Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.230.6.2022 Usługa naprawy pogwarancyjnej drukarki w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu

Termin:
Zamieszczenia : 27-10-2022 12:03:00
Składania : 02-11-2022 08:00:00
Otwarcia : 02-11-2022 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu  na podstawie regulaminu wewnętrznego organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na u
sługę naprawy pogwarancyjnej drukarki w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu:


              OKI c711dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1505

              opis uszkodzenia: urządzenie drukarka po podłączeniu do zasilania nie startuje, nie wyświetla żadnego komunikatu. Wymiana wszystkich rolek. Czyszczenie, konserwacja.


1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie najniższej ceny w ramach  realizacji usługi zobowiązany będzie do:

 - dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego PUP w Radomiu, ul. Ks. A. Łukasika 3, 26-612 Radom. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek sprzętu wg Załącznika nr 2,

 - niezwłocznego poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach zarówno o terminie naprawy jak i o miejscu naprawy sprzętu komputerowego,

 - odbiór sprzętu do naprawy odbędzie się na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 4. 

   Ewentualny odbiór sprzętu z siedziby Zamawiającego winien odbyć się w godzinach 8.00 - 14.00,


 - do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,


 - przeprowadzenia  testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 5,


 - udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta.

   Czas w jakim Wykonawca winien odebrać sprzęt po zgłoszonej przez Zamawiającego usterce w ramach udzielonej gwarancji przez Wykonawcę wynosi 3 dni robocze.


 -  wystawienia faktury VAT za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wg poniższego :

Nabywca:

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

ul. Ks. A. Łukasika 3

26-612 Radom

NIP 948-21-33-743


2. Oferty należy składać poprzez udostępniony formularz w terminie do dnia 2 listopada 2022 r. do godz. 8.00

3. W przypadku pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )

4. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1 Klauzula informacyjna RODO.docx.pdf pdf 387.35 2022-10-27 12:03:00 Postępowanie
Załącznik 2 protokół wstępnych oględzin.pdf pdf 407.73 2022-10-27 12:03:00 Postępowanie
Załącznik 3 wykaz sprzętu OR.230.14.2022.docx.pdf pdf 399.29 2022-10-27 12:03:00 Postępowanie
Załącznik 4 protokół przekazania sprzętu.pdf pdf 415.32 2022-10-27 12:03:00 Postępowanie
Załącznik 5 protokół naprawy sprzętu.pdf pdf 258.88 2022-10-27 12:03:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługa naprawy pogwarancyjnej drukarki w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu usługa naprawy pogwarancyjnej drukarki w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin naprawy - Zobowiązuję się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Części do naprawy - Zobowiązuję się do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Prawidłowość wykonania usługi - Zobowiązuję się do przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania naprawionego sprzętu przez Wykonawcę na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 5, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Zobowiązuję się do udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna - Zamawiający wymaga potwierdzenia zapoznania się z klauzulą informacyjną . Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się " (0)
7 Faktura VAT - Zobowiązuję się do wystawienia faktury VAT za wykonaną usługę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Wstępne oględziny - Zobowiązuję się do dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół wstępnych oględzin zgłoszonego sprzętu ( wg załącznika nr 2) .Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Brak podwykonawców - Zobowiązuję się do wykonania usługi naprawy i konserwacji sprzętu wskazanego w załączniku nr 3, samodzielnie bez udziału podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Ważność złożonej oferty - Zobowiązuję się do tego, iż złożona oferta ważna będzie przez okres 30 dni od daty jej złożenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Czas odbioru sprzętu - Czas w jakim Wykonawca winien odebrać sprzęt po zgłoszonej przez Zamawiającego usterce w ramach udzielonej gwarancji przez Wykonawcę wynosi 3 dni robocze. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 393