Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-10-2022 11:30:00 |
Składania : | 04-11-2022 11:29:00 |
Otwarcia : | 04-11-2022 11:34:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zapraszam do składania ofert na wykonanie usługi serwisowania i napraw motocykli służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu - BMW R1200RT. Umowa zawarta, będzie od dnia 1 stycznia 2023 r. na okres 16 miesięcy.
Szczegółowe wymagania, w tym kryteria do spełnienia oraz opis czynności opisany jest w dokumentacji w załączeniu. Ofertę proszę składać do dnia 4 listopada 2022 r.
Dokumenty do złożenia jako załączniki do oferty (wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione):
1. Druk ofertowy (wypełniony i podpisany).
2. Druk kryterium oceny (wypełniony i podpisany).
3. Opis przedmiotu zamówienia wraz z podpisanym załącznikiem nr 1 oraz podpisanym i wypełnionym załącznikiem nr 2.
4. Podpisany załącznik nr 4 do umowy (przez właściciela podmiotu gospodarczego).
5. Podpisany załącznik nr 5 do umowy (przez pracownika ukazanego w zał. nr 3 do umowy).
Miejsce świadczenia usługi - weryfikacja spełnienia warunku odległości serwisu (weryfikacja zostanie przeprowadzona na podstawie określenia odległości trasy w google maps).
Oferta nie zawierająca wszystkich podpisanych powyżej wymienionych dokumentów lub dokumentów błędnie wypełnionych (nie wypełnionych) nie będą rozpatrywane.
Oferty oceniane, będą zgodnie z przyjętym kryterium oceniania ofert (dokument załączony do postępowania):
1. Sumaryczna cena oferty brutto 60%
2. Czas roboczogodzin - 40%
wartość oferty stanowi sumaryczna ceny oferty brutto
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty lub że czynności zostaną powtórzone.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty