-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 686034
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach na 2023 rok.
Wystawiający
-
UżytkownikAdam Wieczorek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-11-10 11:28:00
-
Składania2022-11-30 14:00:00
-
Otwarcie ofert2022-11-30 14:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Świętochłowice, dnia 10.11.2022 r.
Działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2022 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz.1710, z późn. zm.) w związku z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Świętochłowice nr 1/2021 z dnia 4 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach oraz regulaminu pracy Komisji Przetargowej, składam:
Zapytanie ofertowe
na:
„Zakup i dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach na 2023 rok”.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania o cenę w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na wartość szacunkową zamówienia poniżej 130 000 zł.
- Termin realizacji zamówienia – cały 2023 rok
- Zamawiający szacuje, że w 2023 roku dostawa tablic rejestracyjnych wyniesie:
Samochodowe zwyczajne 1500 kompletów tablic
Samochodowe tymczasowe 250 kompletów tablic
Samochodowe zwyczajne
zmniejszone 10 kompletów tablic
Samochodowe tymczasowe
zmniejszone 10 kompletów tablic
Samochodowe indywidualne 5 kompletów tablic
Samochodowe zabytkowe 5 kompletów tablic
Samochodowe profesjonalne 50 kompletów tablic
Motocyklowe zwyczajne 100 sztuk tablic
Motocyklowe tymczasowe 10 sztuk tablic
Motocyklowe indywidualne 5 sztuk tablic
Motocyklowe zabytkowe 5 sztuk tablic
Motocyklowe profesjonalne 5 sztuk tablic
Motorowerowe zwyczajne 50 sztuk tablic
Motorowerowe tymczasowe 10 sztuk tablic
Motorowerowe profesjonalne 5 sztuk tablic
Samochodowych zwyczajnych
zielonych 10 kompletów tablic
Samochodowych zwyczajnych
zmniejszonych zielonych 5 kompletów tablic
Samochodowych indywidualnych
zielonych 5 kompletów tablic
Motocyklowych zwyczajnych
zielonych 5 sztuk tablic
Motorowerowych zwyczajnych
zielonych 5 sztuk tablic
Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości tablic rejestracyjnych mogą ulec zmianie.
3. Warunki udziału w składaniu ofert:
- Wykonawca oświadczy, iż udzieli na dostarczone tablice rejestracyjne, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji,
- Dostawa zamówionych tablic rejestracyjnych będzie następować partiami stosownie do potrzeb zamawiającego w roku 2023,
- Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 1847, z późn. zm.) według stanu prawnego na dzień sporządzenia niniejszego zapytania ofertowego, a w przypadku wejścia w życie nowych przepisów określających wymogi techniczne tablic rejestracyjnych przedsiębiorca winien zagwarantować spełnienie tychże warunków,
- Zamówione tablice należy dostarczyć na koszt wykonawcy do siedziby zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Świętochłowicach 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54, Wydział Komunikacji pokój nr 19 w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia dokonania zamówienia.
4. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w składaniu ofert:
a) Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności regulowanej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych musi wykazać, że:
- posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez Marszałka Województwa potwierdzony zaświadczeniem wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 988, z późn. zm.),
- posiada zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. aktualne certyfikaty wydane przez Instytut Transportu Samochodowego dla każdego rodzaju tablic ujętych w specyfikacji,
b) Wykaz nie mniej niż 3 wykonanych dostaw lub usług polegających na wykonaniu tablic rejestracyjnych o wartości 100.000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzonych, że usługi te zostały wykonane należycie,
c) Oświadczenie,
o udzieleniu na dostarczane tablice rejestracyjne, co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji.
- Kryteria wyboru – najniższa łączna kwota oferty zgodna z formularzem cenowym,
- Ofertę cenową należy przesłać do dnia 30.11.2022 r. wraz z całą w/w dokumentacją, za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl
Szczegółowe informacje udzielane są pod numerem telefonu (032) 3491 910/911.
Załączniki do postępowania
Postępowanie nie posiada załączników
Komunikaty
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 3491 910/911
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?