustala się od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Najpóźniej do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym, potwierdzana będzie ilość przebadanych pacjentów w miesiącu rozliczeniowym. Płatność będzie następować w terminie 30 dni od końca okresu rozliczeniowego pod warunkiem prawidłowo wystawionej i dostarczonej Faktury VAT/rachunku. Otrzymane wynagrodzenie odpowiadające iloczynowi stawki zaproponowanej w ofercie oraz liczby pacjentów umówionych na badania przez Wykonawcę, które wykonały badanie wyczerpuje wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszego zamówienia. Zadania nr 1 oaz nr 2 rozliczane są odrębnie.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWENIA
Umowy podpisywane są na czas określony:
Rejestracja na badania mammograficzne do dnia 30.06.2023
r
Rejestracja na badania dermatologiczne maksymalnie do dnia 16.12.2022 r. lub do dnia wyczerpania limitu pacjentów objętych zakresem badania, w zależności od tego który dzień nastąpi wcześniej.
VIII.
WYBÓR OFERTY
1.
Wybór oferty zostanie dokonany z należytą
starannością, z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, bezstronności,
obiektywności, efektywności oraz przejrzystości.
2.
Wybór oferty nastąpi
odrębnie w ramach każdego zadania.
3.
Wybór
najkorzystniejszej oferty, w każdym z zadań, nastąpi w oparciu o następujące
kryteria.
a)
cena
brutto: 80 % (80 pkt)
Kryterium „cena” zostanie obliczona wg. formuły: najniższa wartość podana w ofertach / wartość podana w badanej ofercie x WAGA 80 %
Uzyskana z wyliczenia liczba punktów zostanie
ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z
zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest
poniżej 5, to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca
tysięcznego jest 5 i powyżej, to parametr setny zaokrągla się w górę.
b)
Doświadczenie
w realizacji usług analogicznych jak przedmiot niniejszego postępowania: 20 %
(20 pkt)
Punktacja będzie przyznawana za prawidłową realizacje usług w
zakresie rejestracji telefonicznej na badania profilaktyczne na rzecz
podmiotu/podmiotów leczniczych.
Za realizację usług na rzecz:
1 podmiotu leczniczego – 0 pkt
2 podmiotów – 5 pkt
3 - 4 podmiotów – 10 pkt
5 – 9 podmiotów
– 15 pkt
pow. 10 podmiotów – 20 pkt
Najwyższa ilość punktów zdecyduje
o wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach każdego Zadania.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 71 32 70 574
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-07-04
12:01:19
|
Jacek Banaszak |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
Zamawiający
unieważnia
zapytanie
z
uwagi
na
błąd
w
ilości
usług
w
zadaniu
nr
2.
Powinno być 550 usług jest 750 usług. Z przyczyn technicznych nie jest możliwe poprawienie tej omyłki. Zamawiający powtarza niniejsze zapytanie z zachowaniem pierwotnych terminów oraz warunków. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?