Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZ.260.7.2023 Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych i tonerów z podziałem na dwa zadania.

Termin:
Zamieszczenia : 07-02-2023 07:46:00
Składania : 15-02-2023 12:00:00
Otwarcia : 15-02-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 189.61 2023-02-07 07:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 -Wzór umowy dla zadania nr 1.pdf pdf 192.26 2023-02-07 07:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 -Wzór umowy dla zadania nr 2 tonery.pdf pdf 191.47 2023-02-07 07:46:00 Postępowanie
Zalacznik nr 3 -Formularz cenowy.xls xls 86.5 2023-02-07 07:46:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 84.4 2023-02-15 14:24:22 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 194.91 2023-02-20 14:31:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-20 14:31 Beata Florków Zamawiający udostępnia informację o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części 1 i 2 zamówienia.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-02-15 14:24 Beata Florków Zamawiający udostępnia informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-02-15 12:00 Komunikat Zamawiającego Kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowania zamówienia brutto 107 720,57 zł.
2023-02-13 14:51 Beata Florków Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęło pytanie od Wykonawcy. W związku z tym Zamawiający przedstawia treść pytania wraz z wyjaśnieniem.
Pytanie od Wykonawcy: "Witam, Proszę o wyjaśnienie: dotyczy materiałów biurowych poz 2 i 3 automat Trodat 4911 i 4913 automat + guma moje pytanie o jaką gumę chodzi".
Odpowiedź Zamawiającego: "Zamawiający wyjaśnia, iż używając sformułowania "guma" Zamawiający miał na myśli gumę polimerową z treścią kopiującą, przyciętą na wymiar pod konkretny automat.
2023-02-13 14:45 Beata Florków Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęło pytanie od Wykonawcy. W związku z tym Zamawiający przedstawia treść pytania wraz z wyjaśnieniem.
Pytanie od Wykonawcy: "Dzień dobry, czy możliwe jest składanie ofert częściowych? Chcielibyśmy złożyć ofertę jedynie na dostawę tonerów".
Odpowiedź Zamawiającego: "Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w zakresie zadania 1 i zadania 2.


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa materiałów biurowych-zamówinie podstawowe zakup wraz z dostawą artykułów biurowych, papierniczych oraz pieczątek 1 dostawa Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
Zjednoczenia 110 C
65-120, Zielona Góra
(0)
2 Dostawa tonerów - zamówienie podstawowe zakup wraz z dostawą tonerów do drukarek laserowych, kserokopiarek, tuszy do drukarek atramentowych oraz bębnów do w/w urządzeń 1 dostawa Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
Zjednoczenia 110 C
65-120, Zielona Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2810 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji od podpisania umowy do 31.12.2023. Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w terminie 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia, z wyłączeniem pieczątek i gum stemplarskich. Pieczątki oraz gumy stemplarskie Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu, wykluczeniu w ramach sankcji wprowadzonych w celu przeciwdziałania, wspierania agresji na federacji rosyjskiej na Ukrainę - Oświadczam, że na dzień składania ofert nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na federacji rosyjskiej na Ukrainę. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 552