Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4.A06 Zakup urządzeń mobilnych (skanerów) do obsługi procesów magazynowych

Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2022 16:50:00
Składania : 19-12-2022 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zakup urządzeń mobilnych (skanerów) do obsługi procesów magazynowych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Swadzim 13.12.2022

1.     Wstęp

Grupa Muszkieterów jest siecią handlową działająca w modelu franczyzowym zrzeszającą 371 supermarketów, w tym 190 spożywczych Intermarche oraz 181 supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarche, jak również 65 stacji benzynowych funkcjonujących przy wybranych sklepach.

Rolą centrali Grupy Muszkieterów jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu sklepów. Centrala Grupy mieści się w Swadzimiu k. Poznania, w której znajduje się siedem spółek centralnych wchodzących w skład Grupy Muszkieterów.

Wiodącą spółka Grupy jest ITM Polska, która jest operatorem sieci sklepów Intermarche i Bricomarche w Polsce

https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/

2.     Informacje dotyczące zapytania ofertowego

1.    „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu (dalej: Zamawiający) jest spółką zarządzającą rozwojem supermarketów Intermarche i Bricomarche) reprezentująca w niniejszym postępowaniu spółkę ITM Baza Poznańska Sp. Z o.o. do złożenia oferty na  Zakup urządzeń mobilnych do obsługi procesów magazynowych wraz z kompletem niezbędnych akcesoriów w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie.

Zamawiający:

ITM  BAZA POZNAŃSKA

Swadzim , ul. Św. Mikołaja 3,

62-080 Tarnowo Podgórne

NIP: 7822137332

2.      Niniejszy dokument przeznaczony jest dla firm zaproszonych do postępowania ofertowego i  stanowi własność Zamawiającego. Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.

3.      Zamawiający bierze udział w postępowaniu ofertowym jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków zakupowych dla spółek prawa handlowego prowadzących działalność gospodarczą w postaci supermarketów branży FMCG pod szyldem Intermarché lub supermarketów branży DYI pod szyldem Bricomarché, które dokonywać będą zamówień bezpośrednich u Oferenta i bezpośrednio z Oferentem rozliczać wykonane zamówienie (dalej: spółki sklepowe).

3.   Cel dokumentu

Celem zapytania ofertowego jest wyłonienie dostawcy lub dostawców na zakup i dostarczenie urządzeń mobilnych do procesów magazynowych. Obecnie na magazynie do obsługi tych procesów wykorzystywane są urządzenia Intermec CK3n oraz PSION XT15. Do tych modeli, będzie porównywana funkcjonalność nowych urządzeń.

5.     Zastrzeżenia

1.    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

2.    Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

3.    Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki ITM Polska sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce w tym ITM Baza Poznańska Sp. Z o.o. , wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert.

4.    Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.

5.    Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.

6.    ITM Polska zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

7.    ITM Polska zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem.

8.    Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki ITM Polska w stosunku do potencjalnego Oferenta dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki ITM Polska o zawarciu umowy w trybie ofertowym.

9.    Finalnie oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus.

10.  Termin ważności oferty musi wynosić minimum 90 dni.

11. Warunki płatności :

a.       Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT

b.       Płatność będzie realizowana przelewem przez spółkę po zrealizowaniu całości zamówienia oraz kompleksowo wykonanej usłudze oraz po podpisaniu dokumentu odbioru usługi (odebranie ostatecznego produktu usługi).

6.   Warunki udziału w postępowaniu

1.      Ofertę należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

2.      Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o posiadaniu możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz zasobów (techniczne, osobowe) niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

3.      Obligatoryjne załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy ( Załącznik nr 1 ), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,  polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, oświadczenie zgodne z punkt 6.2. zapytania.

7.     Wymagania wobec zakresu oferty

1.    Oferta powinna być zatytułowana „Urządzenia mobilne ITM Baza Poznańska”

2.    Oferent przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z  przekazanych materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także obowiązującymi przepisami.

3.    Informacje związane z postepowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola oraz obligatoryjnie wypełniając  Załącznik nr 2 - Specyfikacja w formacie MS Excel, uzupełniając w pliku odpowiednio parametry, oraz cenę.

4.    Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane.

5.    Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty opis warunków serwisowych urządzeń, instrukcje obsługi urządzeń, karty gwarancyjne, warunki ubezpieczenia urządzeń od uszkodzeń. Dodatkowo opcje przedłużenia pakietów serwisowych na 3 lata.

6.    Wykonawca zapewni serwis i magazyn części zamiennych na terytorium RP.

 

Obecnie na magazynie do obsługi tych procesów wykorzystywane są urządzenia Intermec CK3n oraz PSION XT15. Do tych modeli, będzie porównywana funkcjonalność nowych urządzeń.

 

Zamawiana ilość nowych urządzeń: 60 sztuk

Planowana data dostawy sprzętu lub ustalonej części: 2023-02-14

 

Wymagania dotyczące urządzeń:

- skanery ręczne z systemem Android w wersjach 8, 9 lub 10, z możliwością bezpłatnych upgrade do wersji 11 i nowszych – wymagana dostawa ze starszą wersją niż 11

- kolorowy ekran dotykowy

- skaner 2D w wersji Long Range

- klawiatura fizyczna zawierająca przyciski numeryczne oraz funkcyjne (od F1 do F12)

- systemowa możliwość blokowania/odblokowania dotyku ekranu za pomocą skrótów klawiszowych - wymienna bateria zapewniająca pracę do 12 godzin

- urządzenia z preinstalowaną aplikacją Velocity wraz z licencją na ITM Baza Poznańska

- 2 baterie do każdego urządzenia

- ładowarki do 60 baterii

- możliwość przypięcia paska naramiennego do urządzenia – jeśli brak uchwytów w urządzeniu możliwość zakupu kabury – wtedy też wchodzi ona w ofertę.

- port USB do przesyłu danych

- urządzenie przystosowane do pracy na magazynie spożywczym w zmiennych temperaturach w zakresie od -20 stopni do + 20 stopni Celsjusza

 

Dodatkowe wymagania opcjonalne:

- aplikacja do centralnego zarządzania urządzeniami

- pakiety serwisowe na 3 lata

- ubezpieczenie urządzeń od uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas użytkowania

- Darmowa aktualizacja systemu operacyjnego do nowszych wersji przez kolejne 3 lata, zasad bezpieczeństwa do 5 lat

8.   Kryteria oceny ofert

1. Dostępność sprzętu na 14.02.2023

2. Cena

3. Warunki serwisu i opcje dodatkowe

 

9.     Terminy związane z postępowaniem

 

 

Lp.

Zdarzenie

Data

1.

Ostateczny termin składania ofert

(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane)

19.12.2022 godz. 14:00

2.

Ostateczny termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania ofertowego (W razie pytań proszę o kontakt z Krzysztofem Gumiennym tel. +48 519 547 189)

15.12.2022

3.

Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego

16.12.2022

4.

Termin ostatecznej oceny ofert

10.01.2022

10. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania ofertowego

1.    Oferent jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

2.    W przypadku pytań:

a.           merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy

Zakupowej  Open Nexus  "Wyślij wiadomość”

b.           pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy

Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

4. Wiadomości z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.

5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „ITM Polska”

11. Załączniki

1.    Załącznik nr 1 - Kwestionariusz Dostawcy

2.    Załącznik nr 2 - Specyfikacja

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RFP_zapytanie ofertowe skanery mobilne.pdf pdf 141.5 2022-12-13 16:50:14 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Specyfikacja.xlsx xlsx 18.66 2022-12-13 16:50:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Kwestionariusz Dostawcy 4.A06.xlsx xlsx 33.76 2022-12-13 16:50:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za sprzęt Proszę o wypełnienie załącznika nr 2- Specyfikacja - cena w EUR

Załącznik nr 2 - Spe [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9990 PLN, EUR: 4.3021 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 35% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji 40% Dostępność sprzętu na 14.02.2023 (0)
3 Dokumenty rejestrowe firmy - Obligatoryjne załączniki: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Warunki serwisu i opcje dodatkowe 25% Proszę o załączenie warunków serwisowych i dodatkowych opcji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Warunki płatności - Proszę potwierdzić warunki płatności: Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT (0)
6 Kwestionariusz - Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza Dostawcy wraz ze wszystkimi arkuszami (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kwe [...].xlsx

(0)
7 Termin ważności oferty - Termin związania ofertą wynosi 90 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. ITM zastrzega sobie możliwość wnioskowania o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni. Proszę o potwierdzenie. (0)
8 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę o załączenie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Inne dokumenty (załączniki) - Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej. (0)
12 Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - Proszę załączyć polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 513