Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-01-2023 14:09:00 |
Składania : | 04-01-2023 09:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Miasto Poznań Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu reprezentowany przez Pełnomocnika: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: świadczeniu usług wywozu nieczystości ciekłych ze zbiornika bezodpływowego, znajdującego się na terenie dworca autobusowego przy zbiegu ulic Starołęckiej i Książęcej w Poznaniu o pojemności około 4m3 polegającą na:
1) mechanicznym wypompowaniu nieczystości przy pomocy samochodu asenizacyjnego,
2) transporcie nieczystości ciekłych i ich zrzut do przeznaczonego do tego celu punktu zlewnego wraz z pokryciem wszelkich kosztów z tym związanych.
Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia:
1) wywóz nieczystości będzie się odbywał w cyklach tygodniowych, w każdy czwartek, w łącznej liczbie 52 wywozów przez cały okres trwania umowy. Jeżeli w czwartek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, wówczas wywóz nastąpi w kolejny dzień roboczy,
2) w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych Zamawiający zleci Wykonawcy realizację dodatkowej usługi wywozu nieczystości płynnych w liczbie nie większej niż 12 wywozów przez cały okres trwania umowy.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA załącznik do pobrania - Klauzula RODO załącznik do postępowania
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-01-04 11:03 | Małgorzata Bloch |
Zamawiający
informuje,
iż
w
postępowaniu
została
złożona
jedna
oferta
przez
Wykonawcę:
Alkom
Firma
Handlowo–Usługowa
Henryk
Sienkiewicz,
ul.
Falista
6/1,
61-249
Poznań,
na
łączną
wartość
oferty
7
072,23
zł
brutto. W postępowaniu jako najkorzystniejsza oferta została wybrana oferta Wykonawcy Alkom Firma Handlowo–Usługowa Henryk Sienkiewicz, ul. Falista 6/1, 61-249 Poznań, z zaoferowana kwotą 7 072,23 zł brutto. |
Komunikaty