Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup, montaż i demontaż drzwi wewnętrznych oraz wykładziny elastycznej.

Termin:
Zamieszczenia : 23-08-2022 14:24:00
Składania : 29-08-2022 10:18:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 691 403 681

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymian drzwi wewnetrznych jednoskrzydłowych Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) demontaż istniejących drzwi z ościeżnicami oraz ich utylizacja, 2) przygotowanie otworów montażowych, 3) dostarczenie oraz montaż drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych pełnych w kolorze białym, wykonanych z materiału drewnopodobnego, wyposażonych w obustronna klamkę oraz zamek 4) wykonanie obróbek, montaż maskownic oraz wykończenie otworu pod kątem estetyki. 1 szt. - (0)
2 Zakup, demontaż i wymiana wykładziny elastycznej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) demontaż istniejących wykładzin elastycznych podłogowych oraz ich utylizacja, 2) położenie nowych wykładzin 3) wykończenie prac pod względem estetycznym 50 m^2 - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin płatności - 14 dni od daty otrzymania faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Warunki realizacji - Zaleca się dokonanie przeglądu zakresu robót oraz obmiarów objętych niniejszym zapytaniem ofertowym. 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną. 3) Zastosowane materiały muszą spełniać wszelkie normy określone ustawą Prawo budowlane, muszą posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa oraz muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach branżowych. 4) Zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę. 5) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zakresu prac objętych niniejszym zapytaniem ofertowym zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do właściwej organizacji prac związanych z realizacją przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego bez jakichkolwiek zakłóceń. Do Wykonawcy należeć będzie właściwa, zgodna z przepisami prawa organizacja i zagospodarowanie, właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót. 7) Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy wszelkich ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego. 8) W ramach dostawy Wykonawca musi zapewnić transport i rozładunek drzwi i wykładzin do Oddziału Wydziału Inspekcji w Miedzyrzecu Podlaskim, ul. Radzyńska 11, 21-560 Międzyrzec Podlaski 9) Wszelkie koszty związane z uzgodnieniami, transportem, wyładunkiem, demontażem, montażem przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego, ubezpieczeniem transportu, gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 10)Termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego Zamawiający ustali z Wykonawcą, jednak nie później niż do dnia 30.11.2022r. 11)Zamawiający wymaga, aby na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił 24 miesięcy gwarancji (0)
4 Miejsce realizacji - Oddział Wydziału Inspekcji w Miedzyrzecu Podlaski, ul. Radzyńska 11, 21-560 Miedzyrzec Podlaski (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 302