Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AG.230.244.2022.AL Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu

Agnieszka Leśkiewicz
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Termin:
Zamieszczenia : 25-11-2022 13:58:00
Składania : 30-11-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,



Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mający zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r PZP  ( Dz.U. z 2022 r. poz. 1710) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.

1.     Przedmiot zamówienia i jego opis.

Zamówienie obejmuje dostawę papieru kserograficznego oraz kopert zgodnie z opisem znajdującym się w poniższym formularzu.

Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone towary, liczonej od dnia realizacji dostaw.

2.     Termin realizacji zamówienia.

Dostawa będzie zrealizowana w terminie 14 dni od podpisania umowy, jednak nie później niż do 19.12.2022 r. Do siedziby Zamawiającego (PUP w Radomiu).

Rozładunek, wwiezienie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego).

3.  Reklamacje.

a)   Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 3 dni od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w całym okresie objętym gwarancją.

b)  W przypadku reklamacji wniesionej przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny koszt.

4.       Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.

Ofertę należy złożyć na  platformie zakupowej w formie elektronicznej  poprzez poniższy formularz do dnia .................. do godz. .............

5.       Warunki i termin płatności.

Termin płatności – 14 dni od dnia otrzymania  prawidłowo wystawionej faktury.

6.       Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Agnieszka Leśkiewicz, Małgorzata Bukowska.

7.      Kryteria oceny ofert.

Cena brutto – 100 %

8.             Formalności dotyczące oceny ofert i prowadzonych negocjacji:

a)    zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków przyszłej umowy z jednym lub kilkoma wykonawcami,

b)  zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających udział w postępowaniu,

c)    złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP,

d)  zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.

e)    przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy,

f)       powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego,

g)    oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

9.  Załączniki do oferty stanowią:

1)      Wzór umowy

2)      Klauzula RODO

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 38 67 118, 48 38 67 107.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy (2).docx docx 24.03 2022-11-25 13:58:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna (1).docx docx 14.99 2022-11-25 13:58:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-12-01 12:47 Agnieszka Leśkiewicz Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, iż najkorzystniejszą ofertą na „dostawę papieru kserograficznego oraz kopert dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu”, została uznana oferta złożona przez BIURO PLUS Zbigniew Jakubczyk ul. Tartaczna 3/5 26-600 Radom i wynosi 41 981.13 zł/brutto. Wyżej wymieniony Wykonawca spełnia wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
Agnieszka Leśkiewicz

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Papier kserograficzny A4 (ryza 500 szt.), kolor biały, gramatura 80 g/m2 , białość (wg CIE) 161. 1800 ryz - (0)
2 Koperta C6 z okienkiem prawym okno prawe, rozmiar 114x162 mm, samoklejąca, gramatura papieru min.80 gr/m2, z poddrukiem chroniącym dane osobowe 7000 szt. - (0)
3 Koperta C6 HK HK, rozmiar 114x162 mm, samoklejąca, gramatura papieru min.90 gr/m2, z poddrukiem chroniącym dane osobowe 40000 szt. - (0)
4 Koperta C5 162x229 mm, samoprzylepna, z odrywanym paskiem, gramatura papieru min.100 gr/m2 4000 szt. - (0)
5 Koperta B4 HK HK biała, 250x353 mm z odrywanym paskiem, gramatura papieru min.100 gr/m2 300 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Termin płatności 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin i warunki realizacji - Dostawa będzie zrealizowana w terminie 14 dni od podpisania umowy, jednak nie później niż do 19.12.2021 r. Do siedziby Zamawiającego (PUP w Radomiu). Rozładunek, wwiezienie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone towary, liczonej od dnia realizacji dostaw. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Reklamacje - Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 3 dni od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w całym okresie objętym gwarancją. W przypadku reklamacji wniesionej przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny koszt. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 334