Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.230.13.2022.RK Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzenia wielofunkcyjnego CANON IMAGE RUNNER 7105

Termin:
Zamieszczenia : 10-10-2022 14:34:00
Składania : 12-10-2022 10:00:00
Otwarcia : 12-10-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu  na podstawie regulaminu wewnętrznego organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej
 na usługę naprawy pogwarancyjnej oraz konserwacji urządzenia wielofunkcyjnego Canon Image Runner 7105


 

1.Opis przedmiotu zamówienia.

   Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pogwarancyjnej i konserwacji urządzenia wielofunkcyjnego  Canon Image Runner 7105 o numerze inwentarzowym PUP 011-803/0025

   Opis uszkodzenia – urządzenie zacina kartki, uszkodzony finisher, uszkodzone rolki szuflady, konserwacja.


Warunki realizacji zamówienia.

 dokonanie wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego PUP w Radomiu ul. Ks. A. Łukasika 3 26-612 Radom. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek sprzętu wg Załącznika nr 2

- realizacja usługi odbędzie się w siedzibie Zamawiającego – Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Księdza Andrzeja Łukasika 3

- Wykonawca po dokonaniu wstępnych oględzin powiadomi Zamawiającego o terminie naprawy urządzenia. Zalecany przez Zamawiającego termin naprawy – maksymalnie 5 dni roboczych

- Wykonawca po wykonaniu konserwacji i naprawy  przeprowadzi test sprawności i prawidłowości wykonania usługi w obecności przedstawiciela Zamawiającego

- Wykonawca jest zobowiązany przy wykonywaniu usługi naprawy do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych

- naprawa i konserwacja zostaną potwierdzone protokołem wykonania naprawy. (Załącznik nr 4)

- Wykonawca udzieli 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta.

-  Wykonawca wystawi fakturę VAT za wykonaną usługę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wg poniższego :

    Nabywca:

    Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

    ul. Ks. A. Łukasika 3

   26-612 Radom

   NIP 948-21-33-743

2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie do dnia: 12 października 2022 r. do godz. 10.00

3. W przypadku pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )

4. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1 Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 387.47 2022-10-10 14:34:00 Postępowanie
Załącznik 2 protokół wstępnych oględzin.pdf pdf 398.92 2022-10-10 14:34:00 Postępowanie
Załącznik 3 wykaz sprzętu OR.230.13.2022.pdf pdf 398.92 2022-10-10 14:34:00 Postępowanie
Załącznik 4 protokół naprawy sprzętu.pdf pdf 258.38 2022-10-10 14:34:00 Postępowanie
Załącznik 3 wykaz sprzętu OR.230.13.2022.pdf pdf 398.92 2022-10-10 14:34:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2022-10-18 12:18 Renata Kłosowska Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, że firma "BILT POLSKA S.C., Marek Chmielewski, Albert Nowocin, Wioletta Sikora" NIP 9482593700, biorąca udział w postępowaniu „Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzenia wielofunkcyjnego CANON IMAGE RUNNER 7105” spełniła warunki formalne wymagane przez Zamawiającego. Całkowity koszt realizacji przedmiotu zamówienia brutto wynosi
2 423,10 PLN.
Dziękujemy za udział w postępowaniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzenia wielofunkcyjnego CANON IMAGE RUNNER 7105 Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzenia wielofunkcyjnego CANON IMAGE RUNNER 7105. Wykaz sprzętu wraz z przewidywanymi usterkami stanowi załącznik nr 3 do postępowania OR.230.13.2022.RK

Załącznik 3 wykaz sp [...].pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Naprawa sprzętu komputerowego w siedzibie Zamawiającego - Zobowiązuję się do dokonania naprawy na miejscu w siedzibie Zamawiającego tj. PUP w Radomiu ul. Ks. A. Łukasika 3 26-612 Radom w godzinach 8.00-14.00 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin naprawy - Zobowiązuję się po dokonanych oględzinach do naprawy sprzętu w terminie maksymalnie 5 dni roboczych od dokonania oględzin. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Części do naprawy - Zobowiązuję się do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Prawidłowość wykonania usługi - Zobowiązuję się do przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale przedstawiciela Zamawiającego na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 5, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Gwarancja - Zobowiązuję się do udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna - Zamawiający wymaga potwierdzenia zapoznania się z klauzulą informacyjną . Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się " (0)
8 Faktura VAT - Zobowiązuję się do wystawienia faktury VAT za wykonaną usługę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Wstępne oględziny - Zobowiązuję się do dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół wstępnych oględzin każdego zgłoszonego sprzętu ( wg załącznika nr 2) .Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Brak podwykonawców - Zobowiązuję się do wykonania usługi naprawy i konserwacji sprzętu wskazanego w Załączniku nr 3, samodzielnie bez udziału podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Posiadane kwalifikacje i uprawnienia - Oświadczam, że posiadam kwalifikacje i uprawnienia pozwalające wykonać usługę naprawy sprzętu wskazanego w zapytaniu ofertowym Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 140