Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: MED/07/01/CEN Zakup materiałów jednorazowego użytku stanowiących wyposażenie plecaków, toreb sanitariusza itp.

Deadlines:
Published : 22-07-2022 13:02:00
Placing offers : 04-08-2022 12:00:00
Offers opening : 04-08-2022 12:05:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

W  związku z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zakupu materiałów jednorazowego użytku stanowiących wyposażenie plecaków, toreb sanitariusza itp. zwracamy się z prośbą o określenie możliwości realizacji oraz podanie ceny szacunkowej przedmiotu zamówienia wyspecyfikowanego w Załączniku nr 1.


          W celu złożenia oferty, prosimy wypełnić tabelę ofertową w Załączniku nr 2. Proszę wpisać do tabeli ceny jednostkowe netto, (ewentualnie zmienić stawkę VAT), pozostałe dane zostaną wyliczone automatycznie.   

Odpowiedź na zapytanie w układzie określonym w załączniku, zawierające datę ważności oferty oraz nr telefonu do kontaktów roboczych prosimy przesłać do godziny 8:30 dnia 28 lipca 2022 roku.

 

Poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

·              zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

·              zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

·              zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

 

W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".

W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 Materiały jednorazowego użytku SPECYFIKACJA.xlsx xlsx 21.14 2022-07-22 13:02:00 Subject of the order
Załącznik nr 2 Materiały jednorazowego użytku FORMULARZ OFERTOWY (9).xlsx xlsx 42.13 2022-07-22 13:02:00 Subject of the order
Załącznik nr 3 klauzula informacyjna.docx docx 22.44 2022-07-22 13:02:00 Subject of the order
MED.07.01.2022 Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 281.31 2022-08-02 14:06:30 Public message

Announcements

2022-08-02 14:06 Agnieszka BAJUK Dzień dobry,
Szanowni Państwo w załączniku przedstawiamy odpowiedzi na otrzymane od Państwa zapytania do postępowania MED/07/01/2022.
Z poważaniem.

MED.07.01.2022 Odpow [...].pdf

2022-07-29 13:40 Agnieszka BAJUK Dzień dobry,
Szanowni Państwo, w związku z napływającymi pytaniami o przedmiot zamówienia w procesie szacowania i koniecznością udzielenia odpowiedzi wykonawcom, zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 4 sierpnia 2022 r. do godziny 12:00.
2022-07-27 15:05 Agnieszka BAJUK Dzień dobry,
Szanowni Państwo, w związku z zapytaniami do postępowania w celu umożliwienia złożenia ważnej oferty, zamawiający zmienia termin określony na składanie ofert na dzień 01 sierpnia 2022 r. do godziny 12:00.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Materiały jednorazowego użytku, stanowiące wyposażenie plecaków, toreb sanitariusza itp. w Załączniku nr 1 - specyfikacja

Załącznik nr 1 Mater [...].xlsx

Załącznik nr 2 Mater [...].xlsx

Załącznik nr 3 klauz [...].docx

1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji maksymalnie do 30 dni od dnia otrzymania Zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji/termin ważności 18 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 674