Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-10-2022 12:03:00 |
Składania : | 02-11-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | 02-11-2022 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu na podstawie regulaminu wewnętrznego
organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej drukarki w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu:
OKI c711dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1505
opis uszkodzenia: urządzenie drukarka po podłączeniu do zasilania nie startuje, nie wyświetla żadnego komunikatu. Wymiana wszystkich rolek. Czyszczenie, konserwacja.
1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie
najniższej ceny w ramach realizacji usługi
zobowiązany będzie do:
- dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego PUP w Radomiu, ul. Ks. A. Łukasika 3, 26-612 Radom. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek sprzętu wg Załącznika nr 2,
- niezwłocznego poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach zarówno o terminie naprawy jak i o miejscu naprawy sprzętu komputerowego,
- odbiór sprzętu do naprawy odbędzie się na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 4.
Ewentualny odbiór sprzętu z siedziby Zamawiającego winien odbyć się w godzinach 8.00 - 14.00,
- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów
fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,
- przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania
usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na
podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika
nr 5,
- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną
usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od
daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta.
Czas w jakim Wykonawca winien odebrać sprzęt po zgłoszonej przez Zamawiającego usterce w ramach udzielonej gwarancji przez Wykonawcę wynosi 3 dni robocze.
- wystawienia
faktury VAT za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania
przez Zamawiającego wg poniższego :
Nabywca:
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
ul. Ks. A. Łukasika 3
26-612 Radom
NIP 948-21-33-743
2. Oferty należy składać poprzez udostępniony formularz w terminie do dnia 2 listopada 2022 r. do godz. 8.00
3. W przypadku
pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się
telefonicznie pod nr tel. 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )
4. Zamawiający zastrzega,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Komunikaty