Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-10-2022 17:09:00 |
Składania : | 27-10-2022 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
1.A10 / Stacje paliw Intermarche
(GRUPA MUSZKIETERÓW)
- serwis techniczny stacji paliw
Data:
18.10.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE 1.A10 / Stacje paliw
Intermarche (GRUPA MUSZKIETERÓW) - serwis techniczny stacji paliw
Temat zapytania: Stacje paliw
Intermarche - serwis techniczny stacji paliw
WSPÓŁPRACA : serwis techniczny stacji paliw
INTERMARCHE - Grupy Muszkieterów do 69 placówek w
POLSCE
Każda stacja paliw sama podejmuje
decyzję w zakresie przystąpienia do programu. Przystąpienie oznacza
korzystanie z serwisu przez pełen okres współpracy. Nie ma obligatoryjnego
przystąpienia wszystkich stacji paliw.
I. Wstęp
Grupa Muszkieterów jest największym
europejskim zrzeszeniem niezależnych przedsiębiorców, które zarządza siecią
prawie 4000 punktów handlowych i usługowych, działających we Francji, Belgii,
Portugalii i Polsce.
W Polsce Grupa Muszkieterów zrzesza około 375
supermarketów spożywczych Intermarché, supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché
oraz około 70 stacje benzynowe funkcjonujące przy wybranych sklepach
Intermarché oraz Bricomarché.
Każdy ze sklepów jest niezależną spółką
zarządzaną przez jej właściciela. Rolą centrali (ITM Polska) jest zapewnienie
wsparcia w funkcjonowaniu marketu.
„ITM Polska”
Sp. z o.o. (spółka zarządzająca rozwojem supermarketów Intermarché i
Bricomarché ) zaprasza do postępowania ofertowego w zakresie serwisu stacji
paliw Intermarche – Grupa Muszkieterów do 69 placówek w Polsce w zakresie i na
warunkach określonych w niniejszym dokumencie.
II. Warunki ofertowania
1.
Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek
roszczeń w stosunku do spółki „ITM Polska” Sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu
[Spółka ITM Polska] lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w
Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert
przez Wykonawca,
2.
Wydatki poniesione przez Wykonawcę w związku z
przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty
przedstawienia oferty) nie są zwracane przez Spółkę ITM Polska,
3. ITM
POLSKA zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania ofertowego w dowolnym
czasie,
4.
Akceptacja odpowiedzi Wykonawcy na zapytanie ofertowe nie
powoduje żadnego zobowiązania Spółki ITM Polska w stosunku do
potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa,
5.
ITM POLSKA zastrzega sobie możliwość dokonania zmian
lub odwołania warunków zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym. W przypadku
wprowadzenia zmian Zamawiający przekaże informację o zmianach Wykonawcom
ubiegającym się o udzielenie zamówienia. Każda zmiana staje się wiążąca od
chwili przekazania informacji o jej dokonaniu.
6.
Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie
zobowiązuje Spółki ITM Polska do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej
części.
7.
Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument
zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia
dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w
innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja
zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie
polskim.
III. Specyfikacja
Celem zapytania jest ustalenie warunków
współpracy w zakresie serwisu technicznego stacji paliw dla sieci stacji
paliw Intermarche :
1) serwis techniczny stacji paliw w
postaci
a) napraw bieżących na stacjach
OPIS / Specyfikacja:
Serwisem mają zostać objęte następujące
urządzenia:
- dystrybutory paliwowe ON
- dystrybutory paliwowe PB
- dystrybutory paliwowe AD blue
- dystrybutory LPG,
- technologia paliwowa (rurociągi przesyłowe,
rurociągi oddechowe, zbiorniki magazynowe),
- kompresory,
- odkurzacze.
Zakres : do 69 stacji paliw w całej Polsce
wg. załącznika + ewentualnie nowe stacje przekazane pod opiekę trakcie
współpracy.
Każda stacja paliw sama podejmuje
decyzję w zakresie przystąpienia do programu. Przystąpienie oznacza
korzystanie z serwisu przez pełen okres współpracy. Nie ma obligatoryjnego
przystąpienia wszystkich stacji paliw.
Częstotliwość serwisu : na żądanie (ad
hoc) zgłaszane telefoniczne na numer odbierany 24h/dobę i / lub
wiadomość na emial odbierany 24h/dobę.
Czas naprawy:
- awaria krytyczna do 4 godzin na podjęcie
naprawy od momentu zgłoszenia;
- awaria nie krytyczna do 24 godziny na
podjęcia naprawy od momentu zgłoszenia.
Przez awarię krytyczną rozumiemy zatrzymanie
pracy stacji - brak możliwości sprzedaży. UWAGA: Awaria nie jest krytyczna,
jeżeli z jednego dystrybutora nie można sprzedawać paliwa, podczas gdy na tej
konkretnej stacji paliw znajduje się drugi sprawny dystrybutor na takie samo
paliwo, z którego można sprzedawać paliwo.
Awaria nie krytyczna - inna niż
krytyczna.
b) coroczny przegląd stacji, a w szczególności:
wszystko potwierdzone świadectwem;
Zakres : do 69 stacji paliw w całej Polsce wg.
załącznika + ewentualnie nowe stacje przekazane pod opiekę trakcie współpracy.
Każda stacja paliw sama podejmuje
decyzję w zakresie przystąpienia do programu. Przystąpienie oznacza
korzystanie z serwisu przez pełen okres współpracy. Nie ma obligatoryjnego
przystąpienia wszystkich stacji paliw.
Częstotliwość serwisu : raz na rok (corocznie) zgodnie z
bieżącymi datami indywidualnie ustalanymi ze stacjami paliw,
zgłaszane telefoniczne na numer odbierany 24h/dobę i / lub wiadomość na
emial odbierany 24h/dobę.
Czas : zgodnie z bieżącymi datami indywidualnie ustalanymi
ze stacjami paliw aby zachować ciągłość ważności terminów przeglądów.
c) legalizacji odmierzaczy wg. norm branżowych i
przepisów prawa Polskiego i UE:
Zakres usługi oprócz przeprowadzenia całej
procedury legalizacji zawiera również umówienie
urzędnika państwowego, który musi być obecny przy tej czynności. Paliwa
ON, PB, LPG, AdBlue wracają do do zbiorników po procedurze legalizacji.
Zakres : do 69 stacji paliw w całej Polsce wg. załącznika +
ewentualnie nowe stacje przekazane pod opiekę trakcie współpracy.
Każda stacja paliw sama podejmuje
decyzję w zakresie przystąpienia do programu. Przystąpienie oznacza
korzystanie z serwisu przez pełen okres współpracy. Nie ma obligatoryjnego
przystąpienia wszystkich stacji paliw.
Częstotliwość serwisu : wg. norm branżowych i prawa Polskiego i UE,
zgodnie z bieżącymi datami indywidualnie ustalanymi ze stacjami
paliw, zgłaszane telefoniczne na numer odbierany 24h/dobę i / lub
wiadomość na emial odbierany 24h/dobę.
Czas : zgodnie z bieżącymi datami indywidualnie ustalanymi
ze stacjami paliw aby zachować ciągłość ważności terminów legalizacji.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koszt serwisu technicznego stacji paliw
wyrażony postaci:
2) Usługi
dodatkowe wykonywane na życzenie, płatne osobno.
a) rewizja
wew. zbiorników (zwiera m.in. czyszczenie, utylizacja dekontaminatu, itd.)
:
Koszt wyrażony postaci: dojazd + praca
: ryczałt za 1 zbiornik paliw w zależności od pojemności i ilości komór.
b) usługa
dodatkowa w postaci zawzorcowanie sąd pomiarowych w zbiornikach :
Koszt wyrażony postaci: dojazd + praca
: ryczałt za 1szt. sondy pomiarowej w zależności od typu: LPG, czy paliwo
płynne.
Bez kosztu opłat urzędu państwowego.
Usługa rewizji wew. zbiorników może być
wykonana bez usługi zawzorcowania sąd pomiarowych w zbiornikach.
Usługa w postaci zawzorcowanie sąd
pomiarowych w zbiornikach zawsze wiąże się z wykonaniem usługi rewizji wew.
zbiornika.
Zakres : do 69 stacje paliw w całej Polsce wg. załącznika +
ewentualnie nowe stacje przekazane pod opiekę trakcie współpracy. Częstotliwość serwisu : na
żądanie (ad hoc) oraz wg. norm branżowych i prawa Polskiego i UE,
zgodnie z bieżącymi datami indywidualnie ustalanymi ze stacjami
paliw, zgłaszane telefoniczne na numer odbierany 24h/dobę i / lub
wiadomość na emial odbierany 24h/dobę. Każda
stacja paliw sama podejmuje decyzję w zakresie przystąpienia do programu.
Przystąpienie oznacza korzystanie z serwisu przez pełen okres współpracy. Nie
ma obligatoryjnego przystąpienia wszystkich stacji paliw.
Czas : na
żądanie (ad hoc) zgodnie z bieżącymi datami indywidualnie ustalanymi ze
stacjami paliw, aby zachować ciągłość ważności terminów legalizacji.
Załączam, do
zapytania dokumenty wspomniane powyżej.
Miejsce wykonania usługi badania: lokalizacja do 69 placówek na terenie całej POLSKI (lista w załączniku).
Produkt zgodny z normą branżową, prawem
POLSKIM i EU. Każda stacja paliw sama podejmuje
decyzję w zakresie przystąpienia do programu. Przystąpienie oznacza
korzystanie z serwisu przez pełen okres współpracy. Nie ma obligatoryjnego
przystąpienia wszystkich stacji paliw.
Płatnik: stacja paliw Intermarche
Umowa współpracy z : SCA PETROLE Polska
sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy
Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego KRS 0000150956, REGON 639816899, NIP7822180606
IV. Informacje dodatkowe / kryteria
Stałość ceny przez rok czasu od podpisania
umowy, tj. od 01 01 2023 do 31 12 2023
Kryteria oceny ofert:
1. Cena,
2. Termin relizacji,
3. Termin płatności,
4. Zgodność ze specyfikacją,
5. Zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE
przepisami,
V. Wymagania formalne
1.
a)
Załączniki mogą być podpisane przez
osobę upoważnioną do reprezentowania firmy (należy wtedy dostarczyć
pełnomocnictwo podpisane przez osoby wskazane w KRS) oraz musi uwzględniać
wszystkie warunki wskazane w paragrafie IV, a zakres świadczonych usług musi
być tożsamy z elementami zawartymi w paragrafie III.
b) Wykonawca winien posiadać uprawniania do
wykonywania działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania.
c) Posiada wiedzę i doświadczenie w
zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia.
d) Dysponuje odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
e) Wykonawca oświadcza, że znajduje
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie przedmiotu
zamówienia.
g)
Pola tabel muszą być
wypełnione wymaganymi wartościami / informacjami, nie dopuszcza się odesłań do
innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje
elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą
rozpatrywane.
h) Wybrany Wykonawca będzie wykonywał czynności zgodne z
warunkami zawartymi w umowie zawartej z ITM Polska lub SCA PETROLE POLSKA.
i)
Oferent przyjmuje do wiadomości, że w docelowym kontrakcie
„SCA PR POLSKA” zastosuje kary umowne:
· Za opóźnienie,
· Za niewykonanie usługi,
· Za brak poufności.
2. Oferta dodatkowo powinna
zawierać informacje:
a. Nazwa firmy,
b. Adres siedziby,
c. Telefon kontaktowy i adres
mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty,
d. Wycenę w walucie PLN/EURO,
3. Warunki płatności:
a. Płatność przelewem po
zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów dostawy lub po zakończonym
okresie rozliczeniowym,
b. Termin płatności – nie
krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT,
4. Warunki zamówienia:
zamówienie składane drogą telefoniczną i / lub pocztą elektroniczną
5. Zalecane załączniki do
oferty:
a. Referencje od kluczowych
Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku
(sugerowane 3szt.)
b. Pisemne oświadczenie Oferenta
o nie zaleganiu ZUS i US,
d. Aktualne dokumenty rejestrowe
firmy: aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,
e. Sprawozdanie finansowe za
ostatni rok,
f. Ewentualnie:
pełnomocnictwo,
g. Dołączony wypełniony plik
kwestionariusza: „Załącznik nr 3 - KWESTIONARIUSZ DOSTAWCY”
Wszelkie dokumenty, które winny być dołączone
do Oferty w postaci skanu, mogą być podpisane przez osobę widniejącą w
dokumentacji KRS lub posiadającą aktualne pełnomocnictwo do reprezentowania
spółki. Wszelkie pełnomocnictwa proszę wówczas wysłać wraz z ofertą.
VI. Klauzula poufności
Wymogiem formalnym jest podpisanie umowy
o zachowaniu poufności przez oferentów (dostawców) przy podpisaniu umowy
współpracy.
VII. Termin
1. Rozpatrywane będą
jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy złożone do dnia
27.10.2022, 15:00,
2. Oferty dostarczone
po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3. W przypadku pytań
do przedmiotu zapytania należy je przesyłać za pomocą platformy zakupowej,
4. Proces przetargowy
planujemy zakończyć do 30.11.2022r,
5. Termin ważności
oferty musi wynosić minimum do 31.12.2022r.
VIII. Załączniki
1) Proszę o wypełnienie kwestionariusza
w załączonym pliku: "Załącznik nr 3 - KWESTIONARIUSZ DOSTAWCY ".
2) "Intermarche - zbiorniki" -
wykaz zbiorników na stacjach paliw Intermarche
3) "Intermarche lista stacji
dane_dla_serwisu" - adresy stacji wraz z informacją o dystrybutorach,
wężach
4) "CENNIK CZEŚCI ZAMIENNYCH DLA SIECI
STACJI INTERMARCHE 2023" - plik do uzupełnienia tj. cennik części
zamiennych oraz do załączenia w ofercie w punkcie 1.
Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
Kupiec
tel. +48 61 66 51 235 tel. kom. +48 519
407 625
ITM Polska sp. z o.o. Dział Administracji i
Zakupów Niekomercyjnych
ITM Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5,
Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w
Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000052836,
REGON 632239507, NIP 7780000892 Kapitał zakładowy 103 391 500,00 zł
2022-10-26 13:07 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam dodatkowe wyjaśnienie: Spółka eksploatacyjna (stacja paliw) ponosi koszty dodatkowe: a) urzędowe opłaty legalizacyjne b) opłacenie organów kontrolnych, dokonujących sprawdzenie poza sprawdzeniami okresowymi. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
Komunikaty