Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-10-2022 14:34:00 |
Składania : | 12-10-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-10-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu na podstawie regulaminu wewnętrznego
organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę
naprawy pogwarancyjnej oraz konserwacji urządzenia wielofunkcyjnego Canon Image Runner 7105
1.Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem
zamówienia jest usługa naprawy pogwarancyjnej i konserwacji urządzenia
wielofunkcyjnego Canon Image Runner 7105
o numerze inwentarzowym PUP 011-803/0025
Opis
uszkodzenia – urządzenie zacina kartki, uszkodzony finisher, uszkodzone rolki
szuflady, konserwacja.
Warunki realizacji zamówienia.
- dokonanie wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego PUP w Radomiu ul. Ks. A. Łukasika 3 26-612 Radom. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek sprzętu wg Załącznika nr 2
- realizacja
usługi odbędzie się w siedzibie Zamawiającego – Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Księdza Andrzeja Łukasika 3
- Wykonawca po
dokonaniu wstępnych oględzin powiadomi Zamawiającego o
terminie naprawy urządzenia. Zalecany przez Zamawiającego termin naprawy –
maksymalnie 5 dni roboczych
- Wykonawca po
wykonaniu konserwacji i naprawy przeprowadzi test sprawności i prawidłowości wykonania usługi w obecności przedstawiciela Zamawiającego
- Wykonawca
jest zobowiązany przy wykonywaniu usługi naprawy do stosowania części
zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych
- naprawa i
konserwacja zostaną potwierdzone protokołem wykonania naprawy. (Załącznik nr 4)
- Wykonawca
udzieli 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń
nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy.
Wymienione części posiadają gwarancję producenta.
- Wykonawca wystawi fakturę VAT za wykonaną usługę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wg poniższego :
Nabywca:
Powiatowy
Urząd Pracy w Radomiu
ul. Ks. A.
Łukasika 3
26-612 Radom
NIP
948-21-33-743
2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie
do dnia: 12 października 2022 r. do godz. 10.00
3. W przypadku
pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się
telefonicznie pod nr tel. 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )
4. Zamawiający zastrzega,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
2022-10-18 12:18 | Renata Kłosowska |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
że
firma
"BILT
POLSKA
S.C.,
Marek
Chmielewski,
Albert
Nowocin,
Wioletta
Sikora"
NIP
9482593700,
biorąca
udział
w
postępowaniu
„Usługa
naprawy
pogwarancyjnej
urządzenia
wielofunkcyjnego
CANON
IMAGE
RUNNER
7105”
spełniła
warunki
formalne
wymagane
przez
Zamawiającego.
Całkowity
koszt
realizacji
przedmiotu
zamówienia
brutto
wynosi
2 423,10 PLN. Dziękujemy za udział w postępowaniu. |
Komunikaty