Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AG.230.25.2023.KM Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu

Katarzyna Malmon-Leśniewska
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Termin:
Zamieszczenia : 03-02-2023 15:13:00
Składania : 09-02-2023 12:00:00
Otwarcia : 09-02-2023 12:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę papieru toaletowego i ręczników papierowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia  dnia 11 września 2019 r PZP  (Dz.U. z dnia 16.08.2022 r. poz.1710 z późn. zm. ) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.

1.     Przedmiot zamówienia i jego opis.

Zamówienie obejmuje dostawę towarów zgodnie z opisem znajdującym się w poniższym formularzu.

2.     Termin i opis realizacji zamówienia.

1) Dostawy będą realizowane począwszy od dnia podpisania umowy, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie do 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Ostatnia dostawa zostanie zrealizowana do dnia 19.12.2023 r.

2) Rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego), do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. pok. 118 w budynku siedziby PUP w Radomiu.

3.  Reklamacje.

1) Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 3 dni roboczych od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w całym okresie objętym gwarancją.

2) W przypadku reklamacji ilościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia zamawianej ilości towaru w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.

3) W przypadku reklamacji jakościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wadliwego towaru i wymiany na wolny od wad w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny koszt.

4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.

Ofertę należy złożyć na  platformie zakupowej w formie elektronicznej  poprzez poniższy formularz do dnia 09.02.2022 r. do godz. 12.00

5. Warunki i termin płatności.

Termin płatności – 14 dni od dnia otrzymania  prawidłowo wystawionej faktury.

6.  Kryteria oceny ofert.

Oferty będą oceniania wg jednego kryterium:

Cena brutto – 100 %

7. Ocena ofert.

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie miała najniższą cenę globalną za wykonanie zamówienia i będzie zgodna z wymaganiami przedstawionymi przez Zamawiającego.

8. Postanowienia końcowe:

1) W przypadku wybrania Wykonawcy zostanie zawarta z nim umowa na warunkach określonych we wzorze umowy, który został  przedstawiony w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.

2)  Złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP.

3)  Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.

9.  Załączniki

1) Klauzula informacyjna RODO:

2) Wzór umowy

 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 48 38 67 107, 48 38 67 118 lub 539 155 559.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.docx docx 15.15 2023-02-03 15:13:00 Postępowanie
wzór umowy.docx docx 18.11 2023-02-03 15:13:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-02-13 15:15 Katarzyna Malmon-Leśniewska w związku z wycofaniem się wybranego Wykonawcy z realizacji usługi, została wybrana oferta Wykonawcy,który zajął II miejsce w rankingu przedstawionych ofert tj.firma Biuro Plus Zbigniew Jakubczyk.
2023-02-10 11:23 Katarzyna Malmon-Leśniewska Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, że najkorzystniejszą ofertę na ,,Dostawę papieru toaletowego oraz ręczników papierowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu” przedstawiła firma MULTICHEM Warszawa Rafał Kucharski, która na realizację przedmiotu zamówienia zaoferowała łączna kwotę brutto 13 869,30 PLN. Wybrana Oferta wyżej wymienionego Wykonawcy spełniła wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu i została uznana jako najkorzystniejsza.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Papier toaletowy A''12 B "Bunny Soft" wykonany z 2 warstwowej grubej makulatury o kolorze białym, długość roli wynosi 120 metrów, posiada perforację i gofrowanie. Idealnie sprawdzi się w toaletach o dużym natężeniu ruchu, pasuje do wszystkich urządzeń dozujących, gramatura surowca 2 x15 G, opakowanie po 12 rolek 180 opak. - (0)
2 Papier toaletowy, Finesse 3 warstwowy, A"10 Biały 20 opak. - (0)
3 Ręcznik papierowy, Velvet JUMBO super chłonny, bardzo wytrzymały, min. 500 listków 210 szt. - (0)
4 Ręczniki papierowe A''2 "Foxy MEGA" Dwie duże rolki Foxy Mega odpowiadające 4 rolkom standardowego ręcznika 25 opak. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin płatności - Termin płatności 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawy będą realizowane począwszy od dnia podpisania umowy, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie do 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Ostatnia dostawa zostanie zrealizowana do dnia 19.12.2023 r. Rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego), do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. pok. 118 w budynku siedziby PUP w Radomiu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Reklamacje - Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 3 dni roboczych od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w całym okresie objętym gwarancją. W przypadku reklamacji ilościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia zamawianej ilości towaru w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji. W przypadku reklamacji jakościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wadliwego towaru i wymiany na wolny od wad w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny koszt. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Wzór umowy - Wyrażam zgodę na zapisy projektu umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna RODO - Zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 309