Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-02-2023 15:13:00 |
Składania : | 09-02-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 09-02-2023 12:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę papieru toaletowego i ręczników papierowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia dnia 11 września 2019 r PZP (Dz.U. z dnia 16.08.2022 r. poz.1710 z późn. zm. ) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
1. Przedmiot zamówienia i jego opis.
Zamówienie obejmuje dostawę towarów zgodnie z opisem znajdującym się w poniższym formularzu.
2. Termin i opis realizacji zamówienia.
1) Dostawy będą realizowane począwszy od dnia podpisania umowy, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie do 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Ostatnia dostawa zostanie zrealizowana do dnia 19.12.2023 r.
2) Rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego), do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. pok. 118 w budynku siedziby PUP w Radomiu.
3. Reklamacje.
1) Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 3 dni roboczych od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w całym okresie objętym gwarancją.
2) W przypadku reklamacji ilościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia zamawianej ilości towaru w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.
3) W przypadku reklamacji jakościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wadliwego towaru i wymiany na wolny od wad w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny koszt.
4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej w formie elektronicznej poprzez poniższy formularz do dnia 09.02.2022 r. do godz. 12.00
5. Warunki i termin płatności.
Termin płatności – 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Kryteria oceny ofert.
Oferty będą oceniania wg jednego kryterium:
Cena brutto – 100 %
7. Ocena ofert.
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie miała najniższą cenę globalną za wykonanie zamówienia i będzie zgodna z wymaganiami przedstawionymi przez Zamawiającego.
8. Postanowienia końcowe:
1) W przypadku wybrania Wykonawcy zostanie zawarta z nim umowa na warunkach określonych we wzorze umowy, który został przedstawiony w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
2) Złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.
9. Załączniki
1) Klauzula informacyjna RODO:
2) Wzór umowy
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 48 38 67 107, 48 38 67 118 lub 539 155 559.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-02-13 15:15 | Katarzyna Malmon-Leśniewska | w związku z wycofaniem się wybranego Wykonawcy z realizacji usługi, została wybrana oferta Wykonawcy,który zajął II miejsce w rankingu przedstawionych ofert tj.firma Biuro Plus Zbigniew Jakubczyk. |
2023-02-10 11:23 | Katarzyna Malmon-Leśniewska |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
że
najkorzystniejszą
ofertę
na
,,Dostawę
papieru
toaletowego
oraz
ręczników
papierowych
na
potrzeby
Powiatowego
Urzędu
Pracy
w
Radomiu”
przedstawiła
firma
MULTICHEM
Warszawa
Rafał
Kucharski,
która
na
realizację
przedmiotu
zamówienia
zaoferowała
łączna
kwotę
brutto
13
869,30
PLN.
Wybrana
Oferta
wyżej
wymienionego
Wykonawcy
spełniła
wszystkie
określone
przez
Zamawiającego
warunki
udziału
w
postępowaniu
i
została
uznana
jako
najkorzystniejsza. |
Komunikaty